مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

اهمیت سئو در چیست؟


شاید شما هم مانند هزاران بیزنس فقط به جهت مزایای دیجیتالی سئو سایت به سراغ seo وبسایت رفته اید که بی‌روش هم نرفته‌اید؛ چون بی‌شک و تردید، seo وب سایت امکان جستجوپذیری و در دسترس بودن وبسایت شمارا بهبود میبخشد ولی بهینه سازی خاصیت دیگری هم داراست. برخی صاحبان کسب و امور به نادرست تصور می‌نمایند بهینه سازی حرفه‌ای، ویژه صنعت های والا میباشد؛ البته واقعیت آن میباشد که سئو وب سایت به سایز کمپانی ارتباطی ندارد، بلکه به شدت زیر تاثیر علت های پیشرفت، استراتژی و بازاریابی اصولی شماست.

جستجوی ارگانیک، بزرگترین منبع ترافیک تارنما شماست
جستجوی ارگانیک وب سایت، قسمت بزرگی از کارایی اینترنت‌وب سایت‌ها  را به خویش تخصیص میدهد و از مزیت های رقابتی اساسی در قبال دیگر کسب و امور به شمار می‌رود. و در غایت، به بالا بردن نرخ تبدیل (conversion) یا این که شرکت کردن یوزرها سبب ساز می شود. به عبارتی‌طور که بازاریابان میدانند، گوگل نصیب بسیار تعالی و قابل‌توجهی از بازار کاوش، یعنی ۷۵ درصد جستجوها را در قبال رقبا، یعنی yahoo، Bing، Baidu و... در مشت دارااست. این عدد بدین مفهوم میباشد که اکثر یوزرها در سراسر عالم دستکم روزی یک توشه برای جستجوی داده ها به گوگل مراجعه می‌نمایند، زیرا گوگل علاوه بر شایسته ترین موتور کاوشگر در جهان، دوستداشتنی ترین خدمت ارائه دهنده آدرس اینترنتی نیز میباشد. با این اوصاف مالامال بدیهی میباشد که seo ماهر و سایتی بدون نقص، شما‌را به یک کدام از منابع قابل اتکا و دوست داستنی گوگل تبدیل خواهد کرد و در معنای دستیابی به مشتریان بیشتر و بسط مارک میباشد.

seo موجب ساخت یقین و credibility میگردد
غرض پایانی بهینه سازی و seo وب سایت برای موتورهای کاوش، ساخت سایتی با دامنه کارکشته، پباده سازی قشنگ و بی نقص میباشد که تجربه کاربری فوق العاده ای پدید آورد و از روش کاوش به راحتی قابل دستیابی باشد. موتورهای کاوشگر مثلا گوگل معیارهای زیادی برای امتیازدهی به دامنه قادر وب سایت دارا‌هستند، مثلا : بک لینک و پیوند‌های با کیفیت؛ نحوه‌های machine learning، باصرفه کردن صفحه های داخلی وبسایت و محتوا. از خاطر مبرید که ایجاد کرد برندی قابل‌اتکا، به کوشش، صبوری و تعهد و ضمانت کیفیت نیاز دارااست. مشتری‌ها در اصل بی‌عامل به یک کالا متکی بودن نمیکنند. بدین ترتیب سرویس ها بهینه سازی ماهر را در کنار ارتقای کیفیت متاع، به طور موازی پیش ببرید.

بهینه سازی عالی در معنای تجربه کاربری خوب میباشد
در‌حالتی که بخواهیم روراست باشیم، می بایست اعتراف کنیم که رویش ارگانیک، آرزوی کلیه کسب و کارهاست؛ ولی کمپانی‌های مطرح مانند آمازون، از به عبارتی نخست رویش ارگانیک نداشته‌اند، بلکه با اهمیت دادن به تجربه کاربری، مقام کنونی را به دست آورده‌اند. گوگل نیز به گذر زمان فرصت معیارهای تجربه کاربری مناسب را از روش فیدبک‌های یوزرها، تشخیص داده میباشد و آن را از مهم ترین کارداران امتیازدهی به تارنما ها قرار داده میباشد. مثلا کافی میباشد که به صفحه های نتیجه ها کاوش گوگل (SERP) هنگام تایپ یک عبارت، نگاهی بیندازید. گوگل در به عبارتی کاغذ جواب مناسب مخاطب را به وی می دهد و مخاطب با تلاوت SERP شایسته ترین پیوند را گزینش می‌نماید و وارد وبسایت می گردد. در واقع مقصود مهم گوگل از پافشاری بر seo یک وبسایت آن میباشد که یوزرها با کمترین کلیک، به آنچه می خواهند، دست یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد