مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

دامین ارجح و کنترل پارامترها در کنسول جستجوی گوگل


کنسول جستجوی گوگل به صاحبین وبسایت ها اذن میدهد سئو سایت که از در میان ورژن با www و سوای www، ورژن انتخابی خویش را برای پایش و ایندکس به وسیله ربات های گوگل تعیین نمایند. همینطور می اقتدار پارامترهایی که نیازی به پایش ندارند را نیز در نصیب مربوطه معلوم نمایند.

بسته به ساختار یو آر الی سایتتان و کارداران ساخت و ساز محتوای تکراری، به کار گیری از راهکارهای تعیین یو آر ال ارجح و در اختیار گرفتن پارامترها می‌تواند بسیار کارامد باشد.

انواع اساسی در به کارگیری از در اختیار گرفتن پارامترها تحت عنوان صرفا چاره رفع نقص‌ محتوای تکراری اینست که‌این سیستم صرفا در گوگل کاربرد دارااست و هر یکی‌از قانون ها تعریف‌و‌تمجید گردیده در آن ،به وسیله دیگر موتورهای کاوش مانند بینگ، چشم نمی‌شود. به همین استدلال شما بایستی به وبمستر هریک از موتورهای کاوش رفته و پیکربندی مرتبط با در اختیار گرفتن پارامترها را ایفا دهید.

دیگر راهکارها در واکنش با نقص‌ محتوای تکراری
در استعمال از لینک و پیوند های داخلی در وب سایت از یک فرمت اثبات به کارگیری نمائید. از جمله درصورتی که ورژن انتخابی وب سایت شما سوای www میباشد، کل پیوند های داخلی را نیز فارغ از www نوشته و از به کارگیری از ورژن های با www دوری کنید.
در هنگام به کاربردن لینک و پیوند های تارنما در بقیه تارنما ها مطمئن گردید که از ورژن مهم پیوند ها به کارگیری میشود و از به کاربردن بقیه پیوند های تکراری خودداری کنید.
برای ساخت و ساز یک لایه امنتیتی بیشتر برای محتوایتان در هنگام سرقت شدن به وسیله نسخه برداری کنندگان، تگ کانونیکال را در شیت اساسی نیز به کارببرید. این عمل موجب خنثی شدن تاثیر نسخه برداری مطالب بوسیله سرقت کنندگان آن میگردد. با اینکه همگی اسکن کنندگان از کد صفحه ها در سوی اسکن کردن مطالب به کار گیری نمیکنند، البته هنوز بسیار از آنان از این تکنیک سود می‌برند. به شغل بردن تگ کانونیکال، موجب خنثی شدن تاثیر نسخه برداری مطالب بوسیله آنهایی میگردد که از کد برگه به کار گیری می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد