مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چرا سئو اهمیت ویژه‌ای دارد؟


برای اینکه شل خیس با مداقه seo آشنا گردید ، براتون یک نمونه می‌زنم. مطلقا سئو سایت تا حال پیش اومده که که کلمه و واژه یا این که عبارتی را در نوار جستجوی گوگل وارد کرده‌اید و در پهنا چندین ثانیه این موتور جستجوی قادر شمارا با یک شیت نتیجه ها مواجه نموده است. همه آن وبسایت‌ها بر روی محتویات وب سایت خویش به سیرتکامل‌ای عمل کرده اند که شمارا به منظور خویش یعنی به عبارتی عبارتی را که سرچ کرده‌اید، برسانند.

عنایت بهینه سازی اینجا دیده میشود. ممکن میباشد صدها وب سایت در آن مسئله شغل داشته باشند البته به شرطی وب سایت‌ها درجه‌های بالا می گیرند که به خیر و خوبی برای موتورهای کاوش با صرفه گردیده باشند و استفاده کننده را به غرض خویش برسانند. همانگونه که گفته شد، بهینه سازی فرایندی زمانبر و تخصصی میباشد و در صورتی‌که که اصولی شغل خواهد شد، از سود آن شگفت‌زده خواهید شد و تارنما خویش را در بالا گوگل خواهید روءیت کرد.

برای اینکه این مورد را خوب فهم نمایید، کافیست یک کاوش جاری ساختن دهید در صورتیکه پیوند تارنما شما در ورقه اولیه گوگل و در میان سکو‌های رفیعتر نباشد، بازدید و ورودی وبسایت شما نادر میباشد در حالی که وب سایت‌ها دیگر به خیر تارنما خویش را باصرفه‌سازی کرده اند و مشتریان متعددی را جذب کرده اند.

خلق و خوی یوزرها چه تاثیری بر بهینه سازی وبسایت داراست؟
موتور جستجوی گوگل که تعیین اکثر اشخاص میباشد، وظیفه دارااست نیاز مخاطب را برطرف نماید و اورا به غرض خویش برساند. این یوزرها می‌باشند که در انتها محتویات وبسایت را نظارت می‌نمایند و مقصد خویش را تعیین می‌نمایند. چنانچه که سایتی جالب باشد و داده ها مفیدی را در دست مخاطب بدهد، مطلقا نظرش بیشتر جلب میگردد و امتیاز بهینه سازی تارنما در گوگل فراتر می رود ولی در شرایطی که وبسایت متبوع ضعیف باشد و مخاطب از دیدن صفحه های و مطالب آن دل زده گردد، فوری وب سایت را می بنند و فارغ از سود می ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد