مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

بهترین ابزارهای سئو

Panguin Tool
این ابزار seo ترافیک جستجوی شما‌را با به روزرسانی های شناخته گردیده Google مرتبط سئو سایت می‌نماید. چرا این ابزار موثر میباشد؟ بهتر در‌صورتی‌که متوجه شدید که جایگاه بندی شما هنگام به روزرسانی بلندمرتبه گوگل کاسته شده میباشد، می توانید بفهمید که چه مشکلی اتفاق افتاده میباشد و آن را برطرف نمائید.
۳۶- Panguin Tool

همت: مشاهده کاهش درجه در هنگام بروزرسانی الگوریتم های گوگل

محدودیت ها: –

آیتم های جایگزین: –




شایسته ترین خصوصیت Panguin  این میباشد که قابلیت و امکان پر‌نور و بی صدا کردن به روزرسانی ها در ان وجود داراست. این ابزار به راحتی می‌تواند یک به روزرسانی خاص را به صفر برساند. از جمله در حالتی که یک بیزنس محلی می‌باشید که بر سئوی محلی تمرکز میکنید، صرفا می‌توانید از Panguin بخواهید که آن آپدیت رسانی های Google را به شما نماد دهد که بر نتیجه ها محلی تأثیر گذارده اند.

شما کافی میباشد صرفا Panguin را با Google Analytics خویش ربط دهید تا این ابزار به شما نشانه دهد که آیا کاهش ترافیک ارگانیک شما هم‌زمان با آپ دیت رسانی اساسی گوگل پیش آمده میباشد یا این که نه!

۳۷- Alexa Traffic Rank

کوشش:  یافتن شرایط وب سایت خویش و تجزیه و ارزیابی وضعیت رقبای خویش

محدودیت ها: –

آیتم های جایگزین: –


Alexa Traffic Rank
الکسا وب قویترین سیستم سکو بندی جهانی در مورد تحقیق داده های عددی بازدید در وب میباشد که با استعمال از داده ها ترافیکی وب سایت ها، آن‌ها‌را به ترتیب محبوبیت شان سکو بندی می نماید. الکسا همینطور سعی یک تارنما را نسبت به سایت های دیگر نظارت می نماید؛ هر چقدر درجه الکسای یک وب سایت فراتر باشد، محبوبیت آن سایت کمتر میباشد و برعکس هر چقدر این جایگاه زیر خیس باشد، محبوبیت آن سایت بیشتر میباشد. شما میتوانید از روش کاوش در الکسا، جایگاه بندی تارنما های اینترنتی را بر طبق واژه و کلمه کلیدی، موضوع شغل و بازدیدکنندگان آن تحقیق نمایید.

سایتی که بیشترین بازدید را داشته باشد، زیر ترین مرتبه یعنی ۱ را خواهد گرفت و سایتی که کمترین بازدید را داشته باشد، بالاترین سکو یعنی در حدود ۳۰ میلیون را در درجه بندی وبسایت الکسا استحصال خواهد کرد. سکو هر وبسایتی هم که در حین ۳ ماه قبل بازدیدی نداشته باشد، خالی نشانه داده شود.

تولبار الکسا یک پلاگین است که شما در مرورگر خودتان نصب کرده و می‌توانید با کلیک روی آیکون آن در کناره سمت راست مرورگر کروم تان، باطن هر سایتی که باشید، درجه جهانی و ناحیه ای، معدل بارگذاری و سرعت وبسایت، تعداد بک پیوند ها و… آن وبسایت را ببینید.

ولی حرف پایان درباره ابزار seo وبسایت
شما میتوانید با این ابزارهای بدون پول بهینه سازی که تنی چند از آن‌ها بسیار کار کشته میباشند، کارتان را آغاز نمائید. در حالتی‌که در عمل بهینه سازی بدون شوخی می‌باشید، برای خریداری کردن ابزار مطلوب می بایست هزینه نمایید. فارغ از اشتراک مبلغی نمی توانید سئوی جامعی ایفا دهید.

در غایت ما مواقعی را برای شما ذکر می‌کنیم که معمولاً به طور مجانی در دسترس نیستند:

نقشه حرارتی (Heat Maps): در‌صورتی‌که به امکان کاربردی بودن، تبدیل ها و بهینه سازی عشق و علاقه دارید، یک ابزار نقشه حرارتی یا این که هیت مپ همچون Crazy Egg برای شغل شما بسیار ضروری میباشد.

گزارش مرتبه (Rank Reports): فهمیدن مرتبه تارنما شما در SERP برای لغت ها کلیدی خاص، نصیب مهمی از سئو بهتر میباشد. ردیاب های سکو به شما این قابلیت و امکان را میدهند که ملاحظه کنید در چه برگه و چه موقعیتی می‌باشید و سکو خویش را در طی مجال پیگیری نمائید.

تجزیه و ارزیابی بک لینک و پیوند (Backlink Analysis): زمانی که شما در درحال حاضر اجرا هر نوع ممیزی بک لینک و پیوند می باشید، درک کردن تک تک داده های پشت بک پیوند ها به عنوان مثال انکرتکست، سطح DA، چگونگی وب سایت، داده ها تماس رئیس تارنما، سرعت و… ضروری میباشد. ابزارهایی که اینگونه تحلیلی را ارائه می‌دهند، بغرنج می باشند البته معمولا بدون‌پول نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد