مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

آموزش سئو تصاویر


در‌حالتی که سرعت بارگذاری تارنما ذیل باشد تجربیات کاربری بدی ارائه می دهد، در فیض استفاده کننده ممکن میباشد از وب سایت بیرون گردد. سئو سایت بیرون شدن مخاطب از تارنما به گوگل میگوید که‌این وب سایت آیتم عشق و علاقه استفاده کننده عدم وجود و جایگاه تارنما را کاهش بده. در سود در صورتی‌که سرعت وب سایت ذیل باشد روی seo و سکو اثر منفی می گذارد. و نصیب متعددی از سرعت وب سایت به وسعت تصاویر و با صرفه بودن وسعت آن‌ها بستگی داراست. به همین ادله فشرده‌سازی عکس‌های وبسایت جزء ملزومات بهینه سازی می باشد.

۳- ایجاد عکس‌ها و تصاویر مخصوص
در صورتی وبسایت خویش را با عکس‌های مو جود در اینترنت لبریز فرمائید، غیراورجینال و فیک به لحاظ خواهید رسید.

بخش اعظمی از وبسایت‌ها آکنده از عکس‌های استوک بقیه تارنما‌ها می باشند. یک تارنما مشارکتی را در لحاظ بگیرید، یا این که یک سیستم مشورت کردن، یا این که هر بیزینسی که با مشتری راجع به میباشد. کلیه این تارنما‌ها تصاویر دست دوم از یک بیزینس منرا به شغل می برند که در حالا لبخند زدن میباشد. مطلقا شما هم یکی اینگونه تصاویری را چشم‌اید.

مطالب مرتبط
مراد از Disavow چیست؟ شیوه بی تاثیر کردن لینک و پیوند‌های مخرب و اسپم

۱۹ خطای رایج در بهینه سازی که بازدارنده از قرارگیری وبسایت در سکو های بالا می شود

با اینکه ممکن میباشد حتی به شکلی بهتر تصاویر خویش را باصرفه نمایید، گشوده هم نمی‌توانند به اندازه یک تصویر با کیفیت و اورجینال اثر مثبت روی بهینه سازی بگذارند.

هرچه عکس‌های اورجینال بیشتری داشته باشید، تجربیات بهتری به مخاطب می‌دهید و احتمال داشتن جایگاه بالاتری را در حاصل جستجوهای مرتبط با سایتتان خواهید داشت.

در لحاظ داشته باشید که تصاویر بزرگتر بیشتر در گوگل به دیده می آیند و بولد می شوند. گوگل سفارش کرده که تصاویر بلندمرتبه را به پهنای دست‌کم 1200 پیکسل تهیه و تنظیم نمائید. و در پیکربندی نیز max-image-preview را روی large قرار دهید یااینکه AMP را روی آن فعال نمائید. این امور را روی لوگوی خویش اعمال دهید.

۴- اسم فولدر عکس را تغییر‌و تحول دهید
هنگامی سخن از seo تصاویر تارنما می‌گردد، تولید اسم پوشه توصیفی با به کار گیری از کلمه ها کلیدی تماما ضروری میباشد. اسم پوشه به گوگل و بقیه موتورهای کاوش درباره زمینه آن پوشه عکس و مرتبط بودن آن با مورد کاغذ اطلاعاتی میدهد.

باصرفه نکردن اسم فولدر تصویر مثل این میباشد که به هیچ وجه آن تصویر نیست یا این که معنایی ندارد. معمولا اسم پوشه‌های عکس چیزی مثل “IMG_722019” یا این که شبیه آن می‌باشند. و این برای گوگل بی مضمون‌ میباشد. اسم پوشه‌های تصویری خویش را به سیرتکامل‌ای تغییر و تحول دهید که موتورهای کاوش تصویر شمارا ادراک نمایند و ارزشی بر seo سایتتان بیفزایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد