مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چرا گوگل وب سایت من را جریمه می کند؟


گوگل بطور مداوم و با سرعت زیاد در درحال حاضر شاخص گذاری محتویات وبسایت ها میباشد. با دقت سئو سایت به تغییراتی که گوگل در الگوریتم های خویش جاری ساختن می نماید و دلایلی که برای جاری ساختن این تغییرات دارااست، بسیار مشقت بار میباشد که تشخیص بخشید جریمه گوگل برای یک تارنما به چه انگیزه بوده میباشد البته در ذیل 50 برهان رایجی که گوگل تارنما ها را جریمه می نماید و جریمه گوگل دربرگیرنده اکنون آنان می گردد، اورده شده میباشد که با رعایت این مفاد می‌توانید جلوی جریمه شدن وبسایت خویش را به وسیله گوگل بگیرید. 

1. خرید پیوند. برخی سایت ها کارایی می نمایند با خرید بک پیوند سکو سایت خویش را در موتور جستوی گوگل بازنویسی نمایند. مبادرت این عمل دربرگیرنده جریمه گوگل شود.
2. مبادله پیوند. این یکی‌از تکنیک های بازاریابی است که تحت عنوان تلاشی برای ویرایش الگوریتم سکو بندی گوگل تلقی میشود.
3. مطالب تکراری. از قرار دادن مطالب تکراری در وبسایت خویش پرهیز کنید. مطالب تکراری سبب ساز جریمه گوگل میشود. در شرایطی که از مطالب دیگر افراد در سایت خویش به کار گیری مینمایید به طبع ضابطه اسکن رایت را رعایت نمائید.
4. استعمال بیشتراز حد برچسب H1. برچسب H1 به موتور جستجوی گوگل یاری می نماید که تشخیص دهد محتوای سایت درخصوص چه چیزی میباشد. به کارگیری بیش تر از حد H1 تلاشی برای تکرار کلمه ها کلیدی و جریمه شدن بوسیله گوگل میباشد.
5. خطای404  گوگل تلاش می نماید که بتواند تشخیص دهد محتویات وبسایت شما خالی از غلط و ایراد باشد. در صورتیکه باطن تارنما شما خطاهایی با کد 404 باشد مطمئن باشید بازدیدکنندگان نمی توانند مطالب را پیدا کنند.
6. به دست آوردن پیوند از وبسایت هایی با گویش دیگر. این زمینه شاید یک مقدار ناعادلانه باشد البته ادله گوگل این میباشد که یوزرها ترجیح می‌دهند لینک و پیوند های مو جود در یک وبسایت به به عبارتی لهجه سایت باشد تا اثر گذار واقع گردد.
7. محتوای آکنده‌از کلید واژه و کلمه. قانون ها تعجب آور و شگفت انگیزی درخصوص تراکم عبارات کلیدی وجود دارااست البته واقعیت این میباشد که گوگل از محتویات صفحاتی که بیش تر از اندازه از عبارات کلیدی به کارگیری کرده باشند، جریمه هایی را درنظر می‌گیرد.
8. پیوند های فوتر. بعضی طراحان صفحه ها اینترنت کارایی می نمایند که با دادن لینک و پیوند هایی در فوتر صفحه های تغییراتی را در سکو بندی گوگل بوجود بیاورند که‌این نوع از پیوند های از نگاه چگونگی مناسب نمی باشند.
9. فقدان نقشه تارنما. گوگل با استعمال از فولدر XML نقشه تارنما شما پی به ساختار وبسایت شما می‌برد. مطمئن گردید سایت شما دارنده فولدر XML نقشه وب سایت میباشد.
10. لینک و پیوند های پنهان. همگی لینک و پیوند ها باید برای یوزرها قابل مشاهده باشد. لینک و پیوند های نهفته و لینک و پیوند هایی که دارنده رنگهایی باشند که برای یوزرها قابل مشاهده نباشند، از لحاظ گوگل گزینه پذیرش نمیباشد و منجر جریمه گوگل میشود.
11. لینک و پیوند های شکسته فرنگی. در شرایطی‌که شما پیوند های خویش را بروز رسانی ننمایید گوگل فرض می نماید که شما به یوزرها خویش عنایت نمی دهید و همچون خطاهای 404 شما‌را جریمه خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد