در وب سایت گوگل بخشی به اسم Webmaster Guidelines قرار گرفته میباشد که استانداردهای گوگل سئو سایت برای گزینش وبسایت های اسپمر و جریمه آنانرا معلوم میکند. دراین نوشتهی علمی کارایی می کنیم مهمترین نکات بهینه سازی از گویش گوگل را به شما معرفی کنیم.
گوگل اعلام کرده که وبمستران بایستی دقت ویژه ای به شیوه نامه های قرار گرفته در کاغذ Webmaster Guidelines داشته باشند. چون دراین قسمت مواقعی که موجب جریمه وب سایت بوسیله الگوریتم ها یا این که به طور دستی میشوند را توضیح داده و هشدار داده میباشد که عدم رعایت آنان میتواند موجب حذف شیت ای از وب سایت و یا این که آحاد صفحه های آن از نتیجه ها گوگل گردد.
در لحاظ داشته باشید طریق هایی که درین کاغذ معرفی گردیده اند طریق های رایج بهینه سازی کلاه سیاه می باشند که گوگل به صورت مشخص و معلوم به آن ها اشاره نموده است. البته در صورتیکه هر طرز دیگری که درین شیت جان دار وجود ندارد و برای فریب گوگل به کارگیری می گردد را آزمون نمایید همچنان قابلیت و امکان جریمه شدن به وسیله گوگل و شناسایی بوسیله الگوریتم های آن وجود داراست.
seo کلاه سیاه چیست؟
تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه عموما بر رویش سریع تارنما در نتیجه ها گوگل تمرکز میکنند و توجهی به واحد سنجش رضایت استفاده کننده نخواهند داشت. غرض اساسی از این عمل دستیابی مقام خوب البته غیر حقیقی میباشد و سعی میشود از نقاط ضعف گوگل در تشخیص صفحه های عالی استعمال شود.
تکنیک های کلاه سیاه همیشه در درحال حاضر تغییرو تحول می باشند و هر مجال که گوگل رویه حلی برای شناسایی این وب سایت ها پیدا می نماید نحوه های جدیدی پیدا میشوند. با به کارگیری از seo کلاه سیاه شما خیلی سریع پرورش میکنید و به مقام مطلوب می سید اما رده شما بسیار لغزنده خواهد بود و هر روز ممکن میباشد به وسیله گوگل جریمه گردیده و از لیست نتیجه ها حذف گردید.
در پی مهم ترین تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه که میتوانند موجب جریمه تارنما شما بوسیله گوگل شوند را نظارت میکنیم.
درین نصیب نیز به نظارت لیست سئوی خارجی پرداخته ایم.
شما عزیزان می توانید با رعایت کردن این تحلیل لیست شایسته ترین و باکیفیت ترین offpage seo را برای سئو سایت وب سایت خودتان رقم بزنید. شاید رعایت کردن همه این مفاد در offpage seo عمل سادگی نباشد ولی بایستی این عمل را اعمال دهید. چنانچه بتوانید همگی این مورد ها را در سئوی خارجی وبسایت خودتان رعایت فرمایید بیشک شایسته ترین یک کدام از شایسته ترین وبسایت ها را در دست خواهید داشت.
سوای پیشگفتار میریم راز وقت ارزیابی لیست :
در وبسایت های دارای ارتباط لینک و پیوند سازی نمائید
از وب لاگ ها پیوند بگیرید
40% از انکرتکست ها با عین کلمه و واژه کلیدی
40 درصد از انکرتکست ها به طور عبارات کلیدی مترادف و پخش گردیده
20% از لینک و پیوند ها به طور URL
به طور کلمه ها کلیدی مترادف و هم معنی لینک و پیوند سازی فرمایید در وب سایت های دیگر
از لغات کلیدی زمانبر به کار گیری فرمایید تا طبیعی به حیث رسد
پیوند های فالو را عین کلمه و واژه کلیدی بزنید
پیوند های نوفالو را به طور مترادف و هم معنی و URL بدهید
درصد پیوند ها نوفالو به نسبت فالو بایستی بیشتر باشد (60 درصد نوفالو و 40 درصد فالو)
از سایدبار وب سایت ها پیوند نگیرید ولی از سایدبار وب لاگ ها لینک و پیوند بگیرید
از وب سایت ها تنها به طور رپورتاژ لینک و پیوند بگیرید
در رپورتاژ های خویش بهینه سازی داخلی را به طور کاملً رعایت نمایید (تحلیل لیست seo داخلی)
به یک ورقه با دو کلمه و واژه کلیدی مختلف پیوند ندهید
از یک رپورتاژ به یک ورقه هم لینک و پیوند فالو و هم لینک و پیوند نوفالو ندهید
در انتهای مطالب URL بگذارید و لینکدار نمائید
در انجمن ها به پرسشها پاسخ دهید و لینک و پیوند سایتتان را در پاسخ ها بدهید
از کامنت ها با لینک و پیوند کوتاه پیوند بگیرید
از همگی خدمت های کوتاه کننده برای مجموع صفحه های سایتتان لینک و پیوند بگیرید
از شبکههایاجتماعی برای کلیه صفحه های سایتتان پیوند بگیرید
پیوند سازی های سایتتان را به طور یکسری مرحله ای ایفا دهید
از شبکههایمردمی ریفرال داشته باشید
از تارنما هایی که تارنما حریف لینک و پیوند گرفته میباشد شما هم پیوند بگیرید
پیش از تصویب تیتر رپورتاژ بر روی آن تحقیق نمائید
از وب سایت هایی که رپورتاژ در آن ها تصویب نموده اید ریفرال بگیرید
در بعضا از تارنما ها و وب لاگ ها و کانال های احتماعی URL ساتتان را سوای لینک و پیوند قرار دهید
از کانال های اشتراک کلیپ همچون یوتیوب پیوند بگیرید
در وب سایت های خبری و رپورتاژ ها به اسم مارک خویش به شدت اشاره نمائید
برای همگی بک لینک و پیوند های خویش به طور جداازهم بک پیوند تهیه و تنظیم کنید
در بعضا از وبسایت ها به شدت به مارک خویش اشاره نمایید و لینکی به وب سایت خودتان ندهید
به مهم ترین لغات کلیدی در H2 و H3 پیوند دهید
از مارک سایتتان در 100 واژه اولیه استعمال فرمائید و به سایتتان پیوند دهید
ترجیحاً رپورتاژ را با اسم برندتان استارت نمایید
برای سایتتان یک Map ساخت و ساز فرمایید در گوگل و در غایت در نصیب در رابطه ما قرار دهید
در هر کانال اجتماعی یک حساب با اسم برندتان داشته باشید و خلاصه مقالاتتان را در آنجا قرار دهید
در اسکیماها شبکههایمردمی خودتان را وارد فرمایید تا در حاصل کاوش اکران داده خواهد شد
در رپورتاژ های خویش خطا املایی نداشته باشید