مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نکات مهم در سئو و ارتقای رتبه سایت


تعالی‌ترین اقبال و شانس یک وبسایت آن میباشد که بازدیدکنندگان اکثری در زمان شبانه روز از آن دیدن کنند. سئو سایت یک کدام از شیوه‌های مهمی که منجر ارتقا تعداد بازدید می شود، سرچ‌ها و جستجوی اشخاص در موتورهای کاوش نظیر گوگل می باشد. برهمین پایه تک تک صاحبان تارنما‌ها عشق و علاقه دارا هستند تا نشانی اینترنت سایتشان در موضع‌های نخستین سود جستجوها باشد. به همین مراد بهینه سازی یا این که Search Engine Optimization که در فارسی آن را با بهینه سازی، seo و یا این که ارتقای سکو تارنما میشناسند امروزه تحت عنوان یک کدام از گرفتاری‌های هر تجارت مبتی بر اینترنت و وب در آمده میباشد.

نکته‌ی مهمی که در seo وجود دارااست آن میباشد که واحد سنجش و اثر ظریف هر کدام از طریق‌های و مواقعی که در seo ذکر میشود تماماً مشخص و معلوم وجود ندارد و به راحتی نمی‌قدرت آن را به کمیت تبدیل نمود. برای مثالً نمی‌اقتدار به آسانی با امتیاز آنان‌را تفکیک نمود. در بنا شده در پس بهینه سازی منطق فازی وجود داراست که تمامی چیز در مجموع و بر طبق احساس ذکر می‌گردد. کلمه و واژه فازی یا این که fuzzy به معنای غیر ظریف، ناواضح و نامفهوم میباشد و یکی مفاهیم اصلی در منطق فازی، عدم قطعیت اسم داراست. برای فهم و شعور بیشتر این قضیه می‌قدرت عدم قطعیت‌های اکثری که در حین روز با آن روبرو می‌شویم را نمونه بزنیم. از جملهً زمانی تیتر می‌گردد که «هوا بهتر میباشد» هیچ سیرتکامل کمیتی برای بهتر بودن هوا مطرح نمیشود تا آنرا به طور دقیقی اندازه گیری نماییم. برای مثالً نمی‌گوییم واحد سنجش آلاینده‌ها چقدر میباشد، جایگاه یا این که رطوبت چیست، بلکه فقط از آن یک شم کیفی حرف می گردد. ولی اینکه چرا سوای پارامترهای اندازه گیری گردیده این گزاره را ذکر میکنیم تماماً مربوط میباشد به مغز آدم که با حدس شاخص‌های متعدد و مبتنی بر درنگ استنتاجی، جمله ها را تعریف و تمجید و بها‌گذاری می‌کند که الگوبندی آنان به لهجه و فرمول‌های ریاضی در صورتی غیرممکن نباشد، کاری بسیار بغرنج خواهد بود. شاید جذاب باشد که بدانید نخستین دفعه در ادامه تهیه و تنظیم عقیدهٔ گروه‌های فازی توسطٔ پروفسور لطفی زاده (۱۹۶۵ م) در صحنهٔ محاسبات جدید ظواهر شد. کلیه اینها را گفتیم تا بگوییم موتورهای کاوش مانند گوگل از این نوع الگوها که سال‌هاست در قابل انعطاف ‌افزارهای تصمیم گیرنده (هوش تصنعی و مصنوعی) وارداتی استعمال نموده و وب سایت شمارا نسبت به سایرین در سکو‌های متعدد قرار می دهد.

تکنیک های سئو کلاه سیاه که موجب جریمه سایت میشوند


در وب سایت گوگل بخشی به اسم Webmaster Guidelines قرار گرفته میباشد که استانداردهای گوگل سئو سایت برای گزینش وبسایت های اسپمر و جریمه آنان‌را معلوم میکند. در‌این نوشته‌ی علمی کارایی می کنیم مهم‌ترین نکات بهینه سازی از گویش گوگل را به شما معرفی کنیم.


گوگل اعلام کرده که وبمستران بایستی دقت ویژه ای به شیوه نامه های قرار گرفته در کاغذ Webmaster Guidelines داشته باشند. چون در‌این قسمت مواقعی که موجب جریمه وب سایت بوسیله الگوریتم ها یا این که به طور دستی می‌شوند را توضیح داده و هشدار داده میباشد که عدم رعایت آنان میتواند موجب حذف شیت ای از وب سایت و یا این که آحاد صفحه های آن از نتیجه ها گوگل گردد.


در لحاظ داشته باشید طریق هایی که درین کاغذ معرفی گردیده اند طریق های رایج بهینه سازی کلاه سیاه می باشند که گوگل به صورت مشخص و معلوم به آن ها اشاره نموده است. البته در صورتیکه هر طرز دیگری که درین شیت جان دار وجود ندارد و برای فریب گوگل به کارگیری می گردد را آزمون نمایید همچنان قابلیت و امکان جریمه شدن به وسیله گوگل و شناسایی بوسیله الگوریتم های آن وجود داراست.


seo کلاه سیاه چیست؟

تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه عموما بر رویش سریع تارنما در نتیجه ها گوگل تمرکز میکنند و توجهی به واحد سنجش رضایت استفاده کننده نخواهند داشت. غرض اساسی از این عمل دستیابی مقام خوب البته غیر حقیقی میباشد و سعی می‌شود از نقاط ضعف گوگل در تشخیص صفحه های عالی استعمال شود.


تکنیک های کلاه سیاه همیشه در درحال حاضر تغییر‌و تحول می باشند و هر مجال که گوگل رویه حلی برای شناسایی این وب سایت ها پیدا می نماید نحوه های جدیدی پیدا می‌شوند. با به کارگیری از seo کلاه سیاه شما خیلی سریع پرورش می‌کنید و به مقام مطلوب می سید اما رده شما بسیار لغزنده خواهد بود و هر روز ممکن میباشد به وسیله گوگل جریمه گردیده و از لیست نتیجه ها حذف گردید.



در پی مهم ترین تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه که می‌توانند موجب جریمه تارنما شما بوسیله گوگل شوند را نظارت می‌کنیم.


اصلی ترین مسائل برای شروع سئو


مرحله 2: تمرین فرمایید!
 یادگیری در زمینه ی آنان سئو سایت هستم و تئوری پرواز با آن را مثل آب میل کردن برایتان تشریح می‌کنم. البته مرا در کابین خلبان بگذارید، مطمئنا با گاز سقوط می کنیم. تئوری یک چیز میباشد، البته به فعالیت بردن آنچه آموخته‌اید در کار چیز دیگری میباشد. شایسته ترین راه و روش برای اجرا این شغل این میباشد که با فعال‌ساز‌ی یک سایت، آنچه آموخته اید را تمرین نمائید. هنوز اینترنت سایتی ندارید؟ هرگز برای استارت دیر وجود ندارد. وردپرس منبع بسیار خیر و خوبی میباشد. پی از خرید دامنه و فعال سازی یک سایت، تکنیک های seo آموخته گردیده را پیاده سازی کرده و اثر پیاده سازی هر یک کدام از تکنیک های بهینه سازی را ببینید.

مرحله 3: یک آموزگار پیدا فرمایید
در نقطه پایان یک مکالمه وقت گیر که با دوستم داشتم، وی بعداز یک ژرف اندیشی وقت گیر بیان کرد: “جاری ساختن هر کاری زمانبر میباشد!” چه گزاره طلایی. البته با  اشتن یک آموزگار seo بهتر، یادگیری بهینه سازی می‌تواند کوتاه خیس گردد. جستن یک آموزگار ممکن میباشد پاره ای وقتگیر باشد، ولی یک کدام از حیاتی ترین فرایند در آستانه بهینه سازی خواهد بود. به خاطر داشته باشید، مدام در جایی از عالم کسی رند‌خیس از شما وجود خواهد داشت. بدین ترتیب، چرا از آن فرد حافظه نگیریم؟ البته چه طور آن فرد را پیدا کنیم؟ از دور و بری ها خویش بپرسید، با دوستان خویش حرف فرمایید، در لینکدین کاوش فرمائید، به رویدادهای بهینه سازی بروید و غیره. در زمینه ی یافتن یک آموزگار عالی ایده پرداز باشید، البته مطمئن گردید که مسلما یک آموزگار پیدا فرمائید. هیچ گاه کمی الهام به دست آوردن از فردی زبده ضرری ندارد: “آموزگار کسی میباشد که آمادگی و توانگری بیشتری را در داخل شما می بیند، تا آنچه شما در خودتان میبینید، و به خارج آوردن آن شایستگی از شما امداد می نماید.”

مرحله 4: به یک یا این که تعدادی مجموعه بهینه سازی بپیوندید
این یکی‌از شایسته ترین سفارش‌هایی میباشد که می‌اقتدار با آن معاش کرد: «در شرایطی که میخواهید باغبان باشید، با عده ای که باغبان می‌باشند معاشرت نمایید. چنانچه میخواهید راننده ماشین‌های مسابقه باشید، با رانندگان ماشین‌های مسابقه بچرخید. در حالتی‌که میخواهید در آجل برای خودتان کسی باشید، در کنار تیپ عده ای باشید که می‌خواهید به مانند آنان تبدیل گردید. پیوستن به یک دسته seo در ناحیه جغرافیایی خویش به شما یاری می نماید تا یک دارای تخصص seo گردید. چرا میتینگ های بهینه سازی را آزمون نمی‌کنید!

در‌حالتی که نمی‌توانید گروهی را در حوزه‌ جغرافیایی خویش پیدا نمایید، پیشنهاد‌های مرحله 3 را دنبال نمائید. مجدد از دوستان خویش بپرسید، در اینترنت کاوش نمایید، فعال باشید و میتینگ های خویش را فعال سازی نمائید.

مرحله 5: از خبر ها دنیای بهینه سازی مطلع باشید
دنیای بهینه سازی مدام در اکنون تغییر و تحول میباشد، بدین ترتیب با آنچه اکنون میباشد هم پا باشید. یکی اقدامات کلیدی درین مرحله اینست: متخصصان بهینه سازی را در توییتر دنبال فرمائید. باذکاوت فیشکین بنیانگذار Moz یکی اشخاص بخش اعظمی میباشد که در توییتر فعالند. وارد بازی توییتر گردید تا شایسته ترین منفعت را از بهینه سازی ببرید، از جدیدترین به‌روزرسانی‌ها باخبر گردید و به به عبارتی سرعتی که تغییرات ساخت میشوند، خاطر بگیرید. با این هم اکنون، در اینجا متوقف نشوید. در حالتی که از تلاوت لذت میبیرید، بعضی از این بلاگ های پررنگ را که به‌دنبال معرفی می کنیم دنبال نمایید.

چک لیست سئو خارجی


درین نصیب نیز به نظارت لیست سئوی خارجی پرداخته ایم.


شما عزیزان می توانید با رعایت کردن این تحلیل لیست شایسته ترین و باکیفیت ترین offpage seo را برای سئو سایت وب سایت خودتان رقم بزنید. شاید رعایت کردن همه این مفاد در offpage seo عمل سادگی نباشد ولی بایستی این عمل را اعمال دهید. چنانچه بتوانید همگی این مورد ها را در سئوی خارجی وبسایت خودتان رعایت فرمایید بی‌شک شایسته ترین یک کدام از شایسته ترین وبسایت ها را در دست خواهید داشت.


سوای پیشگفتار میریم راز وقت ارزیابی لیست :


در وبسایت های دارای ارتباط لینک و پیوند سازی نمائید

از وب لاگ ها پیوند بگیرید

40% از انکرتکست ها با عین کلمه و واژه کلیدی

40 درصد از انکرتکست ها به طور عبارات کلیدی مترادف و پخش گردیده

20% از لینک و پیوند ها به طور URL

به طور کلمه ها کلیدی مترادف و هم معنی لینک و پیوند سازی فرمایید در وب سایت های دیگر

از لغات کلیدی زمانبر به کار گیری فرمایید تا طبیعی به حیث رسد

پیوند های فالو را عین کلمه و واژه کلیدی بزنید

پیوند های نوفالو را به طور مترادف و هم معنی و URL بدهید

درصد پیوند ها نوفالو به نسبت فالو بایستی بیشتر باشد (60 درصد نوفالو و 40 درصد فالو)

از سایدبار وب سایت ها پیوند نگیرید ولی از سایدبار وب لاگ ها لینک و پیوند بگیرید

از وب سایت ها تنها به طور رپورتاژ لینک و پیوند بگیرید

در رپورتاژ های خویش بهینه سازی داخلی را به طور کاملً رعایت نمایید (تحلیل لیست seo داخلی)

به یک ورقه با دو کلمه و واژه کلیدی مختلف پیوند ندهید

از یک رپورتاژ به یک ورقه هم لینک و پیوند فالو و هم لینک و پیوند نوفالو ندهید

در انتهای مطالب URL بگذارید و لینکدار نمائید

در انجمن ها به پرسشها پاسخ دهید و لینک و پیوند سایتتان را در پاسخ ها بدهید

از کامنت ها با لینک و پیوند کوتاه پیوند بگیرید

از همگی خدمت های کوتاه کننده برای مجموع صفحه های سایتتان لینک و پیوند بگیرید

از شبکه‌های‌اجتماعی برای کلیه صفحه های سایتتان پیوند بگیرید

پیوند سازی های سایتتان را به طور یکسری مرحله ای ایفا دهید

از شبکه‌های‌مردمی ریفرال داشته باشید

از تارنما هایی که تارنما حریف لینک و پیوند گرفته میباشد شما هم پیوند بگیرید

پیش از تصویب تیتر رپورتاژ بر روی آن تحقیق نمائید

از وب سایت هایی که رپورتاژ در آن ها تصویب نموده اید ریفرال بگیرید

در بعضا از تارنما ها و وب لاگ ها و کانال های احتماعی URL ساتتان را سوای لینک و پیوند قرار دهید

از کانال های اشتراک کلیپ همچون یوتیوب پیوند بگیرید

در وب سایت های خبری و رپورتاژ ها به اسم مارک خویش به شدت اشاره نمائید

برای همگی بک لینک و پیوند های خویش به طور جداازهم بک پیوند تهیه و تنظیم کنید

در بعضا از وبسایت ها به شدت به مارک خویش اشاره نمایید و لینکی به وب سایت خودتان ندهید

به مهم ترین لغات کلیدی در H2 و H3 پیوند دهید

از مارک سایتتان در 100 واژه اولیه استعمال فرمائید و به سایتتان پیوند دهید

ترجیحاً رپورتاژ را با اسم برندتان استارت نمایید

برای سایتتان یک Map ساخت و ساز فرمایید در گوگل و در غایت در نصیب در رابطه ما قرار دهید

در هر کانال اجتماعی یک حساب با اسم برندتان داشته باشید و خلاصه مقالاتتان را در آنجا قرار دهید

در اسکیماها شبکه‌های‌مردمی خودتان را وارد فرمایید تا در حاصل کاوش اکران داده خواهد شد

در رپورتاژ های خویش خطا املایی نداشته باشید


فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت


الگوریتم گوگل به چه شکل شغل می نماید ؟
پیش از عنوان کردن 126 فاکتور مرتبه بندی در گوگل آغاز شما می بایست بدونین الگوریتم های گوگل سئو سایت دقیقا چه گونه فعالیت می نمایند و چرا الگوریتم ها دائما در حالا بروز شدن و عالی شدن میباشند، شما با دونستن این نکته قابل توجه میتوانید بیشتر طرز کارکرد گوگل رو فهم کنین، گوگل و الگوریتم هایش همواره در کارایی می باشند یوزرها رو به سمته شایسته ترین فیض و شایسته ترین تارنما هدایت نمایند و رضایت استفاده کننده را بدست آورند، ادله توفیق گوگل نسبت به بقیه موتو های کاوش در اینه که استفاده کننده در سه تارنما او‌لین که مشاهده می کنه به حاصل گزینه نیازش دست پیدا میکنه، تمامی الگوریتم های گوگل برای این به وجود اومدن که تارنما هایی رو که کیفیت عالی خیس و پرمحتوا خیس رهستن رو به استفاده کننده اکران دهند، به این ترتیب الگوریتم های گوگل تک تک وبسایت ها رو تحلیل می کنن و طبق 126 فاکتور اساسی نظارت می نمایند که کدام وب سایت در کدام واژه و کلمه نسبت به بقیه رقبا از هر نظر بهتره و بعد از اون جایگاه بندی ها جاری ساختن می‌شود، شما به مکان مطالعه الگورتیم های بغرنج گوگل صرفا کاری که می بایست اجرا به این اینه که از دیگر رقبای خویش خوب باشین باشین و یوزرها گوگل رو به نتیجه ها دلخواهشون برسونین و این دستور هم با کوشش و طرح ریزی بدست میاد، درصورتی که این ضابطه مدام اثبات را همواره رعایت کنین و تلاش کنین شایسته ترین ها رو برای بازدیدکنندگان از سایتتون در لحاظ بگیرین درجه های اولیه گوگل مدام برای شما خواهد بود.

رد مسئولیت : کمپانی گوگل به هیچ وجه از فاکتور هایی که در ذیل به شما توضیح می‌دهیم رونمایی نکرده میباشد و این فاکتور ها بوسیله هیچکدام از منابع قانونی گوگل منتشر نشده اند، اینجانب فاکتور ها و موارد ذیل رو مبتنی بر تعدادی سال تجربه عملی و مطالعه سایت های انگلیسی گویش و پیاده سازی اون ها بر روی وبسایت های بلندمرتبه بدست آورده ام و همواره با رعایت اون ها در پروژه های بهینه سازی و seo به شایسته ترین نتیجه ها دست یافته ام یا این که بهتره که بگم حتی بعضا وقتا با رعایت کردن این فاکتور ها اعجاز تو وبسایت های ن صورت داده میباشد و حالا شما نیز با رعایت نکات می تونین بهینه سازی سایتتون را به طور بدون شوخی بهبود ببخشین، لطفا تا انتها این نوشته‌ی علمی رو مطالعه کنین و کلیه فاکتور ها رو درون سایتتون رعایت کنین و مطمئن باشین که به سود دلخواهتون میرسین البته خیر یه شبه ! طبق تجربه اینجانب بعداز رعایت کلیه این فاکتور ها شما نو بعداز 2 ماه به طور بدون شوخی شم می کنین که بازدید اینترنت سایتتون بیشتر گردیده و به همدم اون درآمد شما ارتقا پیدا میکنه، پس اصل نخستین تو بهینه سازی اینه که شتاب نکنین.