مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

شاخص های تایید اعتبار

برای اینکه اکانت شما در شرایط پذیرش اعتبار قرار بگیرد، می بایست سئو سایت با شاخص های تحت هم خوانی داشته باشد. اکانت شما بایستی موقعیت ذیل را داشته باشد: 

• اعتبار: اکانت شما می بایست علامت دهد که شما یک فرد واقعی می‌باشید و بایستی بیزنس و یا این که موجودیت شما‌را تصویب نماید. 

• اکانت شما می بایست منحصربه‌فرد باشد: شما فقط میتوانید برای خویش و یا این که بیزنس خویش تنها یک اکانت داشته باشید و اکانت هر فردی وابسته به خودش میباشد، ولی این آیتم برای اکانت های منحصر به فرد گویش استثنا میباشد. 

• اکانت شما بایستی بی نقص باشد: شما بایستی از یک اکانت همگانی در اینستاگرام بهره مند باشید و می بایست برای اکانت خویش یک بیوگرافی، عکس پروفایل و دست کم یک پست در حیث داشته باشید. شما نمی توانید پیوند هایی را که مرتبط با بقیه اکانت های رسانه های اجتماعی می‌باشند را در اکانت خویش آیتم استعمال قرار دهید. 

• شایان توجه بودن اکانت شما: اکانت شما می بایست آوازه و پژوهش ها زیاد فرد، مارک و یا این که موجودیت را نماد دهد. 

در پایان هنگام درخواست برای پذیرش اعتبار در اینستاگرام، اکانت شما بایستی قوانین سرویس ها و پند های انجمن اینستاگرام را رعایت نماید. 

هیچ گزینه دیگری نیست که \"شایان توجه بودن\" اکانت شمارا دارای شرایط قرار دهد. 

کمپانی تصمیم میگیرد که آیا اکانت شما امکان این را داراست که گزینه پذیرش قرار بگیرد یا این که نه. 

پیشنهاد می‌کنیم نوشته‌علمی اپلیکیشن نو خرید IG (IG Shopping) در اینستاگرام و مزایای آن

 را تفحص فرمایید.
هنگامی که اینستاگرام درخواستی را تجزیه و نظارت می نماید، اطلاعیه ای را برای مخاطب ارسال می نماید و اورا در جریان میگذارد که آیا حسابش آیتم پذیرش قرار گرفته میباشد یا این که نه. در شرایطی‌که اکانت شما آیتم پذیرش قرار نگرفته باشد، شما میتوانید پس از سپری شد 30 روز، درخواست تازه خویش را ارسال نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد