مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

پرسش و پاسخ را در بازاریابی محتوا از یاد نبرید!

اینکه شما بینشی برای گوش دادن و جست و جوی بار اجتماعی داشته باشید سئو سایت می‌تواند به شما یاری دهد که منابع اطلاعاتی خیر و خوبی را در اختیار داشته باشید که برای شما موءثر می باشند. همینطور خوب میباشد که از مجال های خویش دراین باره برای یادگیری استعمال نمایید.

مزیت این نوع سوالهای این میباشد که به طور طبیعی زمانی شخصی درپی یک جواب برای پرسش خویش می‌گردد بتواند از تارنما شما یاری بگیرد. شاید بتوان اعلام‌کرد که پرس و جواب یک کدام از مهمترین بخشها در بازاریابی محتواست.


تولید محتوای اجتماعی
رسانه های اجتماعی در واقع یک مثال بارز از استراتژی Push می باشند. با این اکنون، اینکه شما چه محتوایی را درین کانال ها بگذارید اصلی میباشد. شما بایستی محتوایی را تعیین فرمائید که سئو گردیده باشد. اینکه شما محتوای اجتماعی را سرگرم نمائید صرفا به شما یاری می نماید که مخاطبین تازه را جلب فرمائید و در واقع به شما امداد خواهد کرد که تصور کنید و نشانه دهید که شما هم تحت عنوان یک شخص مشغول این جامعه می باشید.




مورد اساسی در موضوع بازاریابی محتوا و در قسمت Pull این میباشد که شما روی ابزار متبوع خویش تمرکز نمایید. در واقع مشاهده کنید که آیا ابزاری که تعیین نموده اید موثر و جذاب است یا این که نه. آن چیزی که در قسمت دعوت به مبادرت در بازاریابی Pull گفته می‌شود در واقع برای هدایت اعضای شماست که بتوانند در تجارت شما وارد مرحله آتی گردید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد