مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

بررسی یک نمونه استراتژی محتوا

1. گام اولیه: در نظارت مثال استراتژی محتوا شما می بایست در اولی گام سئو سایت یک تصویر خیالی از انتهای عمل خویش داشته باشید.
خواسته از این تصویر خیالی توفیق یا این که باخت وجود ندارد. مراد این میباشد که می بایست مشخص و معلوم فرمائید که با پروسه ساخت‌و‌ساز محتوا در طی یک ماه ، 6 ماه و یا این که 1سال به چه چیزی می‌خواهید برسید. برای اینکار هدف ها کلی مانند نخستین شدن در درجه گوگل و یا این که جذب تعداد متعددی استفاده کننده نباید گزینش شوند. بلکه می بایست مشخص و معلوم نمائید که برای مثال با استراتژی محتوایی تحت می‌خواهید به 1000 بازدید ماهانه برسید.
برای این شغل بایستی مورد ها ذیل را مهیا فرمائید:

ساخت محتوای متنی 2 عدد در هر هفته

ساخت و ساز محتوای صوتی 2 عدد در هر هفته

 ساخت و ساز محتوایی ویدئویی 2 عدد در هر 10 روز

تکثیر محتوا در شبکه های مردمی

تکثیر محتوا در فیسبوک، linkedin، وب لاگ ها به طور پست میهمان

در واقع شما بایستی غرض اساسی خویش را مشخص و معلوم فرمایید. در این مکان نباید به هیچ عنوان با خویش تعارف داشته باشید. کل علت و هدف ها فرعی، اساسی و حقیقی وواقعی خویش را معین فرمایید. چه عالی و چه بد بایستی کل نصیب هایی که در ساخت و ساز محتوا می‌خواهید به آنان رسید را بنویسید و مشخص و معلوم فرمایید تا منظره شما معین خواهد شد.

2. گام دوم در مثال استراتژی محتوا این میباشد که بایستی استفاده کننده خویش را به خیر و خوبی شناسایی نمایید
این گام را می اقتدار یکی‌از گام های اساسی درین مثال استراتژی محتوا دانست. در واقع شما می بایست معلوم فرمائید که محتوا را برای چه کسی ساخت‌و‌ساز می‌کنید؟ استفاده کننده های شما دارنده چندین مشخصات می باشند که با به کار گیری از این مشخصات شما میتوانید ذوق و سلیقه و علایق آنان را شناسایی و معلوم نمائید.



در واقع در حالتی‌که شما ندانید که کاربر شما از چه نوع نوشته و سبکی خوشش می اید و یا این که درپی خاطر به چنگ آوردن درمورد چه چیزهایی میباشد مطلقا در ساخت و ساز محتوا به ایراد برمی خورید. در سود درین قسمت از مثال استراتژی محتوا شما می بایست مشخص و معلوم فرمایید که کاربر مقصود شما که می باشد و چه خصوصیاتی دارااست. با این فعالیت می‌توانید محتوای مطلوب این اشخاص را ریلکس خیس ساخت‌و‌ساز نمائید.برای اینکه در مثال استراتژی محتوا بتوانید به‌راحتی از کاربر خویش آشنایی پیدا فرمایید بایستی به پرسونای کاربر دست پیدا فرمائید.

برای این شغل شما بایستی از مورد ها تحت امداد بگیرید:
 از تجربیات فردی خودتان در وب سایت های شبیه استعمال نمایید.

 لحاظ سنجی روش بیاندازید.

 راجع‌به لغات کلیدی پرکاربرد در حوزه کار خویش استیناف فرمایید.

 محتواهایی که درین حوزه ساخت و ساز گردیده اند را رصد کرده و پژوهش نمائید و ملاحظه کنید که استفاده کننده بیشتر با چه نوع محتواهایی تعامل برقرار می نماید.

 شبکه های مردمی را پژوهش و تجزیه و محاسبه نمائید.

 شما حتی میتوانید با مخاطبان خویش به دعوا نشسته و گرفتاری ها و نیازهای آن ها را گوش دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد