مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نبود عنوان برای مقاله و یا حتی سایت!

ممکن میباشد برای شما خیره کننده باشد، ولی بخش اعظمی از تارنما‌ها سئو سایت خیر برای مطالب خویش و خیر برای برگه اساسی وبسایت خویش، هیچ عنوانی ندارند! حقیقتا پندار کردند چه‌گونه کاربر قرار میباشد تا آن‌ها را شناسایی نماید؟
در صورتی‌که شما از آن تیم اشخاصی میباشید که خیر برای وبسایت خویش و خیر برای محتواهایی که ساخت‌و‌ساز می کنید، هیچ سیرتکامل عنوانی را قرار نمی دهید، به شما توصیه می گردد همین الان این عادت را سوراخ نمایید و از امروز استارت به تشکیل داد تیتر برای محتواو تیتر وبسایت فرمایید.

اشتباهات رایجی وبمستران
شما بایستی بدانید که نتیجه ها کاوش گوگل، مطابق تگ‌هایی که در وبسایت قرار می‌دهید، به استفاده کننده نشانه میدهد. نبود این تگ‌ها، سبب ساز میگردد تا ربات‌های گوگل و دیگر موتورهای کاوش ندانند که دقیقا مقاله شما درباره چیست و چه موضوعی در پیش گرفته میباشد.

چند دلیل عدم رتبه بندی محتوای شما

آیا کار‏های شما برای  جایگاه بندی محتوا درSERP ها پیروز شغل نکرده اند؟ سئو سایت درین نوشته‌علمی قصد داریم بعضی از دلایل احتمالی را که موجب می‏شوند موتورهای کاوش مطالب شما‌را نماد ندهند، تحقیق کنیم. مطلقاً در شرایطی‌که تا حدودی با بهینه سازی آشنا باشید، احتمالاً گزاره دارای اسم و رسم بیل گیتس را شنیده اید \"محتوا حکم دهنده میباشد \". 



کارداران تأثیرگذار روی درجه بندی محتوا
فرض نمایید که پژوهش ها بازار خویش را جاری ساختن داده اید، صفحه های پربیننده اینترنت‌تارنما خویش را که پیرو سئو آنان میباشید، مشخص و معلوم نموده اید و محتوای دیدنی را که دربردارنده کلمه ها کلیدی موردنظر میباشند، نوشته اید. آن‌گاه صفحه های تارنما را با محتوای جالب خویش آپدیت رسانی نمایید و درانتظار یک سکو بندی عالی میمانید؛ ولی بعد از سپری شد ماه‌ها این صفحه های هنوز درجه نیکی ندارند. 

در واقعیت، حدوداً هیچ تغییر و تحول خاصی در شرایط تجارت شما تولید نشده میباشد و فروش شما ارتقا نیافته میباشد. یکسری نفر از شما دقیقاً این وضعیت را تجربیات نموده اید؟ شما هر کاری را که ما یحتاج بود جاری ساختن داده اید، ولی مجموع سعی‏های شما، بی سود ماند.

سفارش می‌کنیم بخوانید: ایده ها منفی پادکست‌ها چه تأثیری روی آنان دارا‌هستند؟

هویدا میباشد که‌این حالت برای شما ناامید کننده خواهد بود؛ ولی زحمات شما هدر نخواهد رفت و محتواهایی را که تا به امروز تأثیری بر روی تجارت شما نداشته اند، بلااستفاده نخواهند ماند.

از هیچ تولید محتوا کنید

ایده ساخت و ساز محتوا از هیچ در واقع این حقیقت نشات میگیرد که سئو سایت شما بتوانید مطالبی را که دارنده قابلیت و امکان بالقوه برای به اشتراک گذاری  می‌باشند را شناسایی کرده و به روشی تازه و خلاقانه آن را ارائه نمایید.

یک زاویه مشاهده کرد نو
زمانی که حرف از پوشش ارتباط ها همگانی و ایجاد کرد لینک و پیوند های فرنگی می گردد ،استعمال از خبرها مو جود برای ساخت‌و‌ساز محتوا می‌تواند یک منش سهل چهت نیل به توفیق باشد. با نظارت مورد ها خاص در صنعت و حوزه ای که برای آن ساخت محتوا می‌کنید، میتوانید موضوعات را از زاویه تازه آیتم تحلیل قرار دهید.
مثلا: زمانی که مشاهده شد بها منزل در ناتینگهام نسبت به بخش ها دیگر انگلیس تحت خیس میباشد ، به‌سرعت حیث صاحبان مشاغل ناتینگهام را بدین مورد معطوف شد؛ تا درباره تأثیر ارزش منزل ها در جذب استعدادها و پتانسیل های تازه در ناحیه کلام گردد. این زاویه ای جدیدی بود که پیش از اینً به آن پرداخته نشده بود و به معنای ساخت لینک و پیوند های فرنگی تازه و خصوصیت های تازه برای مشتریان ما بود؛ صرفا با ساخت‌و‌ساز خبر‌ها از هیچ!
 



این نمونه چیزی میباشد که درواقعیت پیش آمده میباشد. البته درصورتی که اکنون اتفاقی نیفتاده باشد که بتوانید از آن برای ساخت محتوای خویش استعمال فرمایید ، چه میکنید؟ آیا میخواهید ایجاد محتوا را به صورت جدیدی اجرا دهید؟

در تولید محتوا از هیچ تولید محتوا کنید

برای به اشتراک گذاری  می‌باشند را شناسایی کرده و به روشی نو سئو سایت و خلاقانه آن را ارائه نمائید.

یک زاویه رویت کرد تازه
وقتی که سخن از پوشش رابطه ها همگانی و ایجاد کرد لینک و پیوند های فرنگی می‌گردد ،استعمال از خبر ها جانور برای ایجاد محتوا میتواند یک روش سهل چهت نیل به توفیق باشد. با پژوهش مفاد خاص در صنعت و حوزه ای که برای آن ساخت‌و‌ساز محتوا میکنید، میتوانید موضوعات را از زاویه تازه گزینه آنالیز قرار دهید.
مثلا: وقتی که مشاهده شد بها منزل در ناتینگهام نسبت به بخشها دیگر انگلیس تحت خیس میباشد ، به‌سرعت حیث صاحبان مشاغل ناتینگهام را بدین مسئله معطوف شد؛ تا درباره تأثیر بها منزل ها در جذب استعدادها و پتانسیل های تازه در حیطه کلام گردد. این زاویه ای جدیدی بود که تا قبل از اینً به آن پرداخته نشده بود و به معنای تولید لینک و پیوند های فرنگی تازه و خصوصیت های تازه برای مشتریان ما بود؛ صرفا با ساخت و ساز خبر ها از هیچ!
 



این نمونه چیزی میباشد که درواقعیت پیش آمده میباشد. البته در حالتی که اکنون اتفاقی نیفتاده باشد که بتوانید از آن برای ایجاد محتوای خویش به کار گیری نمایید ، چه میکنید؟ آیا می‌خواهید ساخت محتوا را به صورت جدیدی اجرا دهید؟

محتوای تصویری در شبکه‌های اجتماعی

بر هیچکس پوشیده وجود ندارد که یوزرها کانال‌های اجتماعی شیفته سئو سایت عکس‌ها می‌باشند. در سال 2012، رسانه Socialbakers گزارش کرد که 85 درصد از محتوای جالب فیسبوک را عکس‌ها تشکیل می دهند. یکسال به طول انجامید تا این عدد به 93 درصد رسد. خلاصه در صورتی از محتوای تصویری به کارگیری نمی کنید، مجال بزرگی را برای رابطه با مخاطبین از دست می‌دهید.

بدین ترتیب، در صورتی‌که میل دارید تا از خصوصیت‌های تازه اینستاگرام و قدرتی که محتوای تصویری در کانال‌های اجتماعی به یار داراست، جهت نیازهای تجاری خویش به کارگیری نمایید، درین نوشته‌علمی قصد داریم تا 10 اپ و پلتفرم برای پیشرفت در عملکرد کمپین اینستاگرام توصیه دهیم.

1.  Collecto (Followgram)
  اولی پلتفرم برای بهبود کمپین های اینستاگرام Collecto میباشد. چنانچه از یوزرها قادر اینستاگرام باشید، احتمالا شما با followgarm در پیشین عکس العمل داشته‌اید، به دلیل آنکه این اپلیکیشن فوق‌العاده کاربردی میباشد. این پلتفرم شگفت آور به شما اذن میدهد تا با ارائه داده های عددی اکانت کاربری و داشبورد خویش، به هم پا جدیدترین تصاویر اشخاص یا این که برندهایی که دنبال می کنید، کار خویش را در اینستاگرام افزایش دهید.

سفارشی سازی بی آلایش
این زمینه به شما این قابلیت را میدهد که با استعمال از داشبورد Collecto با اشخاص تاثیرگذار و مخاطبین خویش در تعامل باشید.با این وجود، چیزی که Collecto را شگفت انگیز می‌نماید، سفارشی سازی بی آلایش آن میباشد. مثلا می توانید گالری عکس سفارشی ساخت‌و‌ساز و یا این که گردآوری نمایید، یک نشانی اینترنتی ساختگی برای اکران گالری‌ها اخذ فرمائید و حتی می توانید امتحان‌های فردی نیز برگزار نمایید.

Collecto سه پلن جدا از هم دارااست:
 طرح مجانی: برخورداری از RSS، ارائه داده های عددی و حداکثر 5 گالری سفارشی

طرح پرو: که حدود 12 دلار در سال هزینه دارااست

طرح مارک: که دود 210 دلار در سال هزینه دارااست و برای به کارگیری از خصوصیت‌های مازاد کاربرد داراست.