مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مراحل سه گانه نوشتن مقاله

زمانی که تصمیم گرفتید راجع به قضیه یا این که داستانی سئو سایت بنویسید، از آن لحظه روند کتابت محتوای بهینه سازی پایه حقیقی وواقعی آغاز میشود! پروسه کتابت seo اساس مشمول سه مرحله میباشد: تنظیم، تایپ کردن و بازنویسی.

مرحله 1 پروسه تایپ کردن محتوای seo مبنا: فراهم سازی متن خویش
او‌لین مرحله روند کتابت محتوای seo اساس طراحی برنامه در زمینه‌ی آن میباشد. پیش از اینکه استارت به تایپ کردن فرمائید مقداری وقت نهاده و به آنچه میخواهید بنویسید تصور کنید. محتوای شما اینک در ذهن شماست، ولی پیش از آغاز به تایپ کردن می بایست برای سوالهای پایین جواب های واضحی داشته باشید:
غرض نوشته ی علمی شما چیست؟ چرا می نویسید؟ شما میخواهید به چه چیزی برسید؟ پیام اساسی محتوای شما چیست؟ پرسش مهم که میخواهید بدان جواب دهید چیست؟ کاربر شما چه کسی است؟ آنان به‌دنبال چه می شوند؟ برای تایپ کردن محتوای خویش به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ داده ها خویش را به چه ترتیب ارائه می دهید؟ ساختار نوشته‌ی علمی شما چه گونه خواهد بود؟

مقصود متن و جستجوی شما
اولی پرسش که بایستی بدان جواب دهید این میباشد که مقصود نوشته‌ی علمی شما چیست. می بایست از پیشین بدین قضیه تصور کنید چونکه این دستور بر شیوه تایپ کردن نوشته ی علمی شما تأثیر گذار میباشد. آیا می‌خواهید موضوعی را به استحضار یوزرها برسانید؟ یااینکه آنها‌را درگیر فرمایید؟ و یا این که آنان را ترغیب به اعمال کاری در وب سایت خویش فرمائید؟ خلال این در مرحله فراهم سازی، شما بایستی قصد بازدید کننده از جستجوی کلمه و واژه کلیدی را هم در حیث بگیرید.

در صورتی در جریان پژوهش ها مرتبط با لغت ها کلیدی متوجه شدید غرض مخاطب یافتن پاسخ یک سوال خاص میباشد خیلی جذاب وجود ندارد که در خصوص آن واژه کلیدی یک مقاله تبلیغاتی برای فروش مال بنویسید. به این ترتیب بایستی پیش از مبادرت به تایپ کردن در زمینه‌ی قصد مخاطب تصور کنید برهان آن هم این میباشد که یک متن آموزشی گوناگون از متن تبلیغاتی نوشته می گردد. لحنی که هنگام تایپ کردن متن آموزشی استعمال می‌شود بایستی بدیهی و متمرکز باشد ، در حالی که لحن اقناعی بیشتر بر روی اذهان استفاده کننده متمرکز میباشد و متن های درگیر کننده هم از لهجه غیر قانونی و اغراق فایده می نمایند.

ساختار متن
یکی مهم‌ترین فاکتورهای کتابت محتوای seo مبنا تهیه و تنظیم ساختار آن میباشد. داشتن یک ساختار متن دارای انسجام برای متن به بهینه سازی وبسایت شما بسیار یاری می نماید. در صورتی‌که ساختار محتوا بدیهی باشد شانس بیشتری برای استخراج درجه عالی در حاصل جستجوی گوگل دارید. تفکر کردن به ساختار متن میتواند موءثر باشد.

زیرا که ساختار متن شما در واقع اسکلت محتوای شما محسوب گردیده و به کاربر امداد می نماید تا نکات اساسی نوشته‌ی علمی را ادراک نماید. پست ها و صفحه های با ساختار های معلوم سبب به ارتقا نرخ تبدیل در تارنما شما گردیده و در شرایطی که بازدیدکنندگان پیام شمارا به صدق ادراک نمایند احتمال اینکه محصول ها شمارا خریداری نمایند یا این که مجددا به سایت شما راز بزنند خیلی زیاد میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد