مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تاثیر برچسب زدن در سئو سایت

در پلاگین وردپرس در هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا به مخاطب این قابلیت را سئو در مشهد میدهد که برای محتوای خویش برچسب ساخت نمایند. اما تگ برچسب مثل گذشته در بهینه سازی محتوا آن چنان مداقه ندارد ولی برای مجموعه بندی کردن مطالب بسیار موءثر فعالیت می نماید و به ویژه برای ارشاد یوزرها موءثر است.


با دقت به پرورش فناوری داده ها و همینطور ایجاد انبوه داده ها در یک سری سال قبلی، ایجاد محتوا، بازاریابی محتوا، مقام بندی محتوا و استراتژی ایجاد محتوا، نقش بسیار مهمی در بسط حصول وکار و فروش محصول ها و وفاداری مشتری و تهیه نمودن مشتریان نو اجرا می نماید.


گزینش تیتر

 تیتر‌ها و لغت ها کلیدی را در ساخت‌و‌ساز محتوا گزینش نمائید که بیش ترین داده های عددی جست و جو را در موتورهای جست و جو گر داراست. عنا وین و متن محتوا تکراری نباشد. تیتر را به طور دیدنی بنویسید.


به کار گیری از تگ ها

 از تگ‌های ذیل قطعاً برای ساخت‌و‌ساز محتوا در وردپرس به کارگیری فرمایید. تگ های مطرح گردیده برای seo محتوا بسیار امداد کننده خواهد بود. از تگ های h1  تا h6 استعمال فرمائید. به کار گیری از تگ ها منجر جلب اعتنا و خوانایی مطالب می‌گردد. به ترتیب از او‌لین تگ تا واپسین تگ مداقه مطالب را ذکر می‌نماید. تگ H1 مهمترین مقاله را مشخص و معلوم می‌نماید. بیشتراز حد نیز از تگ ها به کارگیری نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد