مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

محتوای صنعتی کسل کننده چگونه ساخته و به اشتراک گذاشته می شود-قسمت دوم

نوشته ی علمی های خیلی متعددی روی وبسایتهای مرتبط در مورد با کیفیت ایجاد سئو در مشهد کرد محتوای صنعت های خسته کننده وجود داراست، برخی از آنان روی خیلی از وبلاگها قابل دسترس می باشند.
البته به لحاظ اینجانب، اشکالی که به کلیه ی آنان وارد میباشد این میباشد که همگی آن ها روی اینکه \"محتوا باید چه چیزی را به وجود بیاورد\" تمرکز کرده اند، خیر روی اینکه چه چیزی برای ارتقا بوسیله محتوا باارزش میباشد و اینکه چه طور عده ای را که می‌توانند به ارتقا محتوا امداد نمایند، معین نمایند و سوم اینکه چه‌گونه می بایست از محتوای صنعت خسته کننده لینک و پیوند را بدست آورد.( به خیال و خاطر داشته باش که بیشتر محتواهایی که خوانده می‌شوند هیچ گاه به اشتراک گذارده نمیشوند؛ و اکثر محتواهایی که به اشتراک گذارده می گردند هیچوقت در تمامی ی جاهای به اشتراک نهاده گردیده؛ خوانده نمی شوند؛ و بعضی از لینکهایی که به محتوا منتهی میشوند خیلی زیاد به اشتراک نهاده نشده و خوانده نمیشوند.)
به همین ادله میباشد که سازندگان محتوای صنعت های خسته کننده بایستی مفاهیمی را که بیشتر خواننده و بیشترین به اشتراک گذاری محتوا را دارا‌هستند به دور بریزند،مجموع تمرکز خویش را روی تشکیل داد محتوایی که بتواند لینکهایی را بدست بیاورد و همیچنین سبب ساز ساخت ترافیک و سیگنالهای رابطه اجتماعی در سایتها گردد، معطوف نمایند.
قبلی از همگی ی اینها، لینکها و بحث ها حق تقدم مهم را برای بیشتر محتواهای آنلاین به اشتراک گذاری گردیده ی استحصال و امور، مثلا به اصطلاح حصول و شغل های محلی، دارا هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد