مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چگونگی پیاده‌سازی پارامترهای UTM

افزودن این پارامترها سهل میباشد سئو در مشهد که رایا پارس میتوانید what is seo با به کارگیری از URL builder گوگل آنالیتیکس تمامی آنچه را که نیاز دارید با مالامال کردن این هیبت جاری ساختن دهید و آنگاه بر روی Submit کلیک فرمائید. 



آنگاه کلیه آنچه را که اجرا دادید به پیوند اضافه گردیده و می توانید آنچه را که می خواهید ردیابی نمائید. این اساسی میباشد که به حافظه داشته باشید پارامترهای UTM حساس می باشند. بدین ترتیب در‌حالتی که که یک URL را با utm_campaign=web24 و URL دیگر را با utm_campaign=web24 تگ گذاری می کنید تحت عنوان دو کمپین غیروابسته در اکانت گوگل آنالیتکز نماد داده میگردند. 

به چه شکل UTMهای رسانه‌های اجتمای را در گوگل آنالیتکس ردیابی کنیم؟
زمانی‌که تگ گذاری و ردیابی لینک و پیوند‌های خویش را با UTMها اجرا دادید، میتوانید با به کار گیری از گوگل آنالیتیکس متوجه گردید از کجا ترافیک شما می آید. با به کار گیری از گوگل آنالیتیکس می توانید سازماندهی و رسیدگی این UTMها را بدانید. بدین ترتیب میتوانید کمپین UTM، منبع و رسانه‌ها را از داشبورد گوگل آنالیتیکس ملاحظه کنید. میتوانید به روشی که در تحت بیان شده داده ها را ملاحظه کنید:

Go to Acquisition > Campaigns > All Campaigns
کلیک نمایید تا مقادیر اول کمپین، منبع (Source) و رسانه‌ها (Medium)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد