مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

AMP دقیقاً چیست؟

پروژه ی AMP که به وسیله گوگل سئو در مشهد استارت رایا پارس شد، در what is seo سعی میباشد تا روشی بسیار باصرفه برای ارائه ی محتوا در دستگاه های موبایل بسازد. AMP روشی بسیار تخصصی برای ایجاد کرد صفحه ها سریع تلفن همراه میباشد که در آن از تکنیک های seo گردیده مستعمل میباشد.
AMP یک ابتکار عمل منبع گشوده میباشد که بوسیله گوگل در سال 2015 راه‌اندازی شد. AMP به مراد تولید صفحه ها سریع تلفن همراه ساخت و ساز شد. AMP یک ورقه ی HTML میباشد که از برچسب های HTML سفارشی مشهور به برچسب های AMP HTML که بسیار مدل وزن می‌باشند و برای پیاده سازی کارکشته میباشند، استعمال می نماید.
صفحه ها سریع تلفن همراه یک راه و ابزاری میباشد برای گسترش ی صفحه های اینترنت با محتوای استوار که تخت گاز لود می شود.
AMP ورژن ای بسیار توانمند از HTML میباشد که به خواسته ارائه ی محتوای کیفیت عالی در چنگ یوزرها تلفن های یار قرار می‌گیرد. شایسته ترین نصیب AMP اینست که می‌تواند به صورت مؤثر با هر تارنما موجودی عمل نماید. AMP همینطور مانند فیسبوک قادر است از طیف وسیع ای از شبکه‌های‌اجتماعی حمایت نماید. براین اساس برای سایت هایی که از این تکنیک استعمال می نمایند، درآمدزایی بسیار معمولی گردد.
تفاوت دربین صفحه ها تلفن همراه با عجله گوگل و یک سایت ریسپانسیو تلفن همراه چیست؟
صفحه های با عجله گوشی (AMP) و طراحی وب سایت ریسپانسیو هر دو از بلوک های ساختاری مبنا ای برای ساخت یک ورقه ی تلفن همراه به کارگیری می نمایند: CSS،  جاوااسکریپت و HTML.
پس تفاوت آن‌ها در چیست؟
بیایید نگاهی بیاندازیم به AMP در مقابل سایت گوشی ریسپانسیو.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد