مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مشخص کردنrel=canonical در صفحه گروه مقالات یا صفحه فرود به آدرس یک مقاله ویژه

فرض کنیم که شما یک وب سایت درباره دسرها دارید. تارنما شما داده ها موءثر طبقه بندی گردیده ای از \"شیرینی ها\" و \"بستنی قیفی ها\" دارااست. هر روز یک امر غذای نو در هر مجموعه اضافه میگردد. سئو در مشهد مثلا کاغذ فرود شیرینی وبسایت شما مشتمل بر یک نوشته‌ی‌علمی ویژه برای \"کیک قهوه قرمز رنگ مخملی\" میباشد، به جهت اینکه تیم \"شیرینی\" معمولا محتوای یکسانی مانند \"کیک قهوه قرمز رنگ مخملی\" دارااست، شما یک لینک و پیوند با ویژگی rel=canonical از ورقه مجموعه به نوشته‌ی‌علمی ویژه خویش می دهید. 
در صورتی موتور کاوش ویژگی rel=canonical فوق را قبول نماید، تک تک مقاله ها مربوط به شیرینی های شما در حاصل موتور کاوش ظواهر نخواهد شد. این مورد بدین برهان میباشد که سیگنال های rel=canonical به موتورجستجو می‌گوید که بقیه صفحه های شما به طور تکراری می‌باشند و ورقه اساسی وب سایت شما نوشته‌علمی \"کیک قهوه قرمز رنگ مخملی\" میباشد. در هر شکل درصورتی که بخواهید که یوزرها بتوانند هر دو دسته مطالب شما و مقاله‌ها آنها‌را پیدا نمایند، شایسته ترین فعالیت این میباشد که هر کاغذ صرفا به خودش از ارجاع rel=canonical به کار گیری نماید و یا این که کلاً از اینگونه دستوری استعمال نکنید. این قضیه را به خیال داشته باشید که تمجید canonical برای مشخص و معلوم کردن پست الکترونیک میباشد رایا پارس که ترجیح می دهید در حاصل موتور کاوش اکران داده گردد و از افزودن آن برای یک تیم از مقاله‌ها یا این که صفحه ها فرود وب سایت خویش جداگانه پرهیز کنید.

نادرست 5: به کار گیری از rel=canonical در تگ body صفحه های
تگ Link برای rel=canonical فقط بایستی در قسمت head صفحه های html استعمال شود. برای اجتناب از اخذ خطاهای تجزیه html عالی میباشد ویژگی rel=canonical را در نزدیکترین خط  نسبت به تگ قرار دهید. هنگامی که تگ فوق در قسمت body برگه قرار می‌گیرد منجر می گردد که فرمان فوق نادیده گرفته خواهد شد.  حل کردن این اختلال بسیار بی آلایش میباشد، what is seo کافی میباشد که جای قرار دریافت کردن تگ فوق را آنالیز کرده و همواره در لحاظ داشته باشید که فرمان فوق بایستی در نصیب وب سایت شما قرار گیرد.
مزیت تگ cannonical چیست؟
در صورتی‌که که صاحب و مالک یک سری وب سایت با محتوای شبیه باشید، این تگ در در اختیار گرفتن اعتبار و سکو محتوای وب سایت‌ها میتواند موءثر باشد. بنابراین می توانید تمرکز خویش را روی بهبود درجه یک وب سایت قرار دهید. تارنما هایی مانند آمازون که فروش اینترنتی و نرم افزار فروش دارا‌هستند، در کانال‌های اجتماعی خویش از تگ کنونیکال به کار گیری می‌نمایند، یعنی URL کوتاه‌تری دارا‌هستند و این نشانی ریدایرکت نمی شود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد