مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نحوه استفاده از Structured Data برای سایت

برای اینکه در صفحه های سایتتان از داده‌های ساختاریافته تحت عنوان نشان‌گذاری‌ها به کار گیری نمایید، سئو در مشهد بایستی از یکی سه فرمت مهم‌ای که گوگل آن‌ها‌را می فهمد به کار گیری نمائید:
JSON-LD
Microdata
RDFa
در ذیل به سه شیوه کلی که میتوانید از استراکچردیتا در وب سایت‌های خویش به کارگیری نمائید اشاره میکنم:
قرار دادن استراکچر دیتا در وبسایت‌های کدنویسی
در وب سایت‌های کدنویسی گردیده شما می توانید از Schema.org الهام بگیرید و اسکریپت منحصر به فرد خودتان را بنویسید.
اگرچه که ایجاد کرد اسکیمای منحصر برای خودتان مستلزم داشتن تجارب در کدنویسی میباشد رایا پارس البته به شما این انعطاف‌پذیری را می دهد که هر چیزی که دلتان میخواهد را برای اکران، علامت‌گذاری نمایید و بغرنج‌ترین نوع داده‌های ساختاریافته را بسازید که مشتمل بر داده ها متعددی برای موتورهای جست‌وجو میباشد.
این شیوه فرصت‌برگزیدگان و در صورتی‌که ندانید که دارید چه عمل میکنید احتمالا خطرناک‌ترین روشی میباشد what is seo که میتوانید از دیتا استراکچر به کار گیری نمایید. این کدها را چنانچه از جمله در فرمت JSON-LD باشند می بایست در قطعه کد HTML آن شیت مربوطه در بین تگ یا این که قرار دهید.
استراکچر دیتا سوای به کارگیری از کدنویسی
برای اینکه از خطاها مرتبط با کدنویسی بدور بمانید وب سایت‌های بخش اعظمی می‌باشند که به صورت اتومات این داده‌ها را برای شما ساخت می‌نمایند، سه عدد از پر اسم و رسم‌ترین تولیدکنندگان مشتمل بر مفاد ذیل میباشند:
Google Structured Data Markup Helper
Google Data Highlighter
Schema Markup Generator (JSON-LD) by Merkle
استراکچر دیتا در وبسایت‌های وردپرسی
یکی شایسته ترین طرز‌ها برای تشکیل داد داده‌های ساختاریافته، به کار گیری از افزونه‌های متفاوت میباشد. اگرچه این افزونه‌ها که بیشتر در گروه افزونه‌های seo قرار می گیرند محدودیت‌های خاص خودشان را دارا‌هستند و معمولا روی اسکیماهایی تمرکز می‌نمایند که برای Rich Result کاربردی‌ست (خیر برای هر دادۀ دیگری که در Schema.org از آن خاطر گردیده).
برای مثال این افزونه‌ها می‌قدرت به‌این موردها اشاره نمود:
Yoast بهینه سازی
Yoast WooCommerce بهینه سازی
Schema App
در غایت می بایست در حیث داشته باشید که از هر روشی که از داده‌های ساختاریافته استعمال کردید، میتوانید آن را آزمایش فرمائید تا مشاهده کنید که صحیح به اکران درمی‌آیند یا این که نه. برای اینکار می توانید از ابزار Rich Result Test، Schema Markup Validator یا این که URL Inspection Tool به کار گیری فرمائید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد