مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

کنونیکال نسخه اصلی سایت

تحقیق نمایید که آیا وب سایت در هنگام گشوده شدن نشانی کاغذ آن به طور www یا این که فارغ از www و یا این که هر دو میباشد. در حالتی‌که هر دو میباشد آن وقت دو‌مین ارجح سایت را گزینش نمائید سئو در مشهد و نیز آن را در گوگل سرچ کنسول تعیین نمایید. ریدایرکت 301 برای پیاده‌سازی در بین ورژن‌های http:// و http://www وب سایت ضروری میباشد؛  رایا پارس در‌صورتی‌که اینکار را نکنید کل پیوند‌های ورودی که به http://www.example.com اشاره می‌نمایند با اعتبار به http://example.com منتقل نمی‌شود و بالعکس. قابل ذکر میباشد که با به کار گیری از کنونیکال (تهیه اسم دامنه منتخب) به گوگل اعلام میکنید که کدام سبک نامگذاری (http://www.example.com یا این که http://example.com) را ترجیح می‌دهید. what is seo براین اساس عالی میباشد یکی URLها را تحت عنوان مقصد منتخب تعیین فرمائید و برای این شغل از ریدایرکت 301 به کارگیری فرمایید. با به کار گیری از این ریدایرکت اعتقاد و باور داده میگردد که یوزرها و موتورهای کاوش به شیت صحیح ارجاع داده می گردند.
رسیدگی سرعت صفحه ها وب سایت
برگه تارنما بایستی در 5 تا 7 ثانیه جهت ساخت‌و‌ساز تجربیات بهتر برای مخاطب لود خواهد شد. این عمل را می توانید با ابزار GTmetrix تحقیق نمائید.
نظارت گوشی فرندلی بودن صفحه ها
یوزرها تلفن همراه روز آپدیت در درحال حاضر ارتقا می‌باشند و سازش سایت با گوشی خیر صرفا برای مخاطب بهتر میباشد بلکه یکی‌از فاکتورهای مرتبه‌بندی میباشد که گوگل در حیث میگیرد. افزونه گوشی وردپرسی لمسی WP را برای ساخت‌و‌ساز سایت سازگار با گوشی نصب نمایید.
پژوهش واژه کلیدی
واژه کلیدی عمل اساسی در بررسی seo تارنما میباشد و یکی فاکتورهای گزینش کننده در موتور کاوش میباشد. کلمه و واژه کلیدی میتواند سبب توفیق یا این که ناکامی یک شغل بازاریابی تارنما خواهد شد. بایستی بازدیدکنندگان هدفمندی برای وب سایت وجود داشته باشد که‌این عمل فقط از روش تعیین صحیح کلمه و واژه کلیدی میباشد. براین اساس گزینش واژه و کلمه کلیدی مطلوب برای seo یک قدم بسیار اساسی میباشد.
متا تگ‌ها
این تگ‌ها مشمول باصرفه‌سازی موضوعات و باصرفه‌سازی توضیحات (description) هست. با صرفه‌سازی موضوعات امداد در سکو‌بندی سایت می نماید در حالیکه با صرفه‌سازی توضیحات امداد در ارتقاء CTR (نرخ از روش کلیک) وب سایت میشود.
برای نظارت بهینه سازی وبسایت خویش بعضی وب سایت‌های آنلاینی می باشند که بر طبق معیارهای تعریف‌و‌تمجید گردیده در آنان به محاسبه بهینه سازی وبسایت شما پرداخته و میتوانید با استعمال از آن ها خطاها سئوی خویش را برطرف فرمائید. البته در لحاظ داشته باشید که علامت دادن عدد بالا درین تارنما‌ها لزوما سئوی توانا وبسایت شمارا تأیید نمی‌نماید چرا که کارایی و نظارت گوگل برای درجه‌بندی وبسایت‌ها با این نوع وبسایت‌ها مختلف میباشد ولی میتوانند وبسایت‌های بررسی seo امداد کننده برای رفع اشتباهات تارنما باشند.
شایسته ترین ابزارهای کاربردی بررسی تارنما
برای محاسبه وبسایت، می توانید تحلیل لیستی از تمامی کار‌های seo تنظیم کرده و یک به یک آن‌ها‌را برای هرمورد از صفحه های تارنما‌تان پژوهش فرمائید. البته این فعالیت خیر‌فقط به شدت وقت‌گیر میباشد بلکه احتمال خطای آن هم زیاد میباشد. به مکان چک وبسایت به طور شخصی می توانید به راحتی از ابزارهای توسعه یافته‌ای که برای این شغل وجود دارااست، به کار گیری فرمائید. در‌این بخش قصد داریم مهمترین ابزارهای تحلیل وب سایت را معرفی کنیم:
سرچ کنسول گوگل
سرچ کنسول گوگل او‌لین و مهم ترین ابزاری میباشد که می‌قدرت برای ارزیابی تارنما معرفی کرد. سرچ کنسول ابزارهای متنوعی برای تحلیل جنبه‌های فنی تارنما و همینطور کوشش تارنما در کلمه ها کلیدی گوناگون ارائه می‌نماید. اما بایستی اعتنا داشته باشید که سرچ کنسول را صرفا برای وبسایت خودتان می توانید به عمل ببرید و قابلیت ارزیابی تارنما رقبا با آن نیست. مهمترین خصوصیت‌های سرچ کنسول مفاد تحت میباشد:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد