مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تنظیمات Search Appearance افزونه یواست سئو

از مسیر Yoast سئو > ظواهر کاوش وارد این نصیب گردید. سئو در مشهد در‌این نصیب میتوانیم ظواهر تارنما را در موتورهای کاوش و همینطور پیش‌اکران آن در کانال‌های اجتماعی را تغییر تحول دهیم. این قسمت اثر متعددی روی تجارب کاربری (UX) تارنما شما و در فیض در سئوی تارنما شما داراست.  رایا پارس با هم نصیب‌های متفاوت این بخش را پژوهش میکنیم.
پیکربندی همگانی Search Appearance
درین نصیب به پیکربندی کلی و همگانی ظواهر وب سایت میپردازیم:
در قسمت جداکننده تیتر تعیین می کنید what is seo که در میان تیتر‌های تارنما شما با چه نمادی مسافت ساخت و ساز گردد.
در قسمت نمودار علم و Schema.org، در شرایطی که پیکربندی First-time configuration را جاری ساختن داده باشید این نصیب از قبلی بی نقص گردیده است؛ ولی در صورتیکه جاری ساختن ندادید با گزینش اینکه این وب سایت شرکتی میباشد یا این که فردی و اسم وب سایت و تعیین عکس یا این که لوگو، ذخیره تغییرات را تعیین نمائید.
تنمظیمات اشکال محتوا در Search Appearance
در‌این قسمت معین میگردد که می خواهید چه نوع محتوایی (نوشته‌ها، کاغذ‌ها یا این که تولیدها) از تارنما شما در نتیجه ها جستجوی گوگل اکران داده گردد. این نصیب مشمول نوشته‌ها، ورقه‌ها، صفحه ها فرود و پوسته‌های اینجانب میباشد که بسته به نوع نیاز و محتوای شما میتوانید هر یک را که خواستید قابل‌اکران یا این که غیرقابل‌اکران در گوگل تعیین فرمایید.
خوب میباشد مواقعی که قابل‌اکران تعیین کردید در قسمت تیتر seo \"Title یا این که تیتر\" را قرار دهید تا صرفا تیتر نوشته شما در ورقه کاوش اکران داده خواهد شد و توضیح متا (Meta Description) هم خوب میباشد خالی بگذارید تا برای هر پست جدا نوشته خواهد شد.
نصیب پیکربندی اسکیما (Schema) به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا بتوانند اینترنت‌وبسایت و محتوای شمارا فهم نمایند. در بخش نوع کاغذ و نوع نوشته‌ی‌علمی میتوانید به‌شکل ظریف معلوم نمایید که محتوای شیت‌ها و نوشته‌های شما در چه حیطهای میباشد. توصیه می‌گردد روی وضعیت پیش‌فرض قرار دهید زیرا با تهیه و تنظیم روی موقعیت‌های دیگر تک تک کاغذ‌های شما مشمول این موقعیت میشوند.
پیکربندی کانال‌های اجتماعی (ورژن پریمیوم) مشمول پیکربندی مرتبط با اکران محتوای شما در کانال‌های اجتماعی میباشد که می توانید از یک تصویر، اسم و توضیح خاص برای این قسمت به کار گیری فرمائید.
موادتشکیل دهنده چندرسانه‌ای در Search Appearance
به عبارتی‌طور که در خویش جعبه اکران داده‌گردیده خوب میباشد این آیتم روی آری تهیه و تنظیم گردد تا از تولید صفحه های تکراری در URLهای تارنما شما خودداری گردد.
طبقه‌بندی‌ها در Search Appearance
مشمول مجموعه‌بندی‌هایی میباشد که برای نوشته‌ها یا این که محصول ها وبسایت قرار میدهیم که می توانیم گزینش کنیم در گوگل اکران داده شوند یا این که نه. تیتر seo را \"Term Title\" قرار دهید و توضیحات متا را هم خالی بگذارید. سایر قسمت‌ها هم مانند نصیب گونه های محتوا شغل فرمایید.
در نصیب ساختار میتوانید معلوم نمائید که پست شما چه فرمتی داراست؟ متن، تصویر یا این که ویدئو. سفارش می کنیم آیتم آرشیو بر اساس فرمت را غیرفعال فرمائید
آرشیو‌ها در Search Appearance
در‌این نصیب میتوانید انتخاب نمائید چه نوع آرشیو‌هایی از نوشته‌های وب سایت شما اکران داده گردد. میتوانید آرشیو تالیف کننده را بی صدا فرمایید هم به جهت دوری از دوپلیکیت شدن محتوا و هم اینکه معمولا مبنی بر تالیف کننده در گوگل سرچ نمیشود. همینطور تاریخ آرشیو هم این قابلیت را میدهد که استفاده کننده بتواند با سرچ بر پایه ی یک تاریخ یا این که ماه خاص محتوای مدنظر خویش را مشاهده کنید.
در قسمت صفحه‌های خاص می توانید برای صفحه های کاوش و صفحه ها 404 یک تیتر خاص تمجید فرمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد