درباره مداقه متا تگ ها در بهینه سازی مطالب بسیار متعددی وجود داراست و این تگ ها نقش مهمی در حصول سکو مطلوب در نتیجه ها گوگل دارا هستند. امروزه همه برنامه نویس ها تگ ها را در کد وبسایت استعمال می نمایند سئو در مشهد و همینطور کلیه سیستم های رئیس محتوی نیز به طور پیش فرض از این تگ ها جانبداری می نمایند. تگ های متا بوسیله استفاده کننده قابل مشاهده نیستند و تنها موتورهای جست و جو میتوانند آنهارا ببینند و از روش این کدها بخشهای متفاوت تارنما را تشخیص میدهند. تگ هایی مانند تایتل title که برای نصیب تیتر مطالب رایاپارس وبسایت به کار گیری می توان به موتورهای جست و جو نماد میدهد که تیتر آن متن چیست و در کنار تگ تیتر هم بایستی از تگ توضیحات description بهره برد که برای توضیحات مرتبط با متن استعمال میشود و در غایت زمانی کاربری در گوگل جست و جو می نماید در لیست حاصل سایتهایی را می بینیم که تیتر و توضیحات مرتبط با صفحه ها آنها مطابق what is seo همین تگ ها خوانده گردیده و برای مخاطب نمایش داده میشود. پس قسمت اساسی به کار گیری از این تگ ها مرتبط با مرحله طراحی وب سایت پروژه میگردد و بعد استفاده کننده در هنگام ورود اطلاعت بایستی تیتر و توضیحات مطلوب را با اعتنا به مقاله وارد نماید. در صورتیکه استفاده کننده قسمت توضیحات را وارد نکند گوگل بخشی از متن را تحت عنوان توضیحات در کاغذ نتیجه ها اکران میدهد. نصیب مرتبط با تگ تیتر را نمیشود خالی گذاشت و به طبع بایستی کامل شدن گردد البته نصیب توضیحات را میتوان خالی گذاشت و مالامال کردن آن الزامی وجود ندارد البته خوب میباشد درین نصیب یک توضیح کوتاه مطلوب با متن که به خیر و خوبی غرض و قضیه متن را توضیح بدهد استعمال شود. تگ های متا بسیار اصلی میباشند چون اولی چیزی که استفاده کننده در ورقه نتیجه ها می بیند با به کار گیری از همین تگ ها میباشد.