مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

استفاده از FTP

برخی از ارائه‌دهندگان هاست سی پنل را ارائه نمی‌دهند. برای دسترسی سئو در مشهد به فولدر‌ها و فولدر‌های وردپرس در اینگونه مواقعی، می بایست از یک خدمت گیرنده FTP استعمال نمایید. کلاینت‌های FTP متعددی برای تعیین وجود داراست ولی دوستداشتنی‌ترین آن ها FileZilla میباشد.
پیشنهادی: فراگیری بی نقص تغییر‌و تحول پسورد وردپرس از روش phpmyadmin
برای جاری ساختن این عمل آغاز بایستی FileZilla را نصب فرمائید رایاپارس  و به سرور خودتان کانکت گردید. برای این فعالیت بایستی جزئیات ورود به سیستم را در چنگ داشته باشید. تهیه نمودن این داده ها از روش کمپانی ارائه دهنده هاست قابلیت و امکان‌پذیر میباشد.
بعداز برقراری رابطه، متوجه خواهید شد که پنل سمت راست نرم‌افزار با فولدر‌های متعددی لبریز گردیده است. فولدر public_html را پیدا نمایید و به wp-content → plugins or themes بروید. پلاگین یا این که تمی را که میخواهید حذف فرمائید what is seo  تعیین نمائید، کلیک راست کرده و Delete را گزینش فرمائید.
حرف انتها
برطرف کردن نادرست Destination Folder Already Exists فعالیت بسیار معمولی و سادگی میباشد. شما میتوانید به راحتی با جایگزین کردن فولدر ایراد‌ساز این غلط را برطرف کرده و ایراد را حل نمائید. همینطور می توانید از قابلیت و امکان خویش وردپرس نیز این عمل را جاری ساختن دهید. درین نوشته‌ی علمی کارایی شد هر دو نحوه تماما گزینه رسیدگی قرار بگیرد. در صورتی‌که که از تفحص این نوشته ی علمی لذت بردید در قسمت ایده ها انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما فی مابین بگذارید. بشاش و چیره و موفق باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد