مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مواردی که در سئو و بهینه‌سازی رتبه سایت در گوگل اهمیت چندانی ندارد!

اکثری از اینترنت‌مستران و سئوکاران، مواقعی را در اینترنت‌وب سایت خویش اعمال میدهند  سئو در مشهد که به خطا فکر‌می کنند در جایگاه وبسایت شان در گوگل اثر بسزایی داراست. در‌این نوشته‌علمی همگی رایاپارس  این مفاد را پژوهش میکنیم و آرم می دهیم که برای موتور جست‌وجوی گوگل کدام‌یک مداقه چندانی ندارد و کدام‌یک به‌طور غیرمستقیم اثر میگذارد.
مهم‌ترین‌ نکات بهینه سازی در سال ۲۰۲۱ ، مجال تغییر و تحول فرا رسیده میباشد
۷ فاکتور “غیر اصلی” در seo و مرتبه‌بندی وب سایت
فاکتورهایی وجود دارا هستند که مدیران هر اینترنت‌سایتی آنان را برای تاثیرگذاری  what is seo بر روی جایگاه‌بندی وب سایت رعایت می‌نمایند. بعضی اوقات این فاکتورها به صورت بی واسطه بر seo و با صرفه‌سازی اثر چندانی ندارند و حتی منجر میشوند که در باصرفه‌سازی برعکس شغل نمایند. به دنبال به‌این مفاد پرداخته‌ایم:
۱- به کارگیری از خدمت‌های گوگل
بخش اعظمی از عموم بر این باورند که در صورتیکه از گوگل آنالیتیکس یا این که جیمیل به کارگیری نکنند، گوگل اعتنای نادر‌تری به وب سایت آن ها خواهد کرد. ولی این اعتقاد و باور اشتباهی میباشد. ابدا اهمیتی ندارد که شما از کدام خدمت‌های گوگل استعمال میکنید. تنها کافیست تکنیک‌های بهینه سازی را رعایت نمایید و محتوای بهتر و موءثر ساخت‌و‌ساز نمایید تا سایتتان را به تارنما معتبری در گوگل تبدیل فرمایید.
۲- امتیازدهی و ‌اشتراک‌گذاری‌ مطالب وب سایت
شاید یک مقاله از وب سایت شما هزاران توشه از روش صورت‌بوک یا این که دیگر کانال‌های اجتماعی به اشتراک گذارده گردیده باشند. البته این مورد به هیچ وجه در باصرفه‌سازی جایگاه تارنما در گوگل عنایت ندارد.
اما که در صورتی‌که از روش کانال‌های اجتماعی مخاطبان زیاد و فعالی به وب سایت شما وارد شوند، مطالب شمارا دنبال نمایند، قیمت وب سایت شما بالا خواهد رفت. ولی تعداد به اشتراک‌گذاری‌ها فاقد مداقه میباشد.
۳- Bounce Rate
شاید تعجب نمایید البته گوگل به مقطع فرصت ماندن استفاده کننده در وب سایت شما هم چندان اهمیتی نمی‌گذارد. در واقع نرخ پریدن به طور غیر مسقیم بر روی بهینه سازی تارنما تائیر می گذارد.
فرض فرمائید شما سایتی دارید که با سرعت بسیار بالایی بار گذاری (load) می گردد و نحوه‌ی دسترسی مخاطب به مطالب گزینه نظرش هم بسیار آسوده میباشد. یعنی زمانی کاربری نشانی وبسایت شمارا در مرورگر خویش وارد می‌نماید، وبسایت شما با‌گاز گشوده میشود و استفاده کننده به آسانی و سرعت به مقاله آیتم نیازش دست پیدا می‌نماید. حال در مقابل وبسایت دیگری وجود دارااست که بسیار دیر بالا میاید و بعد از بالا وارد شدن نیز استفاده کننده می بایست بازه مجال زمانبر را صرف گشتن در صفحه های گوناگون آن وب سایت بکند تا به سود دلخواه خویش رسد.
در صورتی یک وبسایت بتواند کاربرانش را به جهت دیدنی بودن محتوا دوران زمان بر‌تری نگه‌ داراست و این یوزرها درگیر کار‌های متنوع و مفیدی روی آن وب سایت باشند، برای گوگل اثر مثبتی دارااست. ولی این ادله نمی شود که هر سایتی که بونس‌ریت معدود‌تری داشت، آیتم بی‌توجهی گوگل باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد