ریدایرکت 301 برای تغییر تحول مسیر مستمر به URL تازه به فعالیت میرود. سئو در مشهد با این شغل به یوزرها و موتورهای کاوش اعلام می کنید کهاین URL تغییرو تحول مسیر داده و به مقصد تازه منتقل شدهاست. ریدایرکت 301، رایجترین نوع redirect میباشد. بدین ترتیب درصورتی که از ریدایرکت 301 به کارگیری می کنید، می بایست مطمئن باشید که هیچ گاه قصد ندارید به نشانی قبل بازگردید. رایاپارس در غیر این شکل، خوب میباشد از redirect 302 استعمال نمائید.
ریدایرکت 302 تغییر تحول نشانی URL تارنما به آدرسی تازه به طور موقت میباشد، what is seo بدین ترتیب می توانید هر فرصت که مایل بودید، به نشانی قبلی بازگردید.
نکتهای که بیان آن ضروری میباشد، این میباشد که نباید این دو ریدایرکت را به مکان هم به کار گیری فرمائید؛ یعنی برگهای که از ریدایرکت ۳۰۱ به کارگیری کرده، نمیتواند با ریدایرکت ۳۰۲ در دسترس قرار بگیرد.
4. شایسته ترین خط مش مدیر redirect در وردپرس چیست؟
سیستمهای رئیس ریدایرکت Yoast برای جابجایی URLبسیار معمولی پیاده سازی گردیده است. با این ابزار، میتوانید:
• یک پست را حذف و به قسمتtrash منتقل فرمائید؛
• به محض جابجایی این پست، پیامی به شما اعلام مینماید که پست را بهtrash منتقل کردهاید؛
• دو آیتم برای تعیین پیش روی شما قرار می گیرد: ریدایرکت بهURL دیگر یا این که درج پیام ۴۱۰که نشانگر محتوای حذف شدهاست. در صورتی مورد نخستین را گزینش نمایید، یک مودال گشوده می گردد و به شما آرم میدهد که کجا میتوانیدURL نو را برای این پست خاص وارد فرمائید. بنابراین جابجایی نشانی به راحتی اعمال میگردد.
5. در دست گرفتنگر ریدایرکت(redirect checker) چیست؟
ابزارهای در دست گرفتنکننده ریدایرکت به صاحبان وب سایتها یاری مینمایند که URL های هدایتگردیده را نظارت نمایند. این ابزار به شما یاری خواهد کرد تا اشکالات جانور در زنجیره ریدایرکتها را پژوهش نمایید و تجربیات کاربری را محک بزنید.
درصورتی که کاغذای را که پیش از این منتقل گردیده بود، حذف نمائید، زنجیرهای دیگر به زنجیره ریدایرکتها اضافه کردهاید. بدین ترتیب بایستی آن ها را در اختیار گرفتن نمائید.
ابزارهایی مانند Ahrefs، Sitebulb و Screaming Frogبه شما یاری خواهد کرد تا redirect ها و پیوندهای سایتتان را پژوهش نمایید. برای پژوهشهای خیلی سریع، ابزارهایی مانند Path httpstatus.io مطلوباند و درباره URL های مو جود در تارنما، داده ها نیکی به شما می دهند، پلاگین Path Extension که روی گوگل کروم نصب میشود، ابزار قابل قبولی برای این عمل میباشد.
6. آیا بایستی HTTP را به HTTPS منتقل کرد؟
شما نمیتوانید همزمان سایتتان را روی HTTP و TTTPS داشته باشید، چون موجب بروز اختلال در موتور جستجوی گوگل خواهید شد. گوگل وبسایتهای HTTPS را بیشتر ترجیح می دهد، چون این نوع تارنماها سریعخیس و امنترند و یوزرها نیز بیشتر بدین وب سایتها متکی بودن مینمایند. درین وضعیت بایستی ریدایرکت 301 را از HTTP به HTTPS منتقل فرمائید. برای این جابجایی، یکسری رویکرد وجود داراست. مثل آنکه بدانید تارنما شما روی کدام سرور انجام می گردد و کد موردنیازتان برای افزودن به سرور یا این که پوشه چیست. اکثر زمان ها زمان ها هاست ها برای کیفیت جاری ساختن redirect، راهنمای بدون نقص داراهستند. خلال این، افزونههای وردپرس به شما یاری مینمایند که ریدایرکت را بیدردسر اجرا دهید؛ هرچند برخی متخصصان seo، به پلاگینهای وردپرس متکی بودن کافی ندارند.
از آن جا که نیت کاوش یک پارامتر کیفی میباشد و نمیقدرت برای آن مقدار در حیث گرفت، سئو در مشهد می بایست آن را به طور کیفی پیدا فرمائید. یعنی می بایست پاره ای طاقت و شکیبایی به خرج دهید و برای یافتن نیت جستجوی هر عبارت به حاصل جستجوی گوگل درباره آن رجوعکنید. برای این عمل می بایست کلمه ها کلیدی مقصود خویش را در گوگل کاوش نمائید و ملاحظه کنید رایا پارس چه نوع صفحاتی را در حاصل کاوش نماد می دهد. همینطور فیچراسنیپتها و گراف دانشی که گوگل برای هر عبارت به عمل میبرد، میتواند به شما در جستن نیت کاوش یاری دهد. what is seo بد وجود ندارد درین بخش به تحقیق حاصل کاوش برای اشکال نیت کاوش بپردازیم:
حاصل کاوش به خواسته استخراج داده ها: همان گونه که تا قبل از این هم گفتیم حاصل کاوش دراین حالت مشمول صفحاتی میباشد که داده ها موءثر و کاربردی را به یوزرها عرضه مینمایند. معمولا برای این کلمه ها کلیدی، وبسایتهایی مثل ویکی پدیا، دایره المعارفها و پستهای بلاگی دربردارنده داده ها در بالا نتیجه ها کاوش قرار می گیرند. سؤالات شبیه، فیچر اسنیپت و گراف علم گوگل هم برای آنها اکران داده می شود.
حاصل کاوش برای پژوهش ها تجاری: در نتیجه ها کاوش با غرض پژوهش ها تجاری هم معمولاً فیچراسنیپت به طور معرفی برندهای رفیعتر اکران داده می شود. از آن جا که در این صورت کاوش کاربرها بیشتر در ادامه مقایسه تولید ها جانور در بازار می باشند، درحالتی که گوگل یک عبارت را در تیم پژوهش ها تجاری تشخیص دهد، نتیجه ها جستجوی آن مشمول مقالاتی خواهد بود که به نظارت و بررسی برندهای متعدد، محصول ها مو جود در بازار و مقایسه آنان پرداختهاند. در اینحالت دیگر خبری از پستهای بلاگی دربرگیرنده داده ها کاربردی مایحتاج مشتری به یک جنس وجود ندارد. بلکه حاصل کاوش قرار میباشد به استفاده کننده یاری دهد تصمیم پایانی را برای گزینش یک کدام از برندها و سبکهای مال بگیرد.
حاصل کاوش به قصد خرید: عبارتهایی که به قصد خرید کاوش میگردند سرراستخیس از سایر گونه های نیت کاوش میباشند. حاصل جستجوی آنان هم پرنورخیس میباشد. از آن جا که این وضعیت مخاطب تصمیم خویش را برای خرید مال گرفته و مارک و سبک آن را هم تعیین نموده است، دیگر نیازی به داده ها و مقایسه و مواقعی از این قبیل ندارد. بلکه درپی سایتی میشود که سفارش بهتری برای فروش فرآورده داشته باشد. معمولاً حاصل جستجوی این شرایط مشتمل بر ارائه تصاویر کالا هم پا با ارزش آنان میباشد. همینطور صفحاتی که درجههای بالا را گرفتهاند، برگه خرید جنس در تارنماهای متعدد میباشند.