ازآنجاکه نیت کاوش یک پارامتر کیفی میباشد و نمیاقتدار سئو در مشهد برای آن مقدار در لحاظ گرفت، بایستی آن را به طور کیفی پیدا فرمایید. یعنی می بایست مقداری حوصله و طاقت به خرج دهید و برای یافتن نیت جستجوی هر عبارت به حاصل جستجوی گوگل درباره آن رجوعنمایید. برای این فعالیت بایستی لغت ها کلیدی غرض خویش را در گوگل کاوش فرمائید و مشاهده کنید چه نوع صفحاتی را در حاصل کاوش آرم میدهد. همینطور فیچراسنیپتها و گراف دانشی که گوگل برای هر عبارت به فعالیت میبرد، می تواند به شما در جستن نیت کاوش یاری دهد. بد وجود ندارد رایا پارس درین بخش به رسیدگی حاصل کاوش برای اشکال نیت کاوش بپردازیم:
حاصل کاوش به خواسته حصول داده ها: همان طور که تا قبل از این هم what is seo گفتیم حاصل کاوش دراینصورت مشتمل بر صفحاتی میباشد که داده ها اثرگذار و کاربردی را به یوزرها عرضه مینمایند. معمولا برای این لغت ها کلیدی، تارنماهایی مثل ویکی پدیا، دایره المعارفها و پستهای بلاگی دربردارنده داده ها در ابتدا نتیجه ها کاوش قرار می گیرند. سؤالات شبیه، فیچر اسنیپت و گراف علم گوگل هم برای آنان اکران داده می شود.
نتیجه ها کاوش برای پژوهش ها تجاری: در حاصل کاوش با غرض پژوهش ها تجاری هم معمولاً فیچراسنیپت به طور معرفی برندهای بلندتر اکران داده می گردد. ازآنجاکه دراینحالت کاوش کاربرها بیشتر در پی مقایسه تولیدها جان دار در بازار میباشند، در صورتی گوگل یک عبارت را در مجموعه پژوهش ها تجاری تشخیص دهد، نتیجه ها جستجوی آن مشتمل بر مقالاتی خواهد بود که به پژوهش و ارزیابی برندهای متفاوت، تولیدات مو جود در بازار و مقایسه آنها پرداختهاند. در این صورت دیگر خبری از پستهای بلاگی مشمول داده ها کاربردی ما یحتاج مشتری به یک فرآورده وجود ندارد. بلکه حاصل کاوش قرار میباشد به استفاده کننده یاری دهد تصمیم پایانی را برای تعیین یک کدام از برندها و سبکهای مال بگیرد.
حاصل کاوش به قصد خرید: عبارتهایی که به قصد خرید کاوش میگردند سرراستخیس از سایر گونه های نیت کاوش میباشند. حاصل جستجوی آن ها هم پرنورخیس میباشد. از آن جا که این وضعیت مخاطب تصمیم خویش را برای خرید فرآورده گرفته و مارک و سبک آن را هم تعیین نموده است، دیگر نیازی به داده ها و مقایسه و مواقعی از این قبیل ندارد. بلکه درپی سایتی میگردد که توصیه بهتری برای فروش مال داشته باشد. معمولاً نتیجه ها جستجوی این شرایط مشمول ارائه تصاویر کالا همدم با ارزش آنان میباشد. همینطور صفحاتی که درجههای بالا را گرفتهاند، برگه خرید فرآورده در تارنماهای گوناگون می باشند.
نتیجه ها کاوش به قصد کشف کردن وبسایت: درین نوع کاوش تکلیف مخاطب بیشتر از مدام پرنور میباشد، وی دقیقاً پیرو یک وب سایت معلوم می شود. نتایجی هم که دراین حالت نشانه داده میشود، مشمول ورقه مهم وبسایت موردنظر یا این که ورقه ورود آن میباشد. به علاوه ممکن میباشد گراف علم مربوط به تارنما هم اکران داده گردد.
با وجود تمامی اینها اعتنا داشته باشید که بعضا موضوعات ممکن میباشد در دو نوع نیت کاوش قرار گیرند. خلال این معمولاً حاصل جستجوی عبارتهای متعدد در طی مجال تغییرو تحول مینمایند. ممکن میباشد یک کلمه و واژه کلیدی اکنون برای یک نیت کاوش درجه گرفته باشد البته در ماه آینده نیت جستجوی آن از حیث گوگل تغییرو تحول نماید.
محتوی انحصاری و موثر تولید فرمایید
در سئوی امروز محتوا شاه میباشد Content is the king و به جرئت می اقتدار اظهار کرد محتوا مهمترین دلیل اثر گذار در seo میباشد که میتوان هر نوع سایتی را با آن به صدر حاصل آورد.
نکاتی که می بایست در ایجاد محتوا به آن اعتنا کرد :
• برای تکثیر محتوا طراحی برنامه داشته باشید و طبق به عبارتی نرمافزار مطالب را منتشر نمائید
• چگونگی در محتوا اصلی خیس از کمیت میباشد پس بجای نشر 10 نوشتهی علمی بی بها عالی میباشد سئو در مشهد 1 نوشته ی علمی مطالعه گردیده و مطلوب منتشر فرمائید
• کوشش نمائید روئت کرد رفع مشکلی از استفاده کننده رایا پارس را در هنگام تایپ کردن مقاله ها داشته باشید و بی انگیزه ننویسید
• محتوایی ساخت و ساز فرمائید که با مخاطب تعامل برقرار نماید و مخاطب ها آن را لایک و بازنشر what is seo نمایند و نظراتشان را به طور کامنت ذکر نمایند
می بایست محتوایی ساخت نمایید که برای مخاطب قیمت ساختوساز نماید, نکته جدیدی به وی بیاموزد، مشکلی را از وی رفع نماید و ولی تا حد ممکن جامع و وقتگیر بنویسید و دست کم 1500 کلمه و واژه در مقالهها خویش داشته باشید. مقالهها کوتاه و نسخه برداری گردیده دیگر جایگاهی در گوگل ندارند پس عالی میباشد وقت خویش را با این سیرتکامل محتوا به هدر ندهید.
2- به جستجوی معنایی Semantic Search مداقه بدهید
دیگر مدتها از وقتی که گوگل نتیجه ها را بر طبق تنها واژه و کلمه کاوش گردیده اکران می بخشید قبل میباشد و با یاری RankBrain و توان بالای هوش تصنعی گوگل عملکرد می نماید آغاز مقصود و مراد استفاده کننده از کاوش را متوجه گردد و آنگاه حاصل را بر به عبارتی مبنا اکران بدهد که در اصطلاح سئویی بدین عمل جستجوی معنایی یا این که Semantic Search گفته میگردد. از طرفی به کار گیری یوزرها از تلفن همراه های گوشی و همینطور جستجوی صوتی Voice Search در درحال حاضر شاگرد شدن میباشد و همین نکته التفات جستجوی معنایی را بیشتر می نماید چون گوگل می بایست در صدر بفهمد که استفاده کننده در پی چه چیزی میباشد و بعد نتیجه ها را به وی اکران بدهد. به کارگیری از عبارات کلیدی هم خانواده یا این که LSI Keyword هم میتواند اثر بسیار خیر و خوبی در مرتبه به چنگ آوردن مقالهها داشته باشد. کلمه ها کلیدی هم خانواده به گوگل یاری می نماید که دقیقا متوجه گردد معنا و مراد مقالهها شما چیست و این لغت ها معمولا به عبارتی مضمون واژه کلیدی شمارا داراهستند و جزئی از پایین دسته های آن به اکانت میایند.گوگل بارها تاکید کرده که استعمال از این کلمه ها کلیدی در محتوا ضروری میباشد و یاری می نماید خیلی عالی در نتیجه ها چشم گردید. در کاوش معنایی گوگل کارایی می نماید دقیقا مانند یک آدم که با وی مکالمه میکنید پاسخ شمارا بدهد و این شغل با استعمال از رنک برین بسیار جامع تر و بدون نقص خیس از قبلی اجرا میگردد.