مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

روش‌ها و ابزارهای تشخیص Search Intent

ازآنجاکه نیت کاوش یک پارامتر کیفی میباشد و نمی‌اقتدار سئو در مشهد  برای آن مقدار در لحاظ گرفت، بایستی آن را به طور کیفی پیدا فرمایید. یعنی می بایست مقداری حوصله و طاقت به خرج دهید و برای یافتن نیت جستجوی هر عبارت به حاصل جستجوی گوگل درباره آن رجوع‌نمایید. برای این فعالیت بایستی لغت ها کلیدی غرض خویش را در گوگل کاوش فرمائید و مشاهده کنید چه نوع صفحاتی را در حاصل کاوش آرم میدهد. همینطور فیچراسنیپت‌ها و گراف دانشی که گوگل برای هر عبارت به فعالیت میبرد، می تواند به شما در جستن نیت کاوش یاری دهد. بد وجود ندارد رایا پارس  درین بخش به رسیدگی حاصل کاوش برای اشکال نیت کاوش بپردازیم:

حاصل کاوش به خواسته حصول داده ها: همان طور که تا قبل از این هم what is seo گفتیم حاصل کاوش دراین‌صورت مشتمل بر صفحاتی میباشد که داده ها اثرگذار و کاربردی را به یوزرها عرضه می‌نمایند. معمولا برای این لغت ها کلیدی، تارنما‌هایی مثل ویکی پدیا، دایره المعارف‌ها و پست‌های بلاگی دربردارنده داده ها در ابتدا نتیجه ها کاوش قرار می گیرند. سؤالات شبیه، فیچر اسنیپت و گراف علم گوگل هم برای آنان اکران داده می شود.

نتیجه ها کاوش برای پژوهش ها تجاری: در حاصل کاوش با غرض پژوهش ها تجاری هم معمولاً فیچراسنیپت به طور معرفی برندهای بلندتر اکران داده می گردد. از‌آن‌جا‌که در‌این‌حالت‌ کاوش کاربرها بیشتر در پی مقایسه تولیدها جان دار در بازار میباشند، در صورتی گوگل یک عبارت را در مجموعه پژوهش ها تجاری تشخیص دهد، نتیجه ها جستجوی آن مشتمل بر مقالاتی خواهد بود که به پژوهش و ارزیابی برندهای متفاوت، تولیدات مو جود در بازار و مقایسه آن‌ها پرداخته‌اند. در این صورت دیگر خبری از پست‌های بلاگی مشمول داده ها کاربردی ما یحتاج مشتری به یک فرآورده وجود ندارد. بلکه حاصل کاوش قرار میباشد به استفاده کننده یاری دهد تصمیم پایانی را برای تعیین یک کدام از برندها و سبک‌های مال بگیرد.

حاصل کاوش به قصد خرید: عبارت‌هایی که به قصد خرید کاوش میگردند سرراست‌خیس از سایر گونه های نیت کاوش می‌باشند. حاصل جستجوی آن ها هم پر‌نور‌خیس میباشد. از آن جا که این وضعیت مخاطب تصمیم خویش را برای خرید فرآورده گرفته و مارک و سبک آن را هم تعیین نموده است، دیگر نیازی به داده ها و مقایسه و مواقعی از این قبیل ندارد. بلکه در‌پی سایتی میگردد که توصیه بهتری برای فروش مال داشته باشد. معمولاً نتیجه ها جستجوی این شرایط مشمول ارائه تصاویر کالا همدم با ارزش آنان میباشد. همینطور صفحاتی که درجه‌های بالا را گرفته‌اند، برگه خرید فرآورده در تارنما‌های گوناگون می باشند.

نتیجه ها کاوش به قصد کشف کردن وبسایت: درین نوع کاوش تکلیف مخاطب بیشتر از مدام پر‌نور میباشد، وی دقیقاً پیرو یک وب سایت معلوم می شود. نتایجی هم که در‌این حالت نشانه داده میشود، مشمول ورقه مهم وبسایت موردنظر یا این که ورقه ورود آن میباشد. به علاوه ممکن میباشد گراف علم مربوط به تارنما هم اکران داده گردد.

با وجود تمامی اینها اعتنا داشته باشید که بعضا موضوعات ممکن میباشد در دو نوع نیت کاوش قرار گیرند. خلال این معمولاً حاصل جستجوی عبارت‌های متعدد در طی مجال تغییر‌و تحول می‌نمایند. ممکن میباشد یک کلمه و واژه کلیدی اکنون برای یک نیت کاوش درجه گرفته باشد البته در ماه آینده نیت جستجوی آن از حیث گوگل تغییر‌و تحول نماید.

چگونگی استفاده از کلمات کلیدی LSI

به کار گیری از عبارات کلیدی LSI به‌این مضمون‌ وجود ندارد سئو در مشهد  که متن خویش را با سیلی از این عبارات و عبارت‌ها لبریز نمایید و خواننده را آزار دهید. این فعالیت خیر‌فقط به شما در مرتبه‌ به چنگ آوردن امداد نمی‌نماید، بلکه سبب میگردد گوگل درجه شمارا ذیل بیاورد. فقط کاری که موردنیاز میباشد جاری ساختن دهید به عمل بردن لغات کلیدی LSI دست‌کم یک توشه در متن میباشد رایا پارس  تا گوگل بتواند رابطه موضوعی آنان با واژه و کلمه کلیدی مهم متن را پیدا نماید. به علاوه به کار گیری از آنان در نصیب‌های مختلفی مثل تیتر شیت، توضیحات متا، تگ‌های هدینگ what is seo  و ویژگی آلت تصاویر آزاد میباشد و شما‌را عالی به منظورتان می رساند.
بیشتر بخوانید: فراگیری به کارگیری درست از تگ‌ های هدینگ H1 تا H6 در متن
لغت ها کلیدی LSI فاکتور مرتبه‌بندی گوگل نیستند
لغات کلیدی مرتبط تحت عنوان لغات، لغات و ورودی‌های مربوط به یه زمینه شناخته میشوند. تحت عنوان نمونه در صورتی‌که عبارت «ورزش فوتبال» را کاوش فرمایید، کلماتی مثل دروازه‌بان، داور، لیوان‌جهانی و... تحت عنوان لغات کلیدی مرتبط شناخته میشوند. با این هم اکنون به خیال و خاطر داشته باشید که گوگل از روشی به اسم LSI برای ایندکس و سکو‌بندی مطالب به کارگیری نمی‌نماید. ولی جان مولر نیز بدین زمینه اشاره کرده که فاکتور جایگاه‌بندی به اسم LSI Keyword نیست. پس به مکان تمرکز بر این موردها، مطلبی بنویسید که بی نقص بوده و نیاز کاربر را پوشش دهد.
توده‌بندی
واژه کلیدی ال اس ای راهی میباشد که گوگل با به کار گیری از آن می تواند زمینه صفحه ها گوناگون تارنما را عالی و ظریف‌خیس تشخیص دهد. این عبارات چیزی بالاتر از لغات مترادف و هم معنی یا این که هم معنی به شمار میروند؛ در واقع کلماتی می باشند که پیرامون یک مورد معین به فعالیت میروند. برای به کارگیری از این کلمه ها موردنیاز وجود ندارد آنان را به دفعات در متن به شغل ببرید، صرفا به فعالیت بردن آن ها در متن و اشاره به آن‌ها سبب میشود گوگل تشخیص دهد نوشته‌ی‌علمی شما در چه موضوعی درج شده میباشد. LSI تارنما امروزه می تواند اثر متعددی در درجه‌ به دست آوردن صفحه های وب سایت داشته باشد.

چطور از رنک برین برای سئو استفاده کنیم ؟

محتوی انحصاری و موثر تولید فرمایید

در سئوی امروز محتوا شاه میباشد Content is the king و به جرئت می اقتدار اظهار کرد محتوا مهمترین دلیل اثر گذار در seo میباشد که میتوان هر نوع سایتی را با آن به صدر حاصل آورد.

نکاتی که می بایست در ایجاد محتوا به آن اعتنا کرد :

•    برای تکثیر محتوا طراحی برنامه داشته باشید و طبق به عبارتی نرم‌افزار مطالب را منتشر نمائید

•    چگونگی در محتوا اصلی خیس از کمیت میباشد پس بجای نشر 10 نوشته‌ی علمی بی بها عالی میباشد سئو در مشهد 1 نوشته ی علمی مطالعه گردیده و مطلوب منتشر فرمائید

•    کوشش نمائید روئت کرد رفع مشکلی از استفاده کننده رایا پارس  را در هنگام تایپ کردن مقاله ها داشته باشید و بی انگیزه ننویسید

•    محتوایی ساخت و ساز فرمائید که با مخاطب تعامل برقرار نماید و مخاطب ها آن را لایک و بازنشر  what is seo نمایند و نظراتشان را به طور کامنت ذکر نمایند

می بایست محتوایی ساخت نمایید که برای مخاطب قیمت ساخت‌و‌ساز نماید, نکته جدیدی به وی بیاموزد، مشکلی را از وی رفع نماید و ولی تا حد ممکن جامع و وقتگیر بنویسید و دست کم 1500 کلمه و واژه در مقاله‌ها خویش داشته باشید. مقاله‌ها کوتاه و نسخه برداری گردیده دیگر جایگاهی در گوگل ندارند پس عالی میباشد وقت خویش را با این سیرتکامل محتوا به هدر ندهید.


2-    به جستجوی معنایی Semantic Search مداقه بدهید

دیگر مدتها از وقتی که گوگل نتیجه ها را بر طبق تنها واژه و کلمه کاوش گردیده اکران می بخشید قبل میباشد و با یاری RankBrain و توان بالای هوش تصنعی گوگل عملکرد می نماید آغاز مقصود و مراد استفاده کننده از کاوش را متوجه گردد و آنگاه حاصل را بر به عبارتی مبنا اکران بدهد که در اصطلاح سئویی بدین عمل جستجوی معنایی یا این که Semantic Search گفته می‌گردد. از طرفی به کار گیری یوزرها از تلفن همراه های گوشی و همینطور جستجوی صوتی Voice Search در درحال حاضر شاگرد شدن میباشد و همین نکته التفات جستجوی معنایی را بیشتر می نماید چون گوگل می بایست در صدر بفهمد که استفاده کننده در پی چه چیزی میباشد و بعد نتیجه ها را به وی اکران بدهد. به کارگیری از عبارات کلیدی هم خانواده یا این که LSI Keyword هم می‌تواند اثر بسیار خیر و خوبی در مرتبه به چنگ آوردن مقاله‌ها داشته باشد. کلمه ها کلیدی هم خانواده به گوگل یاری می نماید که دقیقا متوجه گردد معنا و مراد مقاله‌ها شما چیست و این لغت ها معمولا به عبارتی مضمون‌ واژه کلیدی شما‌را دارا‌هستند و جزئی از پایین دسته های آن به اکانت میایند.گوگل بارها تاکید کرده که استعمال از این کلمه ها کلیدی در محتوا ضروری میباشد و یاری می نماید خیلی عالی در نتیجه ها چشم گردید. در کاوش معنایی گوگل کارایی می نماید دقیقا مانند یک آدم که با وی مکالمه می‌کنید پاسخ شمارا بدهد و این شغل با استعمال از رنک برین بسیار جامع تر و بدون نقص خیس از قبلی اجرا میگردد.

متا تگ رفرش (Meta Refresh) چیست؟

متاتگ‌ها از آن تیم ابزارهایی محسوب می گردند که میتوانند به بهبود سئوی تارنما امداد متعددی بکنند. آنان می توانند داده ها مهمی درباره ی وب سایت به موتورهای کاوش بدهند تا فرایند خزش و ایندکس صفحه های به نیکی صورت پذیرد. سئو در مشهد  اما شغل کردن با متاتگ‌ها فقط به نسخه برداری‌ کردن آنان فی مابین کدهای html وبسایت خلاصه نمیشود، بلکه بایستی آنان‌را ظریف بشناسید و کاربرد هر کدام را بدانید، رایا پارس چراکه یه خرده بی‌دقتی در به فعالیت بردن آنان می تواند روی سئوی وب سایت تأثیرات بدی بگذارد.
متا تگ Refresh مثلا این متاتگ‌ها میباشد what is seo  که برای به کار گیری از آن بایستی آلرژی و اعتنا موردنیاز را به خرج دهید. در‌این نوشته ی علمی از اینترنت 24 متا تگ رفرش و طرز استعمال از آن را نظارت کرده‌ایم.
متا تگ رفرش (Meta Refresh) چیست؟
متا تگ رفرش در واقع یک ریدایرکت میباشد که در سمت مخاطب جاری ساختن می گردد. برخلاف ریدایرکت 301 که خویش سرور مخاطب را به شیت دیگری منتقل می‌نماید، متا تگ رفرش کاری می‌نماید که مرورگر مخاطب برای دسترسی به برگه نو مبادرت نماید. طریق عمل این متا تگ به‌این شکل میباشد که وقتی برای آن در لحاظ گرفته می‌گردد و با مفتوح کردن شیت، بعد از سپری شد فرصت موردنظر استفاده کننده به شیت نو منتقل میگردد. اما در باب متا تگ Refresh می‌اقتدار برگه مقصد و مبدأ را یکی‌از در لحاظ گرفت تا در فواصل وقتی منظم ورقه بروزرسانی گردد.
ساختار کد این متا تگ به طور پایین میباشد:
عدد 4 نماد‌دهنده فرصت انتظار برای اعمال ریدایرکت یا این که رفرش میباشد و می توانید آن را هر یه خرده که میخواهید تهیه و تنظیم فرمائید. عبارت مقابل url، نشانی ورقه مقصد میباشد. این تکه کد بایستی در نصیب head کدهای html وبسایت جایگذاری خواهد شد.
احتمالاً در بعضا صفحه های مثل شیت ارزش طلا جواهرات و دلار که محتوای آنان به طور لحظه‌ای بروزرسانی میشود، متوجه رفرش اتوماتیک برگه گردیده‌اید، یا این که هنگام خرید اینترنتی چشم‌اید که بعداز پرداخت هزینه و اکران ورقه اعلام پرداخت، به صورت خود کار به کاغذ دیگری منتقل میشوید، این صفحه های از متا تگ رفرش به کارگیری کرده‌اند. اما به جهت تأثیراتی که‌این متاتگ دارااست، معمولاً سفارش می گردد برای ریدایرکت‌های ساده ابداً از آن استعمال نکنید و ریدایرکت 301 را به شغل ببرید.

چگونه Rich Cardهای گوگل را اجرا کنیم؟

گوگل به صورت دورازشوخی اجرای JSON-LD (مخفف عبارت JavaScript Object Notation for Linking Data) را پیشنهاد می‌نماید که از آرایه‌های یک‌سری آتی تشکیل‌شده میباشد و فرمتی برای پیاده‌سازی ساختارهای داده مشابه میکرودیتا هست. سئو در مشهد JSON-LD که به وسیله گوگل پیشنهاد می گردد گسترش دهندگان را قدرتمند می‌سازد که داده را در سراسر اینترنت با به کارگیری داده مرتبط (Linked Data) ترجمه نمایند. رایا پارس  این شیوه به گوگل راجع‌به داده ها برگه شما می گوید تا بتواند به طور یک Rich Card ظواهر خواهد شد. همینطور میتوانید با یاری ابزار بوسیله گوگل نظارت فرمائید که آیا Rich Card شما صحت دارد یا این که خیر. آنچه که شما نیاز دارید وارد کردن (paste) نشانی ورقه (URL) نشاندار گردیده (marked up) در نصیب مربوطه میباشد و آن‌گاه بر روی دکمه Run Test ضربه بزنید. ابزار اطلاعاتی را ارائه می دهد و در صورتی‌که که بعداز تجزیه و ارزیابی شیت شما خطایی وجود what is seo داشته باشد آرم می دهد.  به مکان به کارگیری از آحاد نشانی ورقه (URL)، می توانید از کد اسنیپت برای فهمیدن شرایط کاغذ نشاندار گردیده به کار گیری نمائید.
چه گونه Rich Cardهای گوگل در بهینه سازی به ما یاری می‌نمایند؟
از‌آنجا که گوگل Rich Cardها را سفارش می‌نماید تا نتیجه ها جستجویی بهتری ارائه گردد می تواند زمان خیر برای استخراج و امور باشد تا کاربر مقصود را به صفحاتشان بکشانند. از جمله شما یک وب سایت رستوران دارید اکران شما می تواند مشتمل بر تصاویری از غذاهای ارائه گردیده و نماد دادن جایگاه‌بندی رستوران باشد. براین اساس میتوانید به مشتریان خویش یاری فرمایید تا محتوای مربوط به داده ها حیاتی که می خواهند را بیابند. 
 Rich Cardهای گوگل نوع تکامل یافته‌ای از ریچ اسنیپت‌های گوگل میباشد که نوعی از آرم گذاری در شیت (on-page markup) می‌باشند. . با ریچ کارد‌ها داده ها بیشتری به گوگل در ارتباط کاغذ اینترنت ارائه می شود که می تواند داده ها موءثر بیشتری به یوزرها اکران دهد. 

فیض گیری
ریچ کاردهای گوگل جدیدترین طرز برای آرم دادن محتوای شما در نتیجه ها کاوش در دستگاه‌های تلفن همراه به طرز‌ای دیدنی و دیدنی است. با به کار گیری از ریچ کارد می‌اقتدار دقت بیشتری را جلب کرد و به‌این روش کلیک‌های بیشتری را از نتیجه ها کاوش فارغ از هیچ سیرتکامل پرداختی برای تبلیغات گرفت