مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

روش های کاهش و بهبود رتبه الکسا

در حال حاضر که از عنایت الکسا آگاه شدیم و به صورت نسبی با کارکرد آن آشنا شدیم  سئو در مشهد به طرز‌های کلاه سفیدی اشاره خوا‌هیم کرد که منجر ارتقاء چگونگی وبسایت و رضایت بازدیدکنندگان و در راستای آن بهبود جایگاه الکسا شما شود.

1- ساخت‌و‌ساز محتوای دیدنی و منحصر
هیچ‌چیز به اندازه ساخت محتوای جالب و مخصوص که استفاده کننده رایاپارس  از تلاوت آن لذت پیروزشود و داده ها مفیدی بدست آورد، نمی‌تواند به سئوی وب سایت و بهبود درجه الکسا به شما یاری دهد. تا جایی که می توانید روی ایجاد محتوای ماهر و خلاقانه فرصت بگذارید و مطالبی تخصصی را در پوسته گونه های محتوای متنی، ویدیویی، صوتی و تصویری را ارائه نمائید.
تعیین لغت ها کلیدی عنایت بخش اعظمی داراست و همت فرمایید تفحص کاملی روی عبارات کلیدی what is seo  داشته باشید تا بتوانید محتوای خویش را براساس کلمه ها کلیدی خلق و خوی نمایید در‌این مسیر میتوانید از ابزاری مانند KWfinder به کار گیری نمایید.

2- ترافیک ورودی بی واسطه و ارگانیک
یک کدام از مواقعی که روی کاهش و بهبود مرتبه الکسا اثر بسیار متعددی دارااست، ترافیک ارگانیکی میباشد که وب سایت شما می گیرد. این ترافیک از دو جهت کلیدی میباشد اولاً برای بهبود شرایط سئوی وب سایت مورد نیاز میباشد، دوماً در بهبود مرتبه الکسا به شما امداد می‌نماید. وب سایت شما هم میتواند ترافیک بدون واسطه داشته باشد و هم ورودی‌های وبسایت میتواند به طور ارگانیک از روش موتورهای کاوش باشد. هر مخاطب دنیای اینترنت از روش گوناگون میتواند وارد وب سایت شما بشود که در پی به تفصیل این نحوه‌ها می پردازیم:

البته اشکال ترافیک ورودی وب سایت به چه شکل میباشد؟
•    ترافیک بدون واسطه: کاربرانی می‌باشند که به هر شکلی با تارنما شما و نشانی آن آشنا میباشند و به‌طور بدون واسطه وارد وب سایت می شوند. این حادثه اکثر اوقات به دلیل محبوبیت مارک چهره میدهد یعنی استفاده کننده به صورت بی واسطه نشانی وب سایت را درنوار جستوجو وارد می‌نماید، هر چه محتوای شما دیدنی‌خیس و جدیدتر باشد و استفاده کننده بیشتر با آن رابطه برقرار نماید، فرکانس بازدید بهبود مییابد.
•    نشانی اینترنتی مارکتینگ: بازاریابی ایمیلی روشی میباشد که سبب ساز میشود تنی چند از بازدیدکنندگان به طور بی واسطه وارد وبسایت شما شوند. کافیست در پیام خویش نشانی وبسایت یا این که یک کدام از صفحه های را تحت عنوان کاغذ ورود درج فرمائید تا مخاطبان با کلیک روی آن وارد وب سایت یا این که یک لندینگ پیج شوند.
•    کانال‌های اجتماعی: پیوند وب سایت شما در کانال‌های اجتماعی درج شود و اشخاص از روش کانال‌های اجتماعی متعدد با مارک و سایت شما آشنا خواهند شد.
•    تبلیغات کلیکی: درین طریق نیز در عوض هزینه‌ای که پرداخت میکنید، گوگل شما‌را در عبارات کلیدی معلوم گردیده فراتر نشانه می دهد و باتوجه به اینکه اکثر زمان ها یوزرها رو یکی‌از سه سود اولیه کاوش در گوگل کلیک می‌نمایند، میتوانید در زمان مجال معین ترافیک خیر بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد