مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

انواع سئو

کلاه‌سیاه و کلاه‌سپید بازه‌ها میباشد به نماد‌ای برای تشخیص شخصیت‌های بهتر از شخصیت‌های سئو در مشهد  بد تبدیل گردیده‌اند. این طریق را فیلم‌های وسترن شالوده‌گذاری کردند و در زمان فرصت به یک ذهنیت در عموم تبدیل شد. امروزه البته اصطلاحات کلاه‌سپید و کلاه‌سیاه به دنیای بهینه سازی هم رویکرد یافته‌اند و اینترنت‌مسترهای نیکو‌کار را از سایر مستقل می‌نمایند.
 چنانچه شما هم جزو اینترنت‌مسترهایی می‌باشید که به اصول و ضوابط گوگل پایبندید، رایاپارس بایستی کلاه‌سپید بر رمز بگذارید؛ البته در‌صورتی‌که راهی غیر از این در پیش گرفته‌اید، کلاه‌سیاه یا این که خاکستری برازنده شما میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی از اینترنت 24 به رسیدگی بهینه سازی کلاه‌سپید و تکنیک‌های مرسوم در آن پرداخته‌ایم. در صورتیکه شما هم میخواهید what is seo  بدانید seo کلاه‌سپید چیست، این نوشته ی علمی را از دست ندهید.
گونه های seo
بهینه سازی به سه نوع کلاه سپید (white hat سئو) ، کلاه سیاه (Black hat سئو) و کلاه خاکستری (Gray hat سئو) تقسیم میشود که خیلی خلاصه درخصوص دو قضیه seo کلاه سیاه و کلاه خاکستری توضیح می دهیم تا منزلت بهینه سازی کلاه سپید نسبت به آنان پر‌نور گردد. ولی پیش از این قضیه مایحتاج میباشد توضیح دهیم که seo فعالیت کلاه سپید، فردی میباشد که بر طبق پیشنهاد ها و قانون ها گوگل عمل seo را جاری ساختن می‌دهد و به همین خیال هیچ وقت در طی مجال به نقص‌ برنخواهد خورد و وبسایت وی در گیر جریمه گوگل نمی‌شود، ولی در طرف مقابل seo شغل کلاه سیاه شخصی میباشد که با به کارگیری از طریق های مغایر و غیر قانونی عملکرد می نماید جایگاه وب سایت خویش را بهبود دهد و گوگل با اینگونه عده ای نبرد می نماید، بهینه سازی فعالیت کلاه خاکستری شخصی میباشد که خیر کاملا از seo سپید و خیر تماما از طریق های بهینه سازی سیاه به کارگیری می نماید، بلکه میان این دو طرز جای‌دارد و به طور محتاطانه از طریق هایی استعمال می نماید که بتواند جایگاه وب سایت خویش را بهبود بخشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد