مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

اشتباهات رایج در برچسب گذاری

تا این‌جا ذکر‌ کردیم که برچسب گذاری در وردپرس اصول و قواعد مشخصی داراست. سئو در مشهد  براین اساس همواره این قابلیت و امکان وجود داراست که شما در هنگام ساخت برچسب‌ها، مبتلا اشتباهاتی بشوید. درین قسمت از نوشته‌علمی رایج‌ترین خطاها در برچسب‌گذاری را گوشزد خوا هیم کرد.


نباید در هنگام تولید تگ در وردپرس از کلماتی استعمال نمایید که با تیتر ورقه در تناقض باشد.


از آن جا که هر کاغذ در تارنما، دارنده یک واژه کلیدی میباشد، نباید برچسب آن برگه را با آن واژه کلیدی بسازید. رایاپارس این مبادرت یک غلط تبارک میباشد که سبب ساز میگردد از گوگل نمره منفی اخذ نمائید. چون در‌این‌حالت‌ برچسب با تیتر شیت تداخل پیدا خواهد کرد.


همینطور تداخل کلمه و واژه کلیدی کاغذ و برچسب، فرایند با صرفه‌سازی وب سایت را نیز در گیر ایراد می‌نماید. به این ترتیب خوب میباشد از مشتقات آن کلمه و واژه کلیدی که در تیتر شیت وجود داراست در برچسب شیت استعمال فرمایید.


نادرست رایج دیگر دراین باره، به کارگیری از تعداد متعددی برچسب‌ در وردپرس میباشد. what is seo خیل‌عظیم برچسب‌ها در واقع ارتباطی با جذب بیش‌خیس یوزرها به تارنما ندارد. چه بسی به کارگیری بیشتراز حد از تگ‌ها، بر روی seo داخلی تارنما شما تاثیر منفی بگذارد.


به کار گیری از برچسب‌های وقتگیر نیز یک نادرست رایج دیگر میباشد. برچسب‌های وقت گیر استاندارد نیستند و شما می بایست همواره کوشش نمائید برچسب‌های کوتاهی برای صفحه ها متفاوت وب سایت‌تان ساخت نمایید.


نکته دیگر این میباشد که گاهی دربین نامگذاری تیم‌بندی تارنما و برچسب‌ها در وردپرس، تداخل ساخت می گردد. بایستی کوشش نمایید این خطا فیس ندهد.


ساخت تگ‌های شبیه نیز نادرست رایج دیگری میباشد که منجر تاثیرگذاری منفی بر روی بهینه سازی داخلی تارنما شما می گردد. به خیال بسپارید که هیچوقت نباید تگ‌های تکراری ساخت و ساز نمایید. در غایت فهرستی از مهم ترین مواقعی که بایستی در برچسب گذاری اصولی در وردپرس به آن ها دقت فرمائید را با هم مرور می کنیم.


برچسب‌های بی‌ربط و گوناگون لزوما برای یوزرها موءثر نیستند.

ساخت‌و‌ساز برچسب‌های مختلف، تنها صفحه های تکراری تولید می‌نماید.

اعتبار محتوای مهم با برچسب‌های تکراری کاهش می یابد.

برچسب‌ها نباید تنهاً برای یک کاغذ خاص ساخت‌و‌ساز گردیده باشند.

تگ‌ها را می بایست با دقت به جستجوی بیشتر یوزرها، ساخت فرمایید.

یک واژه و کلمه کلیدی لزوما نمی‌تواند اسم یا این که محتوای برچسب هم باشد.

مشکلاتی که برچسب گذاری غلط برای وبسایت تولید می‌نماید

به عبارتی‌طور که اشاره کردیم برچسب‌ گذاری غلط در تارنما میتواند ایرادات مختلفی ساخت نماید که در غایت روی با صرفه‌سازی وب سایت تاثیر منفی خواهد داشت. در‌این بخش می خواهیم بییشتر درباره مشکلاتی کلام کنیم که‌این خطا برای تارنما ساخت و ساز می‌نماید. یادتان باشد این خطاها گاهی قادر است جبران ناپذیر باشد.


کلمه ها کلیدی غلط


به کارگیری از عبارات کلیدی خطا ممکن میباشد منجر مشاهده دو سود در یک کلمه و واژه کلیدی گردد. بدین مفهوم که استفاده کننده یک واژه کلیدی را سرچ می‌نماید و به طور همزمان دو مقاله از وب سایت شما در حاصل گوگل اکران داده می گردد. این پروسه قابلیت و امکان امتیازگیری شما از گوگل را کاهش می دهد. در واقع صحیح مثل این میباشد که شما با خودتان وارد رقابت گردیده‌اید.

فکر کنید برای کلمه و واژه کلیدی «درگاه پرداخت» مطلبی نوشته‌اید و یک برچسب نیز با همین تیتر در تارنما ساخت و ساز کرده‌اید. این شغل سبب ساز میگردد موتور گوگل در seo کردن این برگه فعالیت طاقت فرسا‌تری پیش رو داشته باشد. به این دلیل‌که نمی‌داند دقیقا کدام یک از این دو برگه بایستی در حاصل گوگل اکران داده گردد.


براین اساس ممکن میباشد هر دو کاغذ را ایندکس نماید که شانس شما در‌این‌حالت‌ برای علامت داده شدن در صفحه های بالای نتیجه ها گوگل کاهش خواد یافت. همینطور ممکن میباشد گوگل به جهت مشابهت موضوهی هر دو شیت، هیچ کدام را بهینه سازی نکند و به مجموع در کاغذ حاصل کاوش اکران داده نشوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد