مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

استراتژی های بهینه سازی انکر تکست

انکر تکست را بصورت طبیعی و تطبیق پذیر بنویسید.

مطابق راهنمای گوگل سئو در مشهد  هر بخش از وب سایت، دربرگیرنده پیوند ها و انکر تکست لینک و پیوند ها، بایستی برای مخاطب بها حقیقی داشته باشند. پیوند ها می بایست در جایی قرار داشته باشند که مخاطب انتظار دیدن آنان را داراست.  رایاپارس براین اساس آن‌ها می‌توانند نسبت به لینکی که داده ها با ارزشی برای آن‌ها دارااست باخبر شوند. با تیزهوش خیس شدن الگوریتم های گوگل بصورت سالیانه، شما می بایست what is seo  از ساخت و ساز انکر تکست تکراری و انکر تکست مبنی بر لغات کلیدی در وب سایت خویش اجتناب نمایید. عدم اعمال این طریق سود ای جز پنالتی شدن وبسایت در بر نخواهد داشت.

نقل قولی از Neil Patel:

اینجانب دوست دارم لینک و پیوند های طبیعی تولید کنم، چون که گوگل اینگونه می خواهد. شما نمی توانید از مهندسی که مجموع روز کاری خویش را صرف پیاده سازی الگوریتمی برای زرنگ خیس بودن می نماید. باهوشتر باشید. براین اساس از رادارهای گوگل مسافت بگیرید. بر روی ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب تمرکز نمائید و از پنالتی گوگل و دیگر موتورهای کاوش اجتناب نمائید.


اما، شما به پیوند های کیفیت خوب احتیاج دارید. لینک و پیوند هایی که از صفحه های مرتبط ساخت گردیده باشند. اجتناب از پیوند های بی چگونگی در وبسایت های نا مرتبط هم به به عبارتی واحد سنجش ضروری میباشد. اخذ پیوند از دامنه های معتبر دامنه و اعتبار برگه بالا و قابل اتکا یک کدام از ضروریات seo وبسایت به حساب آورده می شود. از لینک و پیوند های اسپم اجتناب نمایید (over-optimization را چنانچه بخواهیم لفظ به لفظ ترجمه کنیم در معنای زیاد از حد باصرفه شد‌ه‌است. که می قدرت این مضمون‌ را از آن برداشت کرد که برای سئو پیوند های خویش طوری شغل نکنید که پیوند ها به حدی با صرفه گردیده باشند که دیگر به لحاظ طبیعی نرسند.) گوگل از پیوند هایی که بیش تر از حد بی نیاز درج شده باشند قدر دارنی نمی نماید. یعنی آن‌ها‌را اسپم تشخیص می‌دهد. انکر تکست که در تعداد بالا مبتنی بر عبارات کلیدی ساخت و ساز گردیده باشند. یک درفش قرمز رنگ گران قدر برای گوگل میباشد. یعنی علامت دهنده سوء استعمال از بک لینک و پیوند برای ارتقا سکو وبسایت میباشد. سود اینگونه روشی هم مسلما پنالتی شدن میباشد. در ازای، کوشش برای ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند های طبیعی با توسعه دامنه انکر تکست در پیوند های ورودی، به عنوان مثال : بجای قرار دادن متن:\" کمپانی توسعه و گسترش اپ\" در تمامی پست های مهمان، از کلماتی مانند:\" کمپانی ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار\" یا این که \"قابل اتکا ترین کمپانی ساخت اپلیکیشن\" یا این که عباراتی مانند اینها به کارگیری فرمائید.

2- انکر تکست می بایست با محتوا مرتبط باشد.

با گذر فرصت گوگل الگوریتم های خویش را گسترش داده میباشد. تا این الگوریتم ها بتوانند مضمون‌ حقیقی محتوای یک ورقه را فهم و شعور نمایند. از سال 2015 گوگل سیستم DeepMind را گزینه آزمایش قرار بخشید. این سیستم برای پردازش لهجه پیاده سازی شد‌ه‌است و در واقع به هوش تصنعی و مصنوعی الگوریتم قابلیت یادگیری می دهید. فعلا برای ربات های گوگل شعور وجود رابطه میان انکر تکست با محتوای کاغذ کاری بی آلایش میباشد. در حالتی که لینک و پیوند داخلی سوای رابطه به یک شیت ساخت‌و‌ساز فرمائید. اینکار ممکن میباشد که به سکو وب سایت شما صدمه بزند. این مقاله برای بک پیوند های با انکر تکست بی رابطه نیز درست است. گوگل به شدت بر روی تجارب یوزرها متمرکز میباشد. گوگل کوشش می نماید که شایسته ترین محتوای مرتبط را در معمولی ترین نحوه در مشت یوزرها قرار دهد. مشخصا، انکر تکست بی رابطه با محتوای یک برگه فارغ این چهارچوب قرار میگیرند.


3- شرکت کردن در ساخت‌و‌ساز پست های مهمان مرتبط

یک کدام از کلید های توفیق در بهینه سازی داشتن انکر تکست مرتبط میباشد. تکنیک هایی مانند کمپین های پست مهمان و طرز هایی مشابه به آن با قصد ساخت بک پیوند های تندرست اعمال می‌شوند. نکته ای که می بایست درین نصیب به آن اشاره کنیم این میباشد که: درصورتی که شما پست مهمان ساخت‌و‌ساز نموده اید و تمرکز لینک و پیوند های ورودی از این پست های مهمان واژه و کلمه کلیدی \" نکته های بازاریابی دیجیتال \" باشد. درج لینک و پیوند در محتوای مربوط به بازاریابی دیجیتال با عبارات کلیدی به طور کامل یکسان، لغات کلیدی نسبت یکسان، لغات کلیدی Lsi (دارنده معنای شبیه ) اجرا میگردد. بدیهی میباشد که اینگونه محتوایی با انکر تکست\"نکته های بازاریابی دیجیتال\" نمی تواند در سایتی باشد که هیچ ارتباطی با بازاریابی دیجیتال ندارد. نکته : شایسته ترین استعمال را از لغت ها کلیدی LSI  (کلماتی کلیدی که بصورت نامشخصی مفهمومی یکسان با کلمه و واژه کلیدی را القا می نمایند) و لغت ها کلیدی نسبتا مشابه به واژه کلیدی مهم را در پست های مهمان اعمال دهید. براین اساس ظواهر یک انکر تکست طبیعی بدین متن های لنگر گردیده خواهید بخشید. این شغل از لحاظ سکو تصاحب کردن در گوگل موثر خواهد بود.

4- از اخذ لینک و پیوند از تارنما های اسپم پرهیز کنید.

تصاحب کردن پیوند از وبسایت های بی چگونگی و لینک و پیوند دادن به تارنما های نامعتبر، پس از بروز رسانی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل بر روی درجه تارنما در نتیجه ها کاوش نقش کلیدی بازی می نماید. لینک و پیوند های دریافتی خویش را نظارت فرمائید و مطمئن گردید که لینک و پیوند بی چگونگی ساخت‌و‌ساز  نکرده اند. ممکن میباشد بابت بعضی از این پیوند های مضر هزینه پرداخت کرده باشید. با اینحال عدم حذف آن‌ها موجب میگردد که تارنما ضرری بسیار بیشتر از مخارج پرداختی شما داشته باشد. لینک و پیوند دادن به یک وبسایت خطرناک سبب ساز هلاک شد سریع اعتبار و مرتبه تارنما شما گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد