مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

ثبت مجدد سایت در موتورهای جستجو

درصورتی که بعد از سپری شد یک‌سری هفته ، هنوز سایت شما لیست سئو در مشهد نشده میباشد، احتمالاً درخواست تصویب شما گم گردیده‌است، کارایی کنید سایت خویش را مجدداً تصویب کنید. البته پیش از آن مطمئن شوید که سایت شما مشکلی ندارد رایا پارس  که از شاخص دهی جلوگیری به کار آورد. بعداز تصویب اولیه شما باید بین 6 تا 8 هفته صبرکنید تا همه موتورهای جست و جو زمان شاخص دهی داشته باشند. بعداز آن کنترل نمایید و ببینید در صورتی سایت بخوبی شاخص دهی نشده بود یا جایگاه قابل قبولی نداشت مجدداً تصویب نمایید.


به خواسته یافتن سایت هایی که بتوانید سایت خویش را در آن‌ها تصویب نمائید، what is seo  کلمه \" Add Url \" را در موتورهای کاوش سرچ نمایید.


تصویب تارنما در موتورهای کاوش ، مهمترین قدم بعداز ساخت وب سایت

موتورهای کاوش تحت عنوان سریع ترین راه و روش یافتن داده ها، سرویس ها و تولیدها لازم یوزرها اینترنتی بازی نقش می نمایند. اکنون بیش تر از هشتاد درصد کابران اینترنتی، پیرو مراد های خویش در موتورهای کاوش می باشند. در واقعیت اولی گام بعد از ساخت سایت، معرفی وب سایت به موتورهای جستجو گر میباشد. در‌صورتی‌که موتورهای کاوشگر نتوانند صفحه ها تارنما را بیابند و ایندکس نمایند، حضور در حاصل موتورهای کاوش ناممکن میباشد. با وجود موتورهای کاوش بسیار در سطح وب، شایسته ترین و پربازدیدترین و پرطرفدارترین موتور جستجوی عالم گوگل میباشد. در کشور ایران نیز گوگل دوستداشتنی ترین و همه گیرترین موتور کاوش می‌باشد و یوزرها اینترنتی برای یافتن جواب های خویش به گوگل مراجعه می نمایند. اکثر یوزرها صرفا به حاصل شیت نخستین گوگل دقت می نمایند و فقط تعداد بسیار یه خرده از یوزرها، صفحه ها چهارم به بعد از آن نتیجه ها گوگل را پژوهش می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد