مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

۲۰ اطمینان خطا seo ۲۰۱۸ که می بایست آن ها را رخنه‌ کنید

۲۰۱۸ است.بهینه سازی ۲۰۱۸ شاید در محور با سال‌های پیشین تفاوتی نداشته باشد ولی مهم آن است که شما ایرادات سال های گذشته را در به روز رسانی سایت خویش مرتکب نشوید. اشتباهاتی که بسیاری از صفحه های اینترنتی در سال ۲۰۱۸ به آن دچارند. با بازرسی کامل این نوشته ی علمی شما کارداران بسیار کلیدی برای برتری ورقه خویش در سال ۲۰۱۸ به دست می آورید.
این مقاله ترجمه‌ای میباشد از وب سایت هاب‌اسپات با تیتر “بهینه سازی myths you should leave behind in 2018 ۲۰ “که کارایی گردیده‌است
شد‌ه‌است
گردیده‌است
شده است
شده است
به طور یک نوشته‌ی‌علمی بدون نقص و باکم‌ترین تغییرات در دست شما قرار بگیرد. نوین مارکتینگ مقالات مرجع بهینه سازی تارنما ، سئو در مشهد گوگل ادوردز، طراحی وب و مارکتینگ را به طور مداوم ترجمه می‌نماید و منتشر می‌سازد.

این نوشته ی علمی سوالاتی از این دست را جواب میگوید :

آیا در بهینه سازی ۲۰۱۸ ما می بایست خویش سایتمان را به گوگل معرفی کنیم ؟
تکثیر محتوا خوب میباشد یا این که پیوند سازی بیشتر ؟
آیا راز نگاری SSL روی seo ۲۰۱۸ سایت تأثیر داراست؟
فایده‌ای که از سئو می بریم چقدر اهمیت دارااست ؟
آیا توضیحات متا بر رتبه‌بندی کاوش اثر متعددی دارد؟
انطباق کلمه ها کلید باید در چه حدی باشد ؟
بهینه سازی در سال ۲۰۱۸ چه پاپ آپی را مزاحم می‌داند؟
تأثیر الگوریتم رنک برین در سئوی ۲۰۱۸ چیست ؟
انباشتگی کلمات کلید چه بلایی به رمز سایت شما می‌آورد
تگ های هدینگ مانند H1 در محتوای شما چه نقشی ایفا می‌نماید؟
کاغذ اصلی خلوت عالی می‌باشد یا این که نا مرتب و کدام یک در بهینه سازی ۲۰۱۸ بیشتر تأثیر میگذارد؟
و ده‌ها پرسش از این دست.

مهم ترین موضوعاتی که در‌این نوشته ی علمی به آن اشاره شد‌ه‌است آنهایی می باشند رایا پارس  که وب سایت‌های فارسی زبان در بهینه سازی ۲۰۱۸ خویش هنوز مراعات نمی کنند و از همین شیوه ضربات بسیار متعددی را متحمل می‌شوند.

۱. سئو ۲۰۱۸ جایی برای چگونگی است خیر کمیت
در طول این نوشته‌ی‌علمی در بخش اعظمی از فصل‌ها به‌این نکته اشاره گردیده‌است که از کمیت وب سایت خویش بکاهید و بر چگونگی آن بیفزایید. این مهم است که از نخستینِ پیدایش مقوله seo بارها و بارها گوگل و متخصصان غیر فارسی لهجه بهینه سازی به آن اشاره کرده‌اند؛ بالا بردن چگونگی مقالات، صفحه های فرود وبسایت، بالا بردن چگونگی لینک‌های ورودی به وب سایت و همین طور بالا بردن چگونگی لینک و پیوند‌های داخلی سایت؛ همه و کلیه در بهینه سازی ۲۰۱۸ به شدت مؤثر میباشد. در سفارش‌هایی که نوین مارکتینگ برای سئوی وبسایت‌های اهل ایران اخذ می‌نماید وسیع ترین معضل همین زمینه میباشد چون صاحبان دستیابی و امور به شدت بر روی کمیت تارنما خویش تأکید می‌نمایند و این در حالی میباشد که چگونگی وب سایت از هر چیز دیگری می‌تواند برای آنها مفیدتر باشد.

یکی از دلایلی که در نوین مارکتینگ مقالاتی مانند ۲۰ اعتقاد غلط در بهینه سازی ۲۰۱۸ منتشر می‌گردد what is seo  همین فرهنگ سازی برای کیفی نگری به وب سایت‌هایی است که در گویش فارسی منتشر می شود. لطفا حتما مباحث کیفی این نوشته‌علمی را بخوانید



۲. شیت خلوت یا این که کاغذ نامرتب کدام یک خوب هست
این یکی‌از بلندمرتبه‌ترین خطاها صفحات فارسی گویش همهمه کلافه کننده آن‌هاست. در این نوشته‌ی‌علمی در یقین نادرست ۱۰ به آن اشاره شد‌ه‌است. این حقیقتی میباشد که صفحات اینترنت فارسی لهجه چه از دید seo ۲۰۱۸ چه در سال های گذشته به شدت شلوغ‌اند. در هر کناره‌ای از صفحه های اینترنت فارسی یک بنر در در حال حاضر چشمک زدن است و یک جمله در حالا عرض‌اندام. موقتا آن که در صفحه های اینترنت غیر فارسی گویش به ویژه صفحات بین‌المللی کاملا بر عکس این زمینه کار میگردد. اطراف عظیمی مانند دراپ جعبه برای ورود کاغذ‌ای به شدت خلوت دارااست.

خلوت کردن صفحه ها اولیه وبسایت شاید در نگاه نخستین به درآمد استحصال و کارهایی که‌این صفحات برای آنان پیاده سازی گردیده‌است، لطمه بزند. اما شما با این شغل به تعیین استفاده کننده خویش احترام می‌گذارید. این جنبش ولی باعث میگردد که شما بر محصولی که از روش وبسایت خویش به دست بازدیدکننده می رسانید تمرکز فرمائید و به بهبود چگونگی مال خویش بپردازید. بازهم می‌بینید اینجا هم پای چگونگی به دربین آمد؟! قبلا گفتم که سئو ۲۰۱۸ سئوی چگونگی میباشد موقتی بایستی بیان‌کنم اینترنت ۲۰۱۸ اینترنت چگونگی است.

۳. اهمیت کلیت سئوی ۲۰۱۸ بر نکات اساسی جزئیات و کلیات
هدرهای وبسایت شما به چه شکل هست؟ یک سری تا h2 در شیت دارید؟ چگالی کلمه ها کلیدی چقدر می‌باشد؛ یک سری پیوند از کاغذ به صفحات دیگر داده اید؛ انکرتکست لینک و پیوند‌های شما چه اندازه می باشد؟ این ها چقدر التفات دارا هستند؟ چقدر مهم است که متن شما ۹۰۰ یا این که ۱۱۰۰ واژه و کلمه می‌باشد. شاید برای مولف شما اساسی باشد، چون در قبال هریک کلمه بیشتر پول بیشتری از شما میگیرد اما برای سئو ۲۰۱۸ و گوگل در سال ۲۰۱۸ این موضوعات چندان اصلی وجود ندارد. اما هنوز تماما بی‌ا‌همیت نشده می باشد البته در بهینه سازی ۲۰۱۸ این موضوعات اهمیت خویش را آهسته آهسته از دست می‌دهند و از سوی دیگر موضوعاتی که کلیت متن را در بر می گیرند، برجسته خیس میشوند. این واقعیتی است که گوگل هر روز با هوش خیس می‌گردد و هر روز فریب دادن گوگل طاقت فرسا خیس میگردد. گول زدنی که با متنی در ظواهر قشنگ با هدرها و انکرتکست‌ها و لینک‌های خوش قواره و در داخل کش دار و بی‌محتوا و ملال آور شکل می‌پذیرد.

۴. فیچر اسنیپت در اینترنت فارسی
نوین مارکتیگ مرجع تخصصی seo و ادوردز در جمهوری اسلامی ایران میباشد از این رو جدیدترین مقاله ها را برای سئو ادوردز و مارکتینگ در وبلاگ خویش منتشر می نماید. شما می‌توانید دیگر مقالات وبلاگ نوین مارکتینگ را در این باره تفحص فرمائید .

اینجانب در اینجا بعضا از مباحث این مقاله را برای تارنما‌های فارسی بازگو کردم. حیث شما چیست؟ با ما در میان بگذارید و کامنت بگذارید به خصوص در صورتی‌که یک اینترنت مستر حرفه‌‌ای می‌باشید. درانتظار دیدگاه ها شما هستیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد