مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

استراتژی موفق در SEO Off Page

offpage seo که به بهینه سازی seo off-page پر اسم و رسم است جزء یکی‌از ارکان های اساسی سئو سایت به حساب می‌آید. مسلما شنیده اید که میگویند لینک سازی یک کدام از قسمت های اصلی سئو آف پیج است، البته لزوما و برخلاف تصور اغلب حصول و امور آحاد offpage seo وجود ندارد. اکثری سئوی سوا شیت را هم معنی با لینک سازی میدانند
می‌دانند
می دانند
میدانند
، آیا حقیقتا اینگونه است؟
در این نوشته ی علمی میخواهیم به‌این بپردازیم که آیا همه استخراج و امور مایحتاج میباشد به سئو خارجی بپردازند یا این که توجه کردن به بهینه سازی داخلی برای سئو سایت کفایت می نماید. چه استحصال و کارهایی در چه اندازه نیاز دارا‌هستند که به offpage بپردازند و اینکه سئو خارجی مشتمل بر چه مباحثی میباشد. به‌دنبال به جواب کل این سوالهای میپردازیم تا بتوانیم شما‌را در راستای مدیریت سئوی خارجی وبسایتتان ارشاد کنیم

الگوریتمی که گوگل برای رتبه بندی محتوا استفاده می نماید، در واقع داده هایی را آرم می‌دهد  سئو در مشهد که نتیجه ها از تفحص عامل ها سکو بندی موتور کاوش میباشد و عامل ها مربوط به offpage seo بیشتر از ۵۰ درصد روی عوامل سکو بندی گوگل اثر می‌گذارد. اینجاست که لینک سازی و سئوی خارجی گاها مهمتر میباشد سئو داخلی میگردند.
سئوی خارجی چیست
شما میتوانید آحاد بازدیدکنندگان در عالم را به خویش جلب کنید، اما صرفا دلیلی که آنها به تارنما شما برگشت می نمایند این است که توسط گوگل معرفی می‌شوید و گوگل به آن ها می‌گوید که شما برای آن‌ها منبع نه میباشید. اینکه شما بتوانید پشت گرمی گوگل را به خویش جلب نمایید در سئو عنایت بالایی دارد و معیار بازدید شما‌را فراتر می‌برد. رایا پارس ولی شما هم می توانید از این ترافیک به دست آمده از روش جستجوی ارگانیک در راستای هدف های خویش به کار گیری فرمائید و محصولاتی را به آن‌ها ارائه دهید که یوزرها به آن‌ها عشق مند می‌باشند.

البته برای آنکه بتوانید در‌این گام چیره باشید نیاز دارید از دارای تخصصwhat is seo  وب سایت خویش بخواهید مواقعی را رعایت نماید تا بیشتر و عالی به جذب مخاطبان شما یاری دهد. برای مثال:

پیش از تایپ کردن تصور کنید و غرض خودتان را معلوم نمایید
یک ساختار محتوای اختصاصی خویش را ساخت‌و‌ساز نمایید
رسیدگی درباره کلمات کلیدی را در راءس فعالیت خویش قرار دهید
محتوایتان می بایست مورد پسند استفاده کننده باشد
محتوایتان بایستی دارنده تیتر جالب و هدفمند باشد و پاراگراف بندی مشخصی داشته باشد
محتواهای شما می بایست دارنده لینک و پیوند داخلی به مطالب قبل باشد
برای تکثیر محتوا هایتان طرح ریزی ظریف داشته باشید
offpage، تجسم هر تلاشی می‌باشد که یک متخصص سئو در خارج از وبسایت برای بهبود رتبه بندی موتور کاوش (گوگل) اعمال می‌دهد. لینک و پیوند سازی بخش بزرگی از این آیتم است، ولی دنیای پیوند سازی بسیار گرانقدر خیس از آن می‌باشد که بتواند در یک محتوا بگنجد.

 

 بهینه سازی داخلی در مقابل offpage seo
سئو داخلی چیزی میباشد که شما بر آن در دست گرفتن جامعی دارید، در حالی که مدام در امر seo OFF PAGE به این شکل وجود ندارد. شما در فرایند seo داخلی می بایست به دسته ای از ضوابط و اصول پایبند باشید ولی بهینه سازی داخلی ممکن میباشد دنیای نامنظمی را در تصور شما باشد. البته این تفکری میباشد که اغلب متخصصین seo دارا‌هستند.

مسلما تا به موقتی بدین منفعت رسیده اید که تکنیکی که در سئو خارجی اجرا میکنید نمی دانید که دقیقا سبب ساز میگردد شما در کدام رده در صفحه نتیجه ها کاوش قرار  بگیرید! در‌حالتی که بدین بهره نرسیده اید احتمالا با حریف های سرسختی روبه رو نبوده اید. ولی آنچه مدام در offpage مطرح میگردد این پرسش میباشد که آیا همه چیز تماماً تحت در اختیار گرفتن شماست؟ در حالتی که جواب شما به‌این منفی باشد، به احتمال زیاد از سئوی خارجی حرف میکنید.

فرق سئو داخلی با سئوی آف پیج چیست؟
همانگونه که درباره بهینه سازی داخلی تصورهای غلطی وجود داراست مانند اینکه سئو داخلی تنها seo محتواست و تکرار کلمه و واژه کلیدی در متن، قرار دادن آن در محتوا، تایتل، تگ alt عکس و...

درباره سئوی خارجی هم اینگونه تصور غلطی وجود دارد و اکثر وقت ها استحصال و امور یا این که حتی مدیرهای مارکتینگ یک تارنما فکر میکنند هر که از سئو آف پیج سخن می نماید فقط داراست درباره بک پیوند حرف میزند. ولی همه متخصصین seo به حادثه اطمینان می‌گویند نه فقط لینک و پیوند سازی وجود ندارد.

سئو داخلی رویدادی تحلیلی و خلاقانه میباشد که در جهت بهبود مشاهده سایت به وسیله موتورهای کاوش گزینه به کارگیری قرار میگیرد. در واقع آنچه باید در سئو داخلی بدانید بسیار متنوع میباشد چرا‌که باید صفحه های سایت شما طوری باشد که بتوانید به آحاد سوال ها مخاطب جواب  خیر بدهید.

بهینه سازی داخلی بسیار بالاتر از محتوا هست دقیقا تصویری که برخلاف تصور مردم می باشد. در مرحله نخستین  لازم میباشد که محتوای خویش را بسازید اما بدین خواسته وجود ندارد که تمام فرایندی که شما بایستی برای سئوی داخلی بپردازید محتوا و سئو محتواست.

لازم میباشد بدانید که seo داخلی بیشتر از مواقعی که گفته می توان به مورد ها فنی تارنما گره خورده است. در حالی که offpage seo سوا سایت شما بیشتر به این میپردازد که چطور به وب سایت شما آتوریتی بیفزاید، حتی درجه وبسایت شمارا ارتقاء دهد یااینکه چطور شما‌را توسط تارنما های دارای اعتبار به یوزرها بنامد.
بنابراین، با وجودی که صحبت زدن از تأثیر نسبی این دو مجموعه تکنیکی، منطقی و قابل درک می‌باشد، ولی می بایست همواره به خاطر داشته باشیم که بهینه سازی داخلی و سئوی آف پیج تکمیل کننده یکدیگر هستند و موتورهای کاوش اینگونه تفکیکی را قائل نیستند و این گفت و گو، تنهاُ یک طبقه بندی است.

هر دو شیوه سئو یعنی سئو داخلی و سئو آف پیج هیچ کدام نسبت به دیگری بلندتر نیستند، یعنی برای به منفعت نشستن سئو تارنما خویش، می بایست به پیاده‌سازی هر دو عنصر اعتنا کافی داشته باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد