مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چگونه به وسیله E-A-T و YMYL seo درون ورقه‌ای را تقویت نمائید

چگونه به وسیله E-A-T و YMYL seo درون ورقه‌ای را تقویت نمائید
رخی عموم معتقدند که امروزه E-A-T یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهای توفیق سئو است.

برخی دیگر بر این باورند که در التفات E-A-T بسیار غلو گردیده‌است.

آیا این یک فاکتور بدون واسطه در رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد؟ سئو در مشهد یا این که یک فاکتور غیر بدون واسطه در رتبه بندی است؟ و یا E-A-T اصلا یک فاکتور در الگوریتم‌های مدام در هم اکنون تکامل گوگل وجود ندارد؟

E-A-T که مخفف لغت ها Expertise(تخصص)، Authoritativeness(اعتبار)، Trustworthiness(اتکا) است،رایا پارس  با اضافه شدن در دستورالعمل‌های تحقیق چگونگی جستجوی گوگل دارای اسم و رسم شد‌ه‌است و دعوا در زمینه‌ی عنایت آن احتمالا برای مدتی ادامه خواهد‌داشت.

با این اکنون، بخش اعظمی این نوشته‌ی‌علمی را تحت عنوان تاییدی بر اینکه E-A-T یک فاکتور مهم در جایگاه‌بندی میباشد در لحاظ گرفته‌اند.

پاراگراف ذیل چیزی می باشد که آن ها تحت عنوان ثابت عنایت E-A-T در نظر می‌گیرند :

«سیستم رتبه بندی ما … به‌ویژه برای شناسایی وبسایت‌هایی پیاده سازی گردیده است که تخصص، what is seo اعتبار و قابلیت اعتماد متعددی دارا‌هستند».

آیا این بدان معناست که E-A-T یک ادله در سکو‌بندی است؟ قادر است اینگونه باشد. البته خیر لزوما.

اساسی هست که‌این گزاره از نوشته ی علمی بالا را نادیده نگیرید:

« الگوریتم‌های گوگل فاکتورهایی را در خصوص صفحاتی که با قابلیت متکی بودن و اعتبار مرتبط میباشند شناسایی می‌نمایند».

این جمله مشخصا باعث می‌گردد که بیشتر مشابه یک ارتباط غیر بدون واسطه به حیث رسد.

البته این حقیقتا چیز جدیدی وجود ندارد. گوگل عملکرد کرده‌می باشد تا الگوریتم خویش را تا حد ممکن مشابه «بشر» حقیقی و واقعی نماید.

درصورتی که شما پیش از وجود E-A-T، تحت عنوان کارشناس seo شغل می‌کرده‌اید، احتمالا مضمون‌ توان، رابطه و اعتماد را به خیال و خاطر می‌آورید. گوگل برای زمان زمان بر از فاکتورهای نام و نشان، توان و اعتماد در سیستم رتبه‌بندی خویش به کار گیری کرده‌می‌باشد.

ولی الگوریتم‌های گوگل هیچ وقت بی نقص نبوده اند. به علاوه اخلاق و رفتار مخاطب و تکنولوژی مدام در موقتا دگرگونی میباشد.

این جایی است که ارزیاب‌های چگونگی کاوش وارد میگردند.

گوگل امتیازات E-A-T را از این ارزیاب‌های چگونگی کاوش (سکو‌بندی‌کنندگان انسانی که گوگل برای آزمایش چگونگی نتیجه ها کاوش از آنها استعمال می‌نمایند) توده‌آوری می‌نماید.

اما هویدا هست: جایگاه‌بندی حقیقی و واقعی E-A-T که توسط ارزیاب‌های چگونگی کاوش ارائه می‌شود عوامل مرتبه‌بندی نیستند.

طبق گفته گوگل داده‌هایی که از ارزیاب‌های انسانی خویش توده‌آوری می‌نماید به صورت بی واسطه بر رتبه‌بندی هر تارنما اثر نمی‌گذارد.

به این ترتیب حتی در صورتی E-A-T یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نباشد، گشوده هم میتواند به شما در استحصال رتبه بالا یاری دهد.

چرا؟

برای شعور این گزینه، اساسی میباشد که دقیقا بدانید E-A-T چیست و چرا برای بهینه سازی باطن کاغذ‌ای اساسی هست.

این نوشته‌ی‌علمی E-A-T و همینطور YMYL را توضیح خواهد اعطا کرد و توصیه‌هایی عملی برای این که چه طور میتوانید از این مفاهیم برای ارتقا سئو در ورقه خویش به کار گیری فرمایید، ارائه می دهد.

به حقیقت E-A-T گوگل چیست؟
E-A-T مخفف لغات Expertise(تخصص)، Authoritativeness(اعتبار)، Trustworthiness(اتکا) میباشد. ارزیاب‌های گوگل از این چارچوب برای به حساب آوردن تولیدکنندگان محتوا، صفحه ها اینترنت و تارنما‌ها به صورت کلی به کار گیری می‌نمایند.

این‌ها منطقی به حیث می‌رسند، درست است؟

گوگل میخواهد اطمینان حاصل نماید که وبسایت‌هایی که محتوای با باکیفیت ساخت می‌نمایند، سکو خوب بگیرند و وب سایت‌هایی که محتوای باکیفیت پایین تشکیل داد می‌نمایند، نادر‌خیس چشم شوند.

فعلا بیایید به هرمورد از این کارداران به طور غیر وابسته نگاهی بیندازیم.

تخصص
آیا متخصصان گزینه محتواهای شما‌را میسازند؟

اینها کسانی می‌باشند که علم و ادراک مورد نیاز از حرفه شما برای سخن عمیق درباره ی یک مسئله خاص را دارند. این علم میتواند علم همگانی‌و یا این که بسیار تخصصی باشد.

گوگل همینطور با چیزی به اسم «everyday expertise» مشکلی ندارد. ولی «everyday expertise» به چه معناست؟

« برخی موضوعات مستلزم تخصص کمتری می باشند. بسیاری از اشخاص اظهار نظر بسیار ظریف و مفیدی درباره تولیدها و رستوران‌ها می‌نویسند. بسیاری از عموم نکات و تجربه معاش خویش را در فروم‌ها، وب لاگ‌ها و غیره به اشتراک می‌گذارند. این اشخاص معمولی ممکن میباشد در موضوعاتی که در آن تجربیات دارا‌هستند، تحت عنوان متخصص در لحاظ گرفته شوند. در شرایطی‌که فردی که محتوا را ساخت می‌نماید، نوع و میزانی کافی از تجارب درباره ی یک قضیه داشته باشد و تحت عنوان یک «متخصص» در آن آیتم به اکانت آید، ما آن فرد را «everyday expertise» می‌نامیم. شخص / شیت اینترنت / اینترنت سایتی را به خیال نداشتن یادگرفتن «قانونی» یا این که آموزش دراین مورد جریمه نمی‌کنیم».

در اصل، گوگل میخواهد لینک و پیوند‌هایی به سایت‌ها فراهم نماید که محتوای مفید، جامع، مرتبط و ظریف منتشر کرده‌اند.

تخصص خویش را، به ویژه در حیطههای خاص (به عنوان مثال، حقوقی، اقتصادی، پزشکی) نماد دهید.

عموم برای یافتن جواب به سوالات مهم خویش به وبسایت شما میایند.

تهیه و تنظیم محتوای خطا، غیر اثر گذار، یا این که کهن، موجب فاجعه ای برای بهینه سازی میباشد.

گوگل نمی‌خواهد کاربرانش را به محتوای نادرست یا این که سایت‌هایی بفرستد که عمدا یوزرها را منحرف می‌نمایند.

براین اساس مطمئن گردید که عده ای که محتوای شما را می سازند متخصص موضوعی هستند و پژوهش ها لازم و رسیدگی حقیقی وواقعی را انجام می دهند.

اعتبار
همان گونه که در مقاله بالا بیان شد، گوگل از Page Rank به کار گیری می‌نماید تا اعتبار وب سایت‌ها را از به عبارتی آغاز شناسایی نماید. این به عبارتی چیزی است که گوگل را تبدیل به گوگل کرده‌هست!

این بدان معنا می‌باشد که یک فاکتور برای دارای اعتبار بودن تارنما‌ها، لینک‌ها می باشند.

لینک و پیوند‌ها-به ویژه چگونگی پیوند‌ها-همچنان یک فاکتور سکو‌بندی بالا هستند و این آیتم بر کسی پوشیده وجود ندارد.

سال‌های سال می‌باشد، ما شنیده‌ایم که لینک‌ها با رای گیری‌ها مقایسه می گردند که در آنان هرچه رای بیشتری به دست می آورید، با اعتبارتر (یا این که محبوب‌خیس) می باشید.

به این ترتیب جایی که یک دارای تخصص علم یا این که مهارت‌ خاصی دارد، زمانی که سایر افراد (در باطن و سوا حوزه کاری شما) آن تخصص را تشخیص دهند، دارای اعتبار بودن اتفاق می‌ افتد.

این تشخیص قادر است به صورت لینک، اشتراک گذاری‌ها، منشن‌ها، اظهار نظر، یا این که هر نوع دیگر از نقل عهدوپیمان‌ها باشد.

به لحاظ می رسد که اعتبار مثل آوازه آنلاین شما می‌باشد، صراحت دارد؟

به نوعی، آری.

شایسته ترین طریق برای تشکیل داد این اعتبار آنلاین، تشکیل داد محتوای مفیدی است که ما در نصیب پیشین درباره‌ی آن سخن کردیم.

پشت گرمی
شما باید برای جلب متکی بودن عموم و موتورهای کاوش مقدار متعددی شغل دشوار ایفا دهید.

شما میخواهید که عموم به مارک یا این که حصول‌وکار شما متکی بودن نمایند و قصد به پذیرش یا این که خرید از شما داشته باشند.

یک طریق برای ارتقاء قابلیت پشت گرمی شما، مالامال نقاشی کردن اعتبار تهیه و تنظیم کنندگان مطالب و وبسایت‌تان می باشد.

به جوایز، گواهینامه‌ها، تاییدیه‌ها و دیگر عوامل اتکا تصور کنید.

عموم می بایست شم نمایند که می توانند به کل اطلاعاتی که در وبسایت شما پیدا می‌نمایند، متکی بودن نمایند.

به همین ترتیب، گوگل می خواهد وب سایت‌ها و محتوایی که می تواند به آن ها متکی بودن نماید را رتبه‌بندی نماید.

اعتماد همینطور با مضمون‌ YMYL گوگل مرتبط میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد