مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

ساخت و ساز محتوا چیست؟


در این نوشته‌علمی تمامی چیز درباره تولید محتوا از استراتژی تا بررسی محتوا را فراگیری داده ایم و شما را با ساخت‌و‌ساز بهترین نوع محتوا آشنا خواهیم کرد.


راستش را بخواهید خود من هم در جایگاه نویسنده این متن، مستاصل ما‌نده‌ام که چطور از عنایت و موقعیت ساخت محتوا باکیفیت در سال 2021 بیان‌کنم.


اهمیتی که روز آپ تو دیت بیشتر میشود. و همچنین در سال میلادی پیش روی به تقدم اکثری از حصول و کارها سئو در مشهد  و وبسایت‌های اینترنتی بدل می‌گردد. میدانید چرا؟


اجازه بدهید از یه خرده قبل‌تر برایتان بیان‌کنم، زمانی که دنیای صنعت، حاکم بر شغل‌های بشری بود و همگان مجبور بودند، رایا پارس با دقت به نیازهای صاحبان سرمایه، کار کنند، درس بخوانند و زندگی کنند. و به طور تک تک این امکان برایشان فراهم نبود تا به طبقه‌ای بالاتر و قشری مرفه‌تر بپیوندند؛ اما دنیای جدیدی که ما در آن زندگی می‌کنیم، بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی است که تصور می کنید.


تکیه بر دانش، عنایت به کشف اطلاعات، فایده‌گیری از آن به صورت آپدیت و همچنین در اختیار داشتن دنیای ارتباطات و ویژگی‌های بی‌نقطه  what is seo پایان اینترنت، این امکان را به ما داده می باشد تا رشد کنیم و دستیابی و کارمان را توسعه و گسترش دهیم.


برای این دستور شیوه های بسیاری وجود دارد؛ اما یکی مهم ترین یا نه بهتر هست بگوییم مهمترین شیوه موفقیت در بیستمین سال قرن ۲۱ میلادی، توجه به روش برقراری ارتباط با مخاطبان می باشد. شما مسلما میدانید مهم ترین راه‌های برقراری این ارتباط در ساخت محتوای با کیفیت است. آن وقت هست که استفاده کننده، صاحبان کسب و کار را بهتر می شناسید و پشت گرمی بیشتری نسبت به آن ها دستیابی می‌کند.


در شرایطی که شما هم می‌خواهید از مسیر سفارش ساخت‌و‌ساز محتوا یا بوسیله استخراج مهارت ایفا آن پای در راه و روش برقراری ارتباط با مخاطبانتان بگذارید، ادامه متن را با دقت بیشتری بخوانید زیرا آن چیزی که قرار می باشد گفته گردد، قادر است تغییرات اکثری در روش نگرشتان ایجاد کرد نماید.


البته قبل از هر چیزی به این سوال بایستی پاسخ دهیم: تولید محتوا چیست؟ ایجاد کرد محتوا، فرآیند ساخت و ساز ایده‌های موضوعی به حساب میآید که برای خریداران شما جذاب می باشد. میتوانید محتوایی نوشتاری یا تصویری پیرامون آن ایده‌ها ساخت کنید. همچنین از آن اطلاعات، محتواهایی به صورت وب لاگ، ویدیو، اینفوگرافیک یا سایر قالب‌ها، ایجاد نمائید.


فهرست محتوا[نمایش]


تعریف‌و‌تمجید تولید محتوا

در این ویدئو برای تعریف ایجاد محتوا داستان کوتاهی داستان میگردد، سفارش میکنم با دقت گوش نمائید:


نمایشگر ویدئو


00:00

02:01



۱. چرا بایستی ساخت و ساز محتوا را بدون شوخی بگیرید؟

محتوا نصیب بزرگی از زندگی روزمره شما هست. اجتناب از آن سخت بوده؛ اما چرا درپی آن هستید؟ محتوا مارا مطلع می‌کند، به سؤالاتمان پاسخ می‌دهد، سرگرممان می‌کند، منجر می‌شود لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان می‌کند و….


محتوا به شما یاری می‌کند، مشتری‌ها را به سمت خود جذب فرمایید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همچنین می توانید بازدید کنندگان جدیدی به وبسایت خود بیاورید. درنهایت، درآمدی برای شرکتتان داشته باشید. خوب می باشد بگویم در حالتی که شما محتوایی ساخت‌و‌ساز نکنید، از قافله عقب خواهید ماند.


باید به طور صریح به یک سوال پاسخ دهید. کاربر میخواهید یا خیر؟


را باید ایجاد محتوا را دورازشوخی بگیرید؟

در صورتیکه می‌خواهید پس دیگر حرفی نمی‌ماند، دست به کار شوید و خود را برای ساخت یک محتوای با کیفیت کار کشته نمائید. نمی‌دانم یا شاید هم خیلی مهم نباشد که بدانم مقصود شما از جذب مخاطب چیست، این که می خواهید خدمات و کالای خود را تبلیغ فرمایید یا تفکر خود را تکثیر دهید، فرقی ندارد. در هر صورت شما باید استفاده کننده را به وب سایت خود کشانده و کاری نمایید تا با اکراه آن را رخنه‌ کند، آن وقت هست که مقصود شما محقق خواهد شد.


این دقیقا همان کاری هست که وسیع ترین حصول و کارهای فقید برایش نقشه کشیده‌اند و همواره در مسیرش تکان می‌کنند. در صورتی‌که می‌خواهید از غافله عقب نمانید، وقت آن رسیده با قدمی استوار سال جدید را آغاز فرمائید و محتوا باکیفیت بیشتری به نسبت رقبای خود داشته باشید.


ساخت‌و‌ساز محتوا، کار پایانی بازاریابی هست. هنگام ساخت‌و‌ساز محتوا، اطلاعات مجانی و مفیدی را در دست مخاطبان خود قرار می‌دهید، میتوانید مشتریان بالقوه را به سمت خود جذب کرده و مشتریان جانور را از طریق تعامل باکیفیت، نگهداری فرمایید.


شما همچنین ROI اساسی برای شرکتتان ایجاد مینمایید؛ زیرا این آمار، بازاریابی محتوا را نشان می دهد که:


بازاریابی محتوا باعث به X3 بازاریابی سنتی میشود و ۶۲٪ هزینه کمتری را به هم پا دارااست.

SMB هایی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌نمایند، ۱۲۶٪ فالور بیشتری آنها را دنبال می‌کند نسبت به آنهایی که از بازاریابی محتوا استفاده نمی‌کنند.

۶۱٪ از خریدهای آنلاین، بهره مستقیم مشتری می‌باشد که یک وبلاگ را می‌خواند.

شرکت‌هایی که بیشتراز ۱۶ پست وبلاگ در هر ماه منتشر می‌کنند، ۳٫۵ برابر ترافیک بیشتری نسبت به شرکت‌هایی که چهار (یا کمتر) پست در هر ماه ارسال کرده‌اند، دارند.

محتوا برابر با رشد تجارتتان هست. به این ترتیب بیایید با استراتژی محتوا شروع فرمائید.


۲. طراحی برنامه و استراتژی محتوا

شما استارت به ساختن خانه بدون طرح، مجسمه‌ای بدون طرح یا شرکتی فارغ از بیانیه مأموریت، نمی کنید. بنابراین بدون ساخت و ساز اپلیکیشن، نباید به تشکیل داد محتوا بپردازید. در غیر این صورت امکان دارد از هدف خود گم راه شوید.


یک استراتژی محتوا شامل کلیه چیز هست، از نام تجاری و لحن گرفته تا اینکه چه‌گونه محتوای خود را تبلیغ کرده و در نهایت گزینه به کارگیری مجدد قرار بگیرد.


بیایید گام به گام به طریق ایجاد نرم افزار محتوا خود بپردازیم.


برنامه ریزی و استراتژی محتوا

انتخاب اهداف محتوا

برای ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست مشابه یک کمپین بازاریابی سنتی، استراتژی محتوا شما در جهت اهداف بازاریابیتان باشد (که باید از اهداف شرکت شما محسوب شود). تا‌زمانیکه اهدافتان SMART باشند، میتواند به جذب بازدید کننده بیشتر به سایتتان تا ساخت و ساز بیشتر سبب شود؛ نمونه‌ای از این نوع هدف، ارتقا ترافیک ارگانیک به بلاگ در سه ماهه بعدی به اندازه ۲۵٪ می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد