مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

گراف علم گوگل چیست؟

آیا میدانید گراف علم گوگل چیست و چه کاربردی دارد؟ درین مقاله می‌خواهیم راجع‌به گراف علم گوگل با شما صحبت کنیم و شرح دهیم که‌این گراف به چه منظوری ساخت و ساز گردیده و چه کاربردی دارااست؟ پس به دنبال این نوشته‌علمی جذاب با ما همپا باشید.
در واقع گراف علم گوگل یک مقر علم است که گوگل از آن برای درک بهتر نیت کاربرانش کمک میگیرد. این گراف در سال ۲۰۱۲ به وسیله گوگل ارائه گردیده و می ‌اقتدار این گراف را یکی شایسته ترین سبک های متصل کننده کاربر به گوگل دانست. جالب می‌باشد بدانید این گراف هوشمند به مقر داده تعالی و بزرگی متصل میباشد که مقصود آن درک نیت یوزرها و ارائه شایسته ترین و مرتبط ترین محتوا به کاربر میباشد.
گراف علم گوگل سعی در این دارد که به مکان تفسیر کلمه ها کلیدی کاوش گردیده، به گمانه زنی درباره غرض مخاطب بپردازد و مجاورت ترین آیتم به نیت اورا در صفحه ها کاوش اکران دهد. دیدنی می باشد بدانید گراف علم صرفا به جزئیات نمی پردازد؛ بلکه کارایی می نماید طرز تعامل و رابطه بیشتر یوزرها با موضوعات کاوش گردیده را هموار سازد.
برای مثال در حالتی‌که شما اسم یک بازی را در گوگل سرچ نمائید، میتوانید ضمن مطالعه نوشته‌علمی درخصوص این بازی به آن امتیاز دهید، سوالاتی در مورد این بازی بپرسید و جواب آن را اخذ نمایید و حتی واپسین خبر‌ها در امر این بازی را مشاهده کنید.
قابلیت های پنل علم
در پنل علم می ‌اقتدار نظرسنجی برای مخاطبان قرار داد. استوری و هایپرلینک ساخت نمود.سئو در مشهد  برای گراف علم می توان عکس تصویب کرد. در گراف علم لینک‌‎های قانونی و کانال‌های اجتماعی را می ‌قدرت تصویب نمود.
از جمله شما اسم یکی‌از بازیگران و هنرمندان محبوب خویش را در گوگل سرچ کنید، مشاهده خواهید کرد که در سمت راست رایا پارس نتایج گوگل، اطلاعاتی در مورد این هنرپیشه تصویب گردیده و در نصیب ذیل آن، لیست فیلم‌هایی که‌این هنرپیشه در آن‌ها نقش آفرینی داشته را خواهید رویت کرد.
بدین ترتیب شما خلال تفحص بیوگرافی هنرپیشه مورد عشق‌تان، می‌توانید لیست فیلم‌های او را مشاهده نموده و یا این که آن‌ها را در گوگل کاوش کنید که‌این یک کدام از طرز‌ها و راهکارهای کلیک فراهم کردن از مخاطب توسط گوگل است.
گوگل چه گونه حقایق را کشف می‌ نماید؟
مطلقاً تا به اکنون راجع به این مورد اندیشه کرده‌اید که گوگل چه‌طور می ‌تواند در ارتباط هر موضوعی داده ارائه دهد؟
در واقع خیلی عجیب میباشد که گوگل به طرز عجیبی به داده‌های بسیار گران قدر‌ای دسترسی داراستwhat is seo  و پرسش اینجاست که‌این اطلاعات را از کجا به دست می‌آورد؟
گوگل در سال ۲۰۰۹ به منظور توده داده عملکرد‌هایی جاری ساختن اعطا کرد؛ اما به جهت عدم توجه مایحتاج، این پروژه به سال ۲۰۱۱ موکول شد. سپس در سال ۲۰۱۰ با خرید متا اینترنت، توانست اعتنا موردنیاز برای کشف حقایق را جاری ساختن دهد. دیدنی است بدانید منابع این حقایق و داده‌ها به ویکی پدیا، وب سایت‌های دارای اعتبار و کتاب‌های مرجع گشوده میگردد.
گراف علم چیست؟
چه طور اینترنت‌وب سایت‌مان را برای گراف علم گوگل seo کنیم؟
ساخت یک شیت در ویکی پدیا
در‌صورتی‌که می خواهید تحت عنوان یکی وب سایت‌های قانونی در گوگل شناخته گردید، بهتر میباشد یک کاغذ ویکی پدیا داشته باشید؛ چراکه گوگل برای بدست آوردن نشانی تارنما‌های قانونی به ویکی پدیا مراجعه می ‌نماید. پس در صورتی شما هم جزو آن تیم از کسب و کار‌هایی می‌باشید که صفحه ویکی‌ پدیا ندارید، بهتر می‌باشد برای seo کردن وب سایت خویش برای گراف علم گوگل، هر چه زودتر برای این کاغذ مبادرت فرمائید.
برای این فعالیت می ‌توانید یک ویرایشگر ویکی پدیا استخدام فرمایید و از وی بخواهید برایتان یک شیت مطلوب ساخت نماید. همینطور بایستی بدانید برخی از داده ها گوگل از سایت ویکی دیتا اخذ می‌شود. از همین رو بهتر می‌باشد یک ورودی برای بیزنس خویش در ویکی دیتا قرار دهید و یک پیوند برای وبسایت خویش ایجاد کرد نمائید و اثر فوق العاده‌اش را در سئو تارنما خویش ملاحظه کنید.
به کار بردن Schema Markup در شیت home
یکی از شغل های الزامی به منظور بهینه سازی وب سایت برای گراف علم گوگل، به فعالیت بردن Schema Markup در برگه اصلی هست. اما می بایست بدانید که‌این گزینه را بازدیدکنندگان مشاهده نمیکنند؛ اما گوگل دقت ویژه‌ای به آن دارااست. بهتر است در Schema Markup داده ها مرتبط با خودتان شامل کسب و کار محلی، فرد، سازمان و… را معلوم نمایید. برای مشاهده پایان فعالیت و بهره می توانید با ابزار آزمایش Google structured data اعتبار Schema Markup خویش را بسنجید.
بکار گیری گوگل مپ
نشانی محل کار خویش را در گوگل مپ تصویب نمایید؛ ساعت ها کاری و داده ها مختصری از کسب و کار خویش را در آن بیان نمایید.
حساب های شبکه های مردمی
کارایی نمایید برای تجارت خویش اکانت هایی در شبکه‌های‌اجتماعی مالامال رونق بسازید و آنها‌را پذیرش (verify) نمایید و آن‌ها‌را به سایت خویش پیوند فرمائید. این کار سبب می شود خلال ارتقاء سکو بهینه سازی، یک گراف علم گوگل بدست آورید حتی اگرکه گوگل نتواند وبسایت قانونی شمارا پیدا نماید.
گراف علم گوگل
توده بندی
در پایان هم پیشنهاد می کنیم در راستای بهبود بهینه سازی وبسایت برای گراف علم گوگل، حتما حساب کانال اجتماعی برای بیزنس خویش ساخت کنید و لینک یا این که نشانی آن را در چنگ یوزرها قرار دهید؛ چون شبکه‌های‌عمومی یکی شایسته ترین شیوه‌‌های تعامل دربین یوزرها با شماست که می‌تواند نرخ کلیک را نیز افزایش دهد.
هم اینگونه در صورتی‌که قصد پیاده سازی سایتی کیفیت بالا و تمرکز روی seo آن را دارید، می توانید با مشاهده بخش مثال امور، از فی مابین تعداد متعددی سایت از پیش ساخته شده پوسته متبوع خویش را گزینش نمایید و با درخواست دموی بدون پول، به فرصت یک ماه از تارنما خویش به کارگیری نمایید. در شکل رضایت از هواخواهی و تلاش وبسایت، میتوانید مبادرت به خرید تارنما خویش کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد