با ارتقاء وب سایت های مختلف در اینترنت مدیران سایت تلاش می کنند که سایت خود را در بالاترین جایگاه های نتیجه ها گوگل قرار دهند.سئو در مشهد از این رو بازار seo بیشتراز قبلی آیتم توجه قرار گرفته هست، از سمت دیگر رویش چشمگیری که هوش تصنعی و مصنوعی نسبت به قبل دارااست باعث شده تا تدبیرها در امر با نفوذ این تکنولوژی به مجموع قسمت های تکنولوژی صورت پذیرد. اینک از طریق ربات و خزنده های متعدد، بهینه سازی به نوعی از هوش مصنوعی به کار گیری می کند.رایا پارس اما سؤالی که بسیاری از سئوکاران و متخصصان دارند این است که آیا هوش تصنعی جایگزینی برای بهینه سازی میباشد؟ what is seo چه تأثیراتی هوش تصنعی و مصنوعی بر seo خواهد داشت؟ درین مقاله از بلندتر رایانه هم پا ما باشید تا بدین سؤالات پاسخ دهیم
هنگامی که شما عبارتی را در گوگل سرچ میکنید حاصل آن در قالب تارنما های فهرست شده مشاهده خواهید نمود. موتورهای جستجو نظیر گوگل بینگ و غیره از طریق هوش تصنعی و تکیه بر تکنولوژی نتایج را به شما اعلام میکنند. به عبارت دیگر بهتر می باشد بگوییم هوش تصنعی و مصنوعی می باشد که گزینش کننده صفحات شما میباشد در چه جایگاه و چه درجه ای نماد داده خواهد شد و چه عده ای آن را ببیند.
برای بهبود فناوری seo و هرچه منصفانه تر بودن آن گوگل در زمان متعدد با معرفی الگوریتم های خاصی نظیر الگوریتم پنگوئن، پاندا، مرغ مگس خوار و غیره برای بهبود تارنما ها همت نموده است. کلیه این الگوریتم ها در هوش تصنعی و مصنوعی موتورهای جستجو وجود دارد و در واقع همگی آنان با استفاده از هوش تصنعی و مصنوعی عمل می کند.
به همین علت ارتباط تنگاتنگی هوش مصنوعی با سئو وبسایت دارد، به کار گیری هایی که از هوش تصنعی در سئو میشود مشمول مواردی همچون لغات کلیدی، استراتژی بهینه سازی و ایجاد کرد محتوا میباشد.
در کلمه ها کلیدی جهت تفحص در ارتباط عبارات شما احتیاج به زمان و وقت دارید. ابزارهای مختلفی در اختیارتان است که از آن نحوه می توانید کلمات لازم خود را بیابید. تمامی این ابزارهای تحقیقی بر اساس هوش تصنعی و مصنوعی بوده و فارغ از آن کمکی به شما نخواهد کرد.
برای استراتژی seo از طریق هوش تصنعی و مصنوعی می توان به گوگل یا موتورهای جستجو استراتژی seo خود را بفهمانید. امروزه هوش تصنعی و مصنوعی جهت ایجاد کرد و ارائه استراتژی بهینه سازی بسیار اساسی میباشد.
در نهایت تشکیل داد محتوا که از مهمترین ابزار جهت بهبود سئو به حساب میآید که بیشتر هوش مصنوعی در آن دخیل است. البته چهطور زمانی شما آغاز به نوشتن می کنید آنگاه ابزارهای آنلاین مبتنی بر هوش تصنعی و مصنوعی وجود داراست که شمارا از حیث بصری نگارشی و غیره استیناف نموده و ایرادات تان را رفع خواهد نمود.
آیا هوش مصنوعی قادر است جایگزین متخصصین seo گردد؟
ولی سوال مهمی که بعداز پژوهش موارد بالا پیش میآید این میباشد که آیا هوش مصنوعی قادر است جایگزین متخصصین seo گردد یا نه ؟
در پاسخ بهاین سوال می اقتدار اذعان کرد تأثیرات هوش تصنعی بر seo بر کسی پوشیده نیست به همین علت اکثر افراد معتقدند که در بعدیای نزدیک هوش مصنوعی عالم را از متخصصین بهینه سازی بی نیاز خواهد نمود. این عقیده خطا میباشد، در واقع با وجود توسعه و گسترش های هوش مصنوعی و ربات ها هنوز بشر نقش مهمی برای پیشبرد اهداف سئو به صورت اساسی و برجسته داراست به همین علت بعید به حیث میرسد که بتوان هوش تصنعی را جایگزین سئو نمود.
به عنوان حرف آخر برای پایان یافتن به گفت و گو امروز به کار گیری هوش مصنوعی در بهینه سازی اجتناب ناپذیر و به مرور این به کار گیری نیز بیشتر شود. شما جهت بهبود جایگاه وبوبسایت خودتان مطلقاً به سئو احتیاج خواهید داشت.
در صورتی قصد دارید وب سایت خود را بعد از فعال سازی seo کنید و برای آن ایجاد محتوا فرمائید ولی وقت جاری ساختن این کار را ندارید با تیم seo و seo وب سایت رفیعتر و همچنین از طریق گروه ساخت محتوا حرفهای و با سابقه در مقطع زمان کوتاهی به جایگاه نه در صفحه ها اولیه گوگل دست یابید. برای مشاهده نمونه وب سایت های صورت گرفته از طریق تیم تارنما برتر و همچنین نمونه ایجاد محتواهای وب سایت های فروشگاهی در شیت اساسی وب سایت در تحت کاغذ قطعا به نمونه کار ها سری بزنید.
با دقت به این که گوگل یک منبع اطلاعاتی بزرگ در عالم شناخته شده، سئو در مشهدبا این وجود هنوز هم جوابگوی نیاز میلیاردها استفاده کننده با این تعداد وبسایت نیست. این حرف بهاین مضمون میباشد که ربات های گوگل هم به صورت مداوم نمی توانند صفحات و تغییرات جدیدی که در وب سایت ها جاری ساختن میگردد، را نمی توانند ایندکس و تحقیق کنند. در صورتیکه که حتی ربات های گوگل هم بتوانند صفحات جدید را ایندکس کنند، صفحات تارنما ها نمی توانند تحمل کنند که ربات های گوگل به صورت مداوم راز بزند و کوشش و اطلاعات آنانرا بررسی کند.
گوگل برای این که این ایراد را حل کند، از crawl budget یا دارایی خزش استفاده می کند. عددی که برای بودجه رایا پارس خزش تارنما ها در لحاظ گرفته میگردد، با توجه به زمینه فعالیت تارنما متفاوت میباشد. برای مثال ممکن می باشد دارایی خزش تارنما خبری 40 بار در روز و بودجه خزش وبسایت کلیک اول یک بار در روز باشد.
بودجه خزش یاری می کند که صفحه های وب سایت با سرعت بیشتری ایندکس خواهد شد. یعنی زمانی که دارایی خزش سایت شما زیاد باشد،what is seo مطالب شما با سرعت بیشتری در وبسایت ایندکس می شود و این اتفاق ممکن است منجر گردد که به حاصل برگه اول گوگل برسید.
پس باید برای ارتقاء سرعت ایندکس شدن مطالب چه کاری کنیم؟
بهینه کردن ربات های گوگل
با باصرفه کردن ربات های گوگل از طریق طرق پایین میتوانید استارت سرعت ایندکس شدن صفحه ها وب سایت را افزایش دهید و آنگاه ربات های گوگل را برای خزیدن در میان صفحات مختلف سایت باصرفه نمایید. روش باصرفه کردن ربات های گوگل:
تشکیل داد فایل txt: قدم مهم برای بهینه کردن ربات های گوگل تولید ارتباط در میان سایت با ربات های گوگل هست. برای تشکیل داد این ارتباط به کار گیری از فولدر روبوت Robot.txt میباشد. به همین دلیل ما یحتاج میباشد مطمئن شوید که فولدر robot.txt در هاست شما وجود دارد. (استارت مقاله “آشنایی با فایل robot.txt و تاثیر آن در بهینه سازی سایت” را در بلاگ کلیک اولیه پژوهش نمایید.)
Sitemap: فایل وب سایت مپ دارای فرمت XML هست. در فایل XML لینک تمام صفحات وبسایت وجود دارااست. شروع لازم هست که فایل تارنما مپ را در تولید و آنگاه به گوگل معرفی نمائید. با معرفی تارنما مپ به گوگل سرعت ایندکس شدن وبسایت افزایش مییابد، چون عنکبوت گوگل (خزنده گوگل) شل و ول تر در میان صفحات وب سایت می توانند خزش کنند.
حذف پیوند های شکسته از وبسایت: برخی از لینک هایی که در سایت وجود دارد باعث کاهش سرعت ایندکس شدن صفحه ها وبسایت میشود. برای مثال لینک هایی که از صفحه ها وب سایت شما به صفحات 404 میرسد، منجر کاهش سرعت ایندکس شدن می شود. (این پیوند ها، لینک و پیوند های شکسته وب سایت می باشند.) برای یافت کردن لینک و پیوند های شکسته تارنما از نرمافزار Screaming Frog به کار گیری کرده و سپس لینک و پیوند ها را حذف فرمایید. روش دوم برای حذف کردن پیوند های شکسته به کار گیری از افزونه linkbrocken chekre هست.
ارتقا سرعت سایت: ارتقاء سرعت وبسایت نه فقط یکی اصول پیاده سازی بهینه سازی وبسایت می باشد، بلکه یاری می کند که صفحات وبسایت شما با سرعت بیشتری ایندکس شود. برای این فعالیت میتوانید از روش های بهینه کردن و ارتقاء سرعت وب سایت به کارگیری نمائید.
بک لینک بگیرید: پیاده سازی تکنیک offpage seo یکی از مهم ترین اقدامات در بهبود وضعیت seo میباشد. دریافت بک لینک یا لینک بیلدینگ است. دریافت بک لینک از تارنما های معتبر و مرتبط با قضیه سایتتان امداد می کند تا سرعت ایندکس شدن سایت ارتقا پیدا کند.
معرفی به سرچ کنسول: بعضا وبسایت ها مثل سایت های خبری برای سریع تر دیده شدن و رسیدن به رتبه های برتر در گوگل، بایستی سریع ایندکس شوند. برای این عمل میتوانید از نرم افزار آنلاین سرچ کنسول استعمال کنید. وارد سایت شوید و از طریق URL Inspection tool کاغذ گزینه نظرتان را معرفی نمایید تا زودتر ایندکس شود.
بسیار بی آلایش است که هنگامی یک اینترنتتارنما را راهاندازی و پیادهسازی میکنیدسئو در مشهد صفحه های زامبی در آن پیدا شوند. اکثر مدیران وب سایت ها برای افزایش درجه وبسایت خویش از بهینه سازی کهاین صفحه های روی بهینه سازی تأثیر میگذارند. درصورتی رایا پارس که صفحه ها زامبی در سایتتان وجود نداشته باشد بدین معناست که شما ابداً سایتی ندارید. بهعبارتدیگر صفحه های زامبی و تارنما شما ارتباط مستقیمی باهم داراهستند که بسیار خیره کنندهوغریب میباشد.
ما درباره بشرهایی که به زامبی تبدیلگردیده و از تن و مغز انسانهای دیگر تغذیه مینمایند سخن نمیکنیم بلکه what is seo درباره صفحه های زامبی حرف می گوییم که قدرت کاهش و از در میان بردن سکو تارنما شمارا دارا هستند. ما یحتاج میباشد بدانید که اکثر بلاگ نویسان بعداز تجزیهوتحلیل صفحه ها سایتشان و مشاهده بازدید پایین آن ها، متوجه می گردند که صفحه ها زامبی در سایتشان وجود داراست.
طبق تمجید، صفحه ها زامبی صفحاتی در وب سایت شما هستند که واحد سنجش ترافیک را معدود و آن گاه به صفر می رسانند. این صفحات میتوانند به دلایل مختلفی وجود داشته باشند مانند سکوبندی کلمه ها کلیدی خاص یا این که حضور در ناوبری شما بهتیتر یک ورقه.
اشخاص متعدد نظرها مختلفی درباره صفحات زامبی داراهستند. درحالیکه برخی از وب لاگ نویسان آنهارا دورازشوخی می گیرند البته بعضا اشخاص نسبت به آنان بیتفاوتاند. از صفحه ها زامبی بهتیتر یکی موضوعات غیرمعمول بین وبلاگ نویسان خیال و خاطر می شود چراکه خیلی از آنها توجهی بدین صفحه های ندارند.
در صورتیکه تابهاکنون وب سایت خویش را استیناف کرده باشید بهطور حتم با صفحه های زامبی روبرو گردیدهاید.
درین نوشتهیعلمی به رسیدگی موضوعات ذیل خواهیم پرداخت:
صفحه های زامبی چه هستند؟
چرا با صفحه های زامبی سروکار داریم؟
تعمیر صفحه های زامبی چه کمکی به وب سایت شما مینماید؟
گونه های صفحات زامبی
به چه شکل صفحات زامبی را در اینترنتسایت خویش شناسایی کنیم؟
چطور با صفحه ها زامبی عکس العمل کنیم؟
حرف آخر
صفحه ها زامبی چه میباشند؟
آیا تابهاینک سایت خویش را در گوگل کاوش کردهاید؟ مطلقاً این فعالیت را کردهاید البته آیا استیناف کردهاید که کدام صفحات از وبسایت شما ایندکس گردیدهاند؟
برای مثال اینجانب وب لاگ نویس هستم و میخواهم site:dothacks.com را در گوگل وارد کرده و رسیدگی کنم که چه صفحاتی از آن در گوگل ایندکس گردیده و در جستجوی گوگل اکران داده میشوند.
تعداد نتیجه ها جستجوی سایت dothacks
88 فایده را برای ما پیدا و اکران میدهد.
موقتا بهرنج حدود 20 پست وب لاگ و حدود 10 کاغذ در این تارنما نوشتهگردیدهاست. این جمله بدین معناست که نسبتاًً در این وب سایت 30 ورقه وجود دارد. پس چرا نتایج کاوش عدد 88 را نشان می دهد؟ این اختلاف 50 عددی به چه عامل می باشد؟ استدلال آن این می باشد که شما صفحه ها اضافهای دارید که به آنان صفحات زامبی می گویند. این صفحه های فقط وجود داشته و هیچ سودی برای شما ندارند.
در صورتی با این مشکل روبرو شدید نگران نشوید چون مجموع مدیران وبسایتها با این نقص روبرو خواهند شد. درپی به شما میآموزیم که چطور از این صفحات سود ببرید و در صورتیکه تصمیم به حذف آنها داشتید، آنان را حذف کنید.
چرا با صفحه ها زامبی سروکار داریم؟
درواقع صفحه های زامبی هیچ فایدهای خیرصرفا برای شما که حتی برای یوزرها بازدیدکننده از سایت شما نیز ندارند صرفا با محتوایی که دارند وجود داشته و درنهایت به معیارهای کارایی شما آسیب میزنند. ازآنجاییکه تمامی صفحه ها یک اینترنتوب سایت یکی شاخصهای سنجش آن هست، به جهت وجود صفحه های زامبی عکس العمل منفی خواهید گرفت. موتورهای کاوش اکثر وقت ها صفحه ها زامبی را نادیده میگیرند بااینفعلا هنوز هم این صفحه های ایندکس میگردند. حتی در صورتیکه در صفحه 15 یا این که 16 حاصل جستجوی گوگل نیز حضورداشته باشند، هنوز وجود داراهستند و میتوانند ساخت نقص نمایند.
درین حالت نادیده گرفتن آنان شایسته ترین استراتژی وجود ندارد بلکه بایستی آنان را بهبود ببخشید.
صفحه های زامبی یا این که هر اسمی که دوست دارید روی آنها بگذارید معمولاً صفحاتی با کوشش کم، محتوای معدودبها و بیقیمت میباشند. باگذشت مجال همت آن ها بدتر گردیده و استارت به امداد به نصیب خاکستری وب سایت شما که از حیث یوزرها و بازدیدکنندگان به دور میماند مینمایند البته بااینکه از دایره دید ما بیروناند هنوز وجود داشته و بر seo وبسایت شما تاثیر می گذارند.
این صفحات خیرفقط به عبارتی صفحاتی نیستند که شما حذف کردهاید بلکه صفحه های خطای 404 نیز نیستند. این صفحه های تنها وجود داراهستند و ممکن میباشد پست بلاگی باشد که شما دو سال پیش نوشته و یا این که متن نوشتاری باشد که آن را باصرفه نکردهاید. ازآنجاییکهاین صفحات کوشش خیر ندارند درنهایت به سئوی سایتتان جراحت میرسانند.
تعمیر صفحه های زامبی چه کمکی به وب سایت شما مینماید؟
چنانچه صفحه های زامبی را در اینترنتتارنما خویش پیدا و تعمیر کنید بهطور بالقوه می تواند بر چگونگی اینترنتوبسایت شما تأثیر بگذارد.
طریق اعمال به صورت پایین می باشد:
صفحات مطلوب ایندکس می گردند: با حذف صفحه ها زامبی، کشف کردن صفحاتی از سایتتان که پر ارزش میباشند و خزیدن خزندهها در آنها برای گوگل سهلخیس خواهد شد.
منجر بهبود تجربیات کاربری میشود: در همین اکنون که در موقتی حذف صفحه های زامبی خویش میباشید، نرخ جستجوی سایت شما کاهش میمی بایست اما پس از حذف آن صفحه های یوزرها به صفحه های بیچگونگی کمتری عکس العمل مینمایند کهاین شغل میتواند باعث بهبود مارک ما در مقایسه با دیگر افراد شود.
بر امتیاز چگونگی وبسایت شما تاثیر میگذارد: هنگام اجرای Google Ads، عواملی مانند امتیاز چگونگی و مرتبه اطلاع رسانی نقش مهمی در شرایطیابی تبلیغات شما در نتایج کاوش دارند. هرچه تعداد صفحه های با ارزش بیشتر و صفحه های زامبی کمتر باشد، انتظار میرود این امتیازات خوب گردد.
اشکال صفحات زامبی
درحالیکه صفحه های معدودقیمت و غیر پاسخگو را صفحه ها زامبی مینامیم اما هنوز مواقعی وجود دارا هستند که میاقتدار آنان را نیز بهتیتر صفحه های زامبی در حیث گرفت. برخی از این مفاد که شما باید از آنها با خبر باشید عبارتاند از:
1.صفحه های Non-Responsive
به عبارتیطور که از نامش پیدا می باشد به آنها صفحه ها غیر پاسخگو گفته میگردد و دقیقاً هم عملکردی مانند نامشان داراهستند. پیمایش این صفحه های مجالفرصت متعددی ارتفاع می کشد و یا این که کلاً با شیتاکران رایانه یا این که موبایل شما یک کدام از نمیشوند و بهشکل تمام ورقهاکران داده نمیشوند.
گوگل از این فعالیت ابداً راضی نخواهد بود پس این عدم رضایت گوگل به سئو تارنما شما زخم رسانده همینطور تجارب کاربری منفی به همراه خواهد داشت.
2.صفحاتی با محتوای بیچگونگی
محتوا با کیفیت ذیل میتواند به معانی تحت باشد:
در پستهای وب لاگ سایتتان بسیاری از مفاد را بهشکل اشتباه و بیربط با تیتر برگه و تارنما قرار دادهاید.
وسعت محتوا بسیار نادر می باشد.
محتوایتان ساختار قابل قبولی ندارد.
محتوایتان سرقت ادبی هست.
ورقهای که معمولاً کمتر از 300 واژه و کلمه داراست که بههیچوجه قابلاستفاده وجود ندارد و حتی صفحاتی که سالها از بهروزرسانی آنها قبلی، بهتیتر کاغذ با محتوای بیچگونگی در وبسایت شما شناخته میشود که کاندیدهای خیر برای قرارگیری در فهرست بلندتر صفحه های زامبی تارنما شما خواهند بود.
هر دلیلی که داشته باشد وجود این صفحه های برای وبسایت شما مطلوب وجود ندارد. ازآنجاییکه دست اندرکاران مختلفی برای وجود صفحه ها زامبی جان دار هست و میتواند پیامدهای گوناگونی برای وب سایت شما داشته باشد؛ بنابراین فهم این نوشته ی علمی که باید این صفحه ها را حذف یا این که اصلاح کرد فعالیت رنج وجود ندارد.
3.صفحه های فارغ از ایندکس
صفحه های خاصی در وبسایت شما وجود داراست که ممکن است زمان پاسخگویی، بارگیری و حتی عدم بارگیری آن وقتگیر باشد.
گوگل استراتژی بسیار مشخصی برای ایندکس کردن محتوا و انتخاب چگونگی صفحه ها شما داراست. خزندهها وب سایت شما را به تعداد صفحه های سایتتان تقسیم کرده و درصورتیکه ورقهای وجود داشته باشد که سرعت ایندکس کردن را کم کند، آن صفحه را ایندکس نمیکنند.
در شرایطیکه اینگونه صفحاتی در وبسایت شما وجود داشته باشند، گوگل بهطور خود کار آن ها را جزء صفحه ها بیقیمت تیمبندی کرده و از دید یوزرها محفوظ میدارد. بهاینترتیب یوزرها نمیتوانند بهطور مستقیم از گوگل به این صفحات دسترسی پیدا نمایند درنتیجه ترافیک این صفحه های کاهش پیدا مینماید.
4.صفحاتی که برای بهینه سازی با صرفه نشدهاند
سؤالی که درباره بهینه سازی به ذهن ما میرسد این میباشد “چگونه امتیاز بهینه سازی تارنما خویش را پیدا کنیم؟”
جواب این می باشد:
با استفاده از ابزار Google’s Lighthouse می توانید امتیاز سئو وب سایت و صفحات خویش را محاسبه کنید. حتی اگر شیتای داشته باشید که از محتوای با با کیفیت پرشده باشد، این برگه هنوز به بهبود درجه سئو سایت شما امداد متعددی نمینماید. برای تحقیق بیشتر به نوشتهعلمی On-Page seo رجوع نمایید.
صفحه های اینترنتوبسایت شما می توانند محتوای باکیفیت داشته باشند اما به جهت بد بهینه کردن بهینه سازی تارنما، ممکن میباشد در رتبهبندی جایگاه بدی نصیبتان شود. اینگونه صفحاتی در جستجوی گوگل کمتر از سایر صفحه های اکران داده می گردند.
5.مجموع صفحات مازاد در اینترنتتارنما شما
هر اینترنتسایتی در صفحاتش دارنده هدر و فوتر است؛ مانند صفحات ” رابطه با ما”، “تماس با ما” و “خطروال سازمان”. این صفحه ها بها متعددی برای یوزرها ندارند ولی برای شما دربردارنده کل داده ها مهمی می باشد که سایتتان به آن احتیاج دارااست. در نخستینِ فعال سازی اینترنتوبسایت تشکیل داد این صفحه های از شغل های ضروری هست. در حالتیکه اینگونه صفحاتی در سایتتان وجود نداشته باشد احتمال ساخت و ساز صفحه ها زامبی در وبسایت شما فراتر میرود.
چه طور صفحات زامبی را در سایت خویش شناسایی کنیم؟
ازآنجاییکه گام در مسی اصلاح اینترنتوب سایت و تقابل با صفحه های زامبی گذاشتهایم پس اولین گام ما می بایست شناسایی صفحه ها زامبی باشد. چند نحوه برای این فعالیت وجود دارااست. چهت نیل به این هدف میتوانیم از Google search console استعمال کنیم. در Google search console میتوانید تک تک ابزارهایی که برای شناسایی صفحات نادرارزش و معدود راندمان وب سایت خویش نیاز دارید پیدا نمایید.
1.نحوه اول
وارد Google search console خویش گردیده و روی برگه کوشش کلیک نمائید.
به عبارتیطور که کارایی اینترنتسایت اکران داده میشود بر روی آرم “+” کلیک فرمایید و “ورقه” را تعیین فرمایید.
از فی مابین دو مورد “غربال و مقایسه”، روی گزینه Compare کلیک نمائید و URL صفحاتی را که میپندارید کارایی کمتری نسبت به یک ورقه با کارایی خوب دارا هستند وارد نمائید.
مقایسه url های صفحه های با همت بد و بهتر
کاغذ همت به شما امکان مقایسه صفحات مختلف اینترنتوبسایت را می دهد. در شرایطی که هرکدام از صفحه ها شما تلاش خیر و خوبی نداشته و واحد سنجش بازدید و ترافیک پاره ای داشته باشد، میتوانید آن ها را شناسایی فرمایید.
2.طریق دوم
به Google Search Console خویش رفته و روی ” Coverage” کلیک نمایید.
رفتن به coverage در google search console
به عبارتیطور که روی ” Coverage”کلیک میکنید، تیمای از موردها را مشاهده خواهید کرد. روی”Excluded” کلیک فرمایید.
پیدا کردن صفحه ها excluded
وقتی به ذیل کاغذ بروید، آیتم “Explored, currently not indexed” را پیدا خواهید کرد.
کشف کردن صفحه ها ایندکس نشده
اینجا صفحاتی را مشاهده خواهید کرد که گوگل آنان را به دو برهان ایندکس نکرده می باشد:
صفحات خیلی کمارزش و بیمحتوا بودهاند.
محتوای صفحه ها در بقیه نصیبها و پستهای سایتتان جانور بوده هست.
در هر دو شکل چیزی که اصلی میباشد این میباشد که می بایست آنان را اصلاح یا این که حذف کنید.