مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

الگوریتم YMYlچیست؟


فرض کنید گوگل در ایندکس کردن مطالب و رنکینگ صفحات تنها به مسائل معمولی مانند متن و عکس و…اعتنا نماید، و نسبت به اعتبار سنجی تارنما ها بی عنایت باشد و یوزرها طبق پیج رنک گوگل به تارنما هایی مانند تارنما پزشکی یا این که مالی اتکا نماید رسئو در مشهد که بعدها به جهت لاف بودن و حقه بازی یا این که کلاه برداری این وب سایت ها موجب فریب خوردن کاربرانی که متکی بودن کرده اند گردیده و سبب ساز پشیمانی شود.
در الگوریتم های گوگل خویش ذکر نموده است طوری با وب سایت ها واکنش میکند و ضوابط دشوار گیرانه ای قرار میدهد که گویی از سمت یوزرها مامورشده تا دشوارترین ضوابط را پیاده نماید و به اصطلاح محاوره ای میگردد گفت گیسو را از ماست کشیدن، که‌این آیتم امدادرایا پارس  بسیار شایانی به پشت گرمی یوزرها میکند.
اصطلاح YMYL مخفف Your Money or Your Life است که گوگل می گوید پول شما یا این که معاش شما، البته مراد از ymyl دقیقا چیست؟ میتوان گفت مراد گوگل این هست که در دنیای وب صفحاتی وجود داراست که میتواند بر روی شم بهروزی، سالمی جنبه مالی و ایمن بودن کابران اینترنتیwhat is seo  اثر متعددی بگذارد.
ملاحظه کنید به عنوان مثال همین تصویر ذیل احساس عالی و اعتقاد و باور بالایی به مخاطب می دهد که گویی یک تیم گرانقدر و حرفه‌ای
ماهر
حرفه‌ای
حرفه ای
 به آن ها سرویس ها و پناه میدهد.
در سال ۲۰۱۸ که‌این الگوریتم سروکله اش پیدا شد بخش اعظمی از وبمستران و عده ای که سرگرم بهینه سازی بودند (سایت هایی که در در حال حاضر seo بودند) دچار نوساناتی شدند و ترافیک های آن‌ها به نحوه عجیبی (بالاخص زمانی که‌این الگوریتم دوباره آپ تو دیت شد) شکل گرفت.
همان دیگر، الگوریتم YMYL در واقع صفحه خرید یا این که مالی میباشد که یوزرها می توانند خرید یا این که پرداخت و جابجایی پول داشته باشند.
صفحات تارنما که اطلات سپرده گذاری و مالی و طرح ریزی بازنشستگی و مشورت کردن خرید منزل و مخارج پرداختی برای دانش کده و… را اکانت میکنند.
عامل التفات YMYL چیست ؟
گفته شد که YMYL درواقع الگوریتمی است که دربرگیرنده سایت هایی میشود که ممکن میباشد درصورت درج مطالب فریبنده و یا این که غیرمعتبر و غلط بسیار در معاش اشخاص از جنبه های شور و ایمنی و مالی و… اثر میگذارد.
از گفته گوگل میتوان این برداشت را داشت که گوگل قصد دارااست دشوارترین استاندارد مطمئن و ایمن را داشته باشد، طبق این گفته در‌صورتی‌که الگوریتم YMYL متوجه خواهد شد که جستجوی کاربر برمیگردد به گزینه YMYL ، سیستم درجه بندی و رنکینگ گوگل به نکات و عواملی مانند فهم خویش از اعتبار، دارای تخصص بودن و مطمئن بودن تمامی page هایی که در لیست نتیجه ها کاوش به اکران در میاید، تلاش و وزن بهتری داشته باشند.
به عنوان کردن معمولی میتوان خاطرنشان کرد آغاز گوگل، تخصص، اتکا، اعتبار را می سنجد و آن‌گاه سایت هایی که‌این خصوصیت را دارا هستند، در لیست حاصل به کابر اکران می‌دهد. نام این الگوریتم را E-A-T گذاشتند.

چگونه به وسیله E-A-T و YMYL seo درون ورقه‌ای را تقویت نمائید

چگونه به وسیله E-A-T و YMYL seo درون ورقه‌ای را تقویت نمائید
رخی عموم معتقدند که امروزه E-A-T یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهای توفیق سئو است.

برخی دیگر بر این باورند که در التفات E-A-T بسیار غلو گردیده‌است.

آیا این یک فاکتور بدون واسطه در رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد؟ سئو در مشهد یا این که یک فاکتور غیر بدون واسطه در رتبه بندی است؟ و یا E-A-T اصلا یک فاکتور در الگوریتم‌های مدام در هم اکنون تکامل گوگل وجود ندارد؟

E-A-T که مخفف لغت ها Expertise(تخصص)، Authoritativeness(اعتبار)، Trustworthiness(اتکا) است،رایا پارس  با اضافه شدن در دستورالعمل‌های تحقیق چگونگی جستجوی گوگل دارای اسم و رسم شد‌ه‌است و دعوا در زمینه‌ی عنایت آن احتمالا برای مدتی ادامه خواهد‌داشت.

با این اکنون، بخش اعظمی این نوشته‌ی‌علمی را تحت عنوان تاییدی بر اینکه E-A-T یک فاکتور مهم در جایگاه‌بندی میباشد در لحاظ گرفته‌اند.

پاراگراف ذیل چیزی می باشد که آن ها تحت عنوان ثابت عنایت E-A-T در نظر می‌گیرند :

«سیستم رتبه بندی ما … به‌ویژه برای شناسایی وبسایت‌هایی پیاده سازی گردیده است که تخصص، what is seo اعتبار و قابلیت اعتماد متعددی دارا‌هستند».

آیا این بدان معناست که E-A-T یک ادله در سکو‌بندی است؟ قادر است اینگونه باشد. البته خیر لزوما.

اساسی هست که‌این گزاره از نوشته ی علمی بالا را نادیده نگیرید:

« الگوریتم‌های گوگل فاکتورهایی را در خصوص صفحاتی که با قابلیت متکی بودن و اعتبار مرتبط میباشند شناسایی می‌نمایند».

این جمله مشخصا باعث می‌گردد که بیشتر مشابه یک ارتباط غیر بدون واسطه به حیث رسد.

البته این حقیقتا چیز جدیدی وجود ندارد. گوگل عملکرد کرده‌می باشد تا الگوریتم خویش را تا حد ممکن مشابه «بشر» حقیقی و واقعی نماید.

درصورتی که شما پیش از وجود E-A-T، تحت عنوان کارشناس seo شغل می‌کرده‌اید، احتمالا مضمون‌ توان، رابطه و اعتماد را به خیال و خاطر می‌آورید. گوگل برای زمان زمان بر از فاکتورهای نام و نشان، توان و اعتماد در سیستم رتبه‌بندی خویش به کار گیری کرده‌می‌باشد.

ولی الگوریتم‌های گوگل هیچ وقت بی نقص نبوده اند. به علاوه اخلاق و رفتار مخاطب و تکنولوژی مدام در موقتا دگرگونی میباشد.

این جایی است که ارزیاب‌های چگونگی کاوش وارد میگردند.

گوگل امتیازات E-A-T را از این ارزیاب‌های چگونگی کاوش (سکو‌بندی‌کنندگان انسانی که گوگل برای آزمایش چگونگی نتیجه ها کاوش از آنها استعمال می‌نمایند) توده‌آوری می‌نماید.

اما هویدا هست: جایگاه‌بندی حقیقی و واقعی E-A-T که توسط ارزیاب‌های چگونگی کاوش ارائه می‌شود عوامل مرتبه‌بندی نیستند.

طبق گفته گوگل داده‌هایی که از ارزیاب‌های انسانی خویش توده‌آوری می‌نماید به صورت بی واسطه بر رتبه‌بندی هر تارنما اثر نمی‌گذارد.

به این ترتیب حتی در صورتی E-A-T یک عامل رتبه‌بندی مستقیم نباشد، گشوده هم میتواند به شما در استحصال رتبه بالا یاری دهد.

چرا؟

برای شعور این گزینه، اساسی میباشد که دقیقا بدانید E-A-T چیست و چرا برای بهینه سازی باطن کاغذ‌ای اساسی هست.

این نوشته‌ی‌علمی E-A-T و همینطور YMYL را توضیح خواهد اعطا کرد و توصیه‌هایی عملی برای این که چه طور میتوانید از این مفاهیم برای ارتقا سئو در ورقه خویش به کار گیری فرمایید، ارائه می دهد.

به حقیقت E-A-T گوگل چیست؟
E-A-T مخفف لغات Expertise(تخصص)، Authoritativeness(اعتبار)، Trustworthiness(اتکا) میباشد. ارزیاب‌های گوگل از این چارچوب برای به حساب آوردن تولیدکنندگان محتوا، صفحه ها اینترنت و تارنما‌ها به صورت کلی به کار گیری می‌نمایند.

این‌ها منطقی به حیث می‌رسند، درست است؟

گوگل میخواهد اطمینان حاصل نماید که وبسایت‌هایی که محتوای با باکیفیت ساخت می‌نمایند، سکو خوب بگیرند و وب سایت‌هایی که محتوای باکیفیت پایین تشکیل داد می‌نمایند، نادر‌خیس چشم شوند.

فعلا بیایید به هرمورد از این کارداران به طور غیر وابسته نگاهی بیندازیم.

تخصص
آیا متخصصان گزینه محتواهای شما‌را میسازند؟

اینها کسانی می‌باشند که علم و ادراک مورد نیاز از حرفه شما برای سخن عمیق درباره ی یک مسئله خاص را دارند. این علم میتواند علم همگانی‌و یا این که بسیار تخصصی باشد.

گوگل همینطور با چیزی به اسم «everyday expertise» مشکلی ندارد. ولی «everyday expertise» به چه معناست؟

« برخی موضوعات مستلزم تخصص کمتری می باشند. بسیاری از اشخاص اظهار نظر بسیار ظریف و مفیدی درباره تولیدها و رستوران‌ها می‌نویسند. بسیاری از عموم نکات و تجربه معاش خویش را در فروم‌ها، وب لاگ‌ها و غیره به اشتراک می‌گذارند. این اشخاص معمولی ممکن میباشد در موضوعاتی که در آن تجربیات دارا‌هستند، تحت عنوان متخصص در لحاظ گرفته شوند. در شرایطی‌که فردی که محتوا را ساخت می‌نماید، نوع و میزانی کافی از تجارب درباره ی یک قضیه داشته باشد و تحت عنوان یک «متخصص» در آن آیتم به اکانت آید، ما آن فرد را «everyday expertise» می‌نامیم. شخص / شیت اینترنت / اینترنت سایتی را به خیال نداشتن یادگرفتن «قانونی» یا این که آموزش دراین مورد جریمه نمی‌کنیم».

در اصل، گوگل میخواهد لینک و پیوند‌هایی به سایت‌ها فراهم نماید که محتوای مفید، جامع، مرتبط و ظریف منتشر کرده‌اند.

تخصص خویش را، به ویژه در حیطههای خاص (به عنوان مثال، حقوقی، اقتصادی، پزشکی) نماد دهید.

عموم برای یافتن جواب به سوالات مهم خویش به وبسایت شما میایند.

تهیه و تنظیم محتوای خطا، غیر اثر گذار، یا این که کهن، موجب فاجعه ای برای بهینه سازی میباشد.

گوگل نمی‌خواهد کاربرانش را به محتوای نادرست یا این که سایت‌هایی بفرستد که عمدا یوزرها را منحرف می‌نمایند.

براین اساس مطمئن گردید که عده ای که محتوای شما را می سازند متخصص موضوعی هستند و پژوهش ها لازم و رسیدگی حقیقی وواقعی را انجام می دهند.

اعتبار
همان گونه که در مقاله بالا بیان شد، گوگل از Page Rank به کار گیری می‌نماید تا اعتبار وب سایت‌ها را از به عبارتی آغاز شناسایی نماید. این به عبارتی چیزی است که گوگل را تبدیل به گوگل کرده‌هست!

این بدان معنا می‌باشد که یک فاکتور برای دارای اعتبار بودن تارنما‌ها، لینک‌ها می باشند.

لینک و پیوند‌ها-به ویژه چگونگی پیوند‌ها-همچنان یک فاکتور سکو‌بندی بالا هستند و این آیتم بر کسی پوشیده وجود ندارد.

سال‌های سال می‌باشد، ما شنیده‌ایم که لینک‌ها با رای گیری‌ها مقایسه می گردند که در آنان هرچه رای بیشتری به دست می آورید، با اعتبارتر (یا این که محبوب‌خیس) می باشید.

به این ترتیب جایی که یک دارای تخصص علم یا این که مهارت‌ خاصی دارد، زمانی که سایر افراد (در باطن و سوا حوزه کاری شما) آن تخصص را تشخیص دهند، دارای اعتبار بودن اتفاق می‌ افتد.

این تشخیص قادر است به صورت لینک، اشتراک گذاری‌ها، منشن‌ها، اظهار نظر، یا این که هر نوع دیگر از نقل عهدوپیمان‌ها باشد.

به لحاظ می رسد که اعتبار مثل آوازه آنلاین شما می‌باشد، صراحت دارد؟

به نوعی، آری.

شایسته ترین طریق برای تشکیل داد این اعتبار آنلاین، تشکیل داد محتوای مفیدی است که ما در نصیب پیشین درباره‌ی آن سخن کردیم.

پشت گرمی
شما باید برای جلب متکی بودن عموم و موتورهای کاوش مقدار متعددی شغل دشوار ایفا دهید.

شما میخواهید که عموم به مارک یا این که حصول‌وکار شما متکی بودن نمایند و قصد به پذیرش یا این که خرید از شما داشته باشند.

یک طریق برای ارتقاء قابلیت پشت گرمی شما، مالامال نقاشی کردن اعتبار تهیه و تنظیم کنندگان مطالب و وبسایت‌تان می باشد.

به جوایز، گواهینامه‌ها، تاییدیه‌ها و دیگر عوامل اتکا تصور کنید.

عموم می بایست شم نمایند که می توانند به کل اطلاعاتی که در وبسایت شما پیدا می‌نمایند، متکی بودن نمایند.

به همین ترتیب، گوگل می خواهد وب سایت‌ها و محتوایی که می تواند به آن ها متکی بودن نماید را رتبه‌بندی نماید.

اعتماد همینطور با مضمون‌ YMYL گوگل مرتبط میباشد.

در مجموع سئو چی می باشد ؟!


سئو یا این که اس ای اُ (سئو) اصولا مخفف ترکیب Search Engine Optimization به معنای seo برای موتور های کاوش است. seo را میتوان مهمترین اصل سئو در مشهد  در ساخت‌و‌ساز یک حضور پر رنگ و کارکشته در رقابت فی مابین وب سایت ها دونست. میتونم بهتون بگم هر کسی که غرض داره تا استفاده کننده های متعددی رو به سمت تارنما خودش بیاره و از این‌شیوه آشنایی کاربر ها از مارک و کسب و کارش رو بیشتر کنه ، محصولی بفروشه یا این که خدماتی رو ارائه کنه ، مستلزم این می باشد که بهینه سازی رو بشناسه و از seo به کارگیری کنه.

در شرایطی که بخوایم به صورت ظریف seo رو تحقیق کنیم ، سئو برای موتور های کاوش عوامل و حالت و موادتشکیل دهنده مختلفی رو در بر میگیره که در غایت منجر میشن وبسایت اینجانب یا این که شما از روش موتور های کاوش کاربر های هدفمند و ارگانیک رو به خودش جذب بکنه.رایا پارس  هر چه شما وبسایت اصولی خیس و با صرفه تری رو داشته باشین در غایت سبب ساز بهبود منزلت شما در حاصل (بالا اومدن تو نتیجه ها کاوش) و طبعا ورود اشخاص بیشتر به سایتتون میشه.

استخراج به seo خوب و اصولی به معنای ایحاد سایتی است که قابل روءیت و قابل ادراک باشه what is seo  و با محتوای اصولی و بدرد بخور سبب تولید یک تجربه بهتر در مخاطب بشه. غرض موتور های کاوش اکران محتوای مرتبط به سرچ هر مخاطب میباشد ، در فایده در صورتی‌که الگوریتم های موتور کاوش (گوگل ، بینگ و.. ) سایتی رو مطلوب برای استفاده کننده تشخیص تن جایگاه بهتری رو برای این تارنما در لحاظ میگیرن و همینطور در صورتی الگوریتم ها تشخیص تن که یک محتوا استاندارد های مورد نیاز رو نداره و نیاز کاربر رو رفع نمیکنه در غایت این وبسایت مقام مطلوب خودش رو از دست میده.

سئو در حین زمان

پیش از اینکه بخوام براتون از استراتژی های سئو وب سایت سخن کنم و نیاز باشه استراتژی ها رو درک نمایید ، داشتن یک فهم کلی از تاریخچه seo بسیار اصلی می‌باشد. در اینجا جمعاًَ بعضا موردها رو استیناف خوا‌هیم کرد.

سال 1991

اولین سایت تو سال 1991 میلادی فعال سازی شد و تا سال 1993 سایت های متعددی در سطح اینترنت ساخت‌و‌ساز شدند ( در شرایطی که نمیدونید سایت چیست به نوشته ی علمی سایت چیست در وب سایت ما مراجعه‌کنید) بعد از بوجود آمدن وب سایت های گوناگون مهندسان اینترنت با بحران جدیدی روبرو شدند و نیاز به یک نوع سیستم فهرست بندی که داده ها تک تک وبسایت ها در آن وجود داشته باشه حس شد. در همین راستا پلتفرم های کاوش به وجود اومدن تا داده ها رو بر حسب کلمه ها کلیدی محتوا تر و تمیز نمایند و دسترسی به داده ها شل خیس گردد.

میانه ده سال 1990

در اواسط ده سال 90 میلادی بود که موتور های کاوش یاهو و گوگل متولد شدند و تحولی در فهرست بندی و دسترسی به محتوا ایجاد کرد شد.

آخرها ده سال 1990

در آخرها ده سال 90 میلادی شما میتوانستید با به کار گیری زیاد از لغت ها کلیدی در محتوای خویش منزلت بهتری را برای خویش داشته باشین و نسبت به رقبا فراتر قرا بگیرید!

میانه ده سال 2000

در میانه سال 2000 موتور های کاوش به خصوص گوگل درخصوص با راه‌های غیر اخلاقی و نا صحیح برای کسب رتبه موضع گیری کردند و در همین راستا آغاز به واکنش و مجازات تارنما های خلافکار کردند. همینطور از همین سال ها به بعد التفات سئو بیشتر شد چون موتور های جستجوشخصی سازی ها و تغیراتی را در الگوریتم های خویش به وجود آوردند.

سال 2008


در سال 2008 میلادی گوگل ساجست با استارت به شغل خویش و با استفاده از تاریخچه کاوش ها سعی بر بهبود چگونگی حاصل کاوش داشت. در هیمن فرصت گوگل مجموعه بندی محتوا ها مبتنی بر خبر ها ، تصاویر ، کلیپ را نیز آغاز کرد.

سال 2010

در سال 2010 میلادی گوگل شروع به تمرکز بر روی محتوای کیفیت خوب خیس کرد و تمرکز خویش را بر روی این گذاشت که چه چیز های نماد دهنده چگونگی بک محتوا هستند.

در دنیای امروز

ولی در دنیای امروز با ارتقا بسیار زیاد کاوش های موبایلی ، موتور های کاوش در بالا آنان گوگل به دنبال محتوای با کیفیت و همینطور مطلوب برای اکران در موبایل هستند.

رپورتاژ آگهی چیست؟


رپورتاژ آگهی به انگلیسی: Advertorial، شکلی از تبلیغات می باشد که سئو در مشهد در قالب یک گزارش بی طرف، به مخاطبان ارائه می‌گردد. این گزارش، در خصوص مورد، برند یا محصولی خاص، اطلاعاتی را در چنگ کاربران قرار می دهد. البته در واقع آنچه که مخاطبان می بینند، می خوانند و می‌شنوند، تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی محصولات و خدمات در ذهن آن ها می‌باشد. رپورتاژ آگهی، با ارائه اطلاعات اثرگذار از تولید ها و خدمات، باعث آشنایی بیشتر مخاطبان با دستیابی‌وکار می‌شود.

رپورتاژ آگهی چیست
انواع رپورتاژ آگهی چیست؟
تبلیغات رپورتاژ به طور‌های مختلف و متنوعی انجام می‌شود. اکنون که دانستیم رپورتاژ آگهی سئو در مشهد چیست، در پی به مهم ترین و موثرترین انواع رپورتاژ آگهی اشاره میکنیم.

تبلیغات رسانه‌ای:
رادیو و تلویزیون

تبلیغات نوشتاری:
مجله و روزنامه

تبلیغات اینترنتی:
سایت‌ها و خبر نامه‌ها

هدف از رپورتاژ آگهی چیست؟
هدف از تبلیغات رپورتاژ این میباشد که با استعمال از محتوای خبری یا آموزشی، فهم what is seo و دانایی مناسبی از برند یا محصول برای مخاطبان تشکیل داد فرمائید. بهتر میباشد محتوای رپورتاژ آگهی به طور یک ماجرا جذاب و ملموس ارائه گردد تا کاربر برای خواندن آن وقت بگذارد و از تلاوت آن لذت غالب شود. درضمن نباید هیچ زور و تحمیلی در مجاب کردن او برای خرید وجود داشته باشد. براین اساس شما می‌توانید از رپورتاژ آگهی برای افزایش مخاطبان وب سایت خود استعمال کنید.

عنایت ایجاد محتوا در رپورتاژ آگهی چیست؟
ساخت محتوا، مهمترین قسمت در رپورتاژ آگهی است که در نهایت منجر بهبود سئوسایت می‌شود. تشکیل داد محتوای جالب و خلاقانه، علاوه‌بر تاثیرگذاری بر کاربر، سبب ساز می گردد سایر وب سایت‌ها از آگهی‌های شما به کارگیری کرده و آن‌ها‌را در سایت‌های خود منتشر کنند.

این نکته را نیز به خیال بسپارید، در نمونه رپورتاژ آگهی، شما می توانید از تصاویر، ویدئو، نمودار و… برای انتقال هرچه خوب پیام خود به مخاطبان به کار گیری نمائید. همچنین، اعتنا نمائید عبارت «رپورتاژ آگهی» در قسمت بالا یا تحت محتوای شما درج خواهد شد. اجرا این فعالیت هم به لحاظ احترام به مخاطب و هم جهت دریافت سکو از گوگل، لازم می باشد.

موقتی که دانستیم مقصود از رپورتاژ آگهی چیست، در نصیب آنگاه مزایای این‌شیوه تبلیغاتی را گزینه رسیدگی قرار میدهیم.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟
مزایای رپورتاژ آگهی

ارتقا درجه موتور جستجوی گوگل
همگی می دانیم درجه وب سایت در گوگل، مداقه زیادی دارد. یکی از راهکارهایی که سبب ساز می‌شود الگوریتم گوگل، درجه وبسایت شمارا افزایش دهد، دریافت بک لینک و پیوند از وب سایت‌های پر بازدید و معتبر میباشد. خریداری نمودن بک پیوند از چنین سایت‌هایی، موتورهای جستجو را ترغیب می‌کند که وب سایت شمارا در بین وب سایت‌های بلندتر نمایش دهند.

بخوانید: نوشته‌ی علمی بک لینک چیست و چرا در بهینه سازی حائز اهمیت میباشد؟

البته نکته‌ حائز اهمیت اینکه، چون رپورتاژ آگهی برای همیشه در تارنما چاپ کننده باقی می‌ماند و این قضیه تاثیر زیادی بر مرتبه سئوسایت دارااست، به این ترتیب مطلقا رپورتاژ و پیوند تارنما خود را در تارنما‌های معتبر منتشر فرمائید.

ارتقا دانش و دانایی مخاطبان
در رپورتاژ آگهی عملکرد می‌کنیم با ایجاد کرد محتوای جذاب، موثر و در عین حال قانع کننده، مخاطبان را به محصولات و خدمات خود عشق‌مند کنیم. به این شکل، دوراندیشی و اطلاعات کاربران درباره ی خدمات و محصولات ارائه شده ارتقا می‌یابد و اطلاعات جدیدی نیز در اختیارشان قرار میگیرد.

افزایش بازدید از تارنما
اکثر اوقات وب سایت‌های منتشر کننده رپورتاژ آگهی، ترافیک بالایی دارند. به‌این وسیله، کاربران زیادی آگهی شما‌را دیده و با کلیک بر روی لینک و پیوند‌هایی که در انتهای رپورتاژ آگهی قرارداده‌اید، به وب سایت شما وارد میشوند. بنابراین، انتشار رپورتاژ در این موسسه از سایت‌ها، بازدید از وب سایت شما‌را نیز ارتقاء می دهد.

تبدیل استفاده کننده به مشتری
همت فرمایید علاوه بر معرفی کالا، دادن اطلاعات مرتبط و ارتقای دانش مخاطبان، در استفاده کننده شم نیاز تولید نمایید. درین‌حالت‌ با ورود کاربران به وبسایت شما و بازدید از تولید ها و خدمات، احتمال خرید به وسیله آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

مهم‌ترین نکات در نوشتن رپورتاژ آگهی چیست؟
اما چه کنیم که رپورتاژ آگهی تاثیرگذاری بالایی داشته باشد؟ برای ایجاد کرد یک رپورتاژ آگهی عالی، باید نکات و جزئیاتی را آیتم اعتنا قرار دهید. از جمله، نوشتن یک متن تبلیغاتی معمولی (به عنوان رپورتاژ آگهی)، برای یک سایت خبری، اصلا جذاب نیست. افراد معمولا برای خواندن خبر به این وب سایت‌ها وارد می‌شوند، پس عالی میباشد محتوای تبلیغاتی را پاره ای به سمت و سوی یک متن خبری سوق دهید تا خواننده ترغیب خواهد شد آگهی شمارا تا نقطه پایان بخواند. خوب است برای تاثیرگذاری بیشتر رپورتاژ آگهی نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

در نوشتن متن میانه روی را رعایت فرمایید، متن رپورتاژ آگهی، نباید بیش تر از حد وقتگیر و یا خیلی کوتاه باشد.
در رپورتاژ آگهی از پرداختن به تک تک جزئیات هجران کرده و تنها به یک سری گزینه خاص اشاره فرمائید. اجازه دهید کاربر برای پیگیری سایر جزئیات به سایت شما مراجعه کند.
در متن آگهی به ویژگی‌های خاص تولیدها و خدمات تاکید نمایید تا احساس کنجکاوی مخاطبان تحریک شود.
متن را به صورت مصاحبه یا گزارش بنویسید، نه به صورت تبلیغاتی
از تصاویر و فیلم‌های کیفیت خوب به همراه محتوای دیدنی برای رپورتاژ آگهی استفاده کنید.
به صورت ساده و سرازیر بنویسید، از به شغل بردن لغت ها طاقت فرسا خودداری کنید.
لینک و پیوند‌های مرتبط را به طبع در متن رپورتاژ قرار دهید.
برای تیتر مهم متن از عبارت‌های جذاب و شاگرد استفاده کنید و…

بک لینک و پیوند چیست؟ و چه تاثیری بر بهینه سازی وب سایت دارااست؟


بک لینک و پیوند چیست؟

به گویش ساده، بک لینک پیوندی از یک سایت به سایتی دیگر می باشد. موتورهای جستجو مانند گوگل،سئو در مشهد  بک لینک و پیوند را به عنوان سیگنال مهمی جهت جایگاه بندی در نظر می‌گیرند، زیرا وقتی یک وب‌وبسایت به وب‌سایت دیگری پیوند می‌دهد، این مضمون‌ برداشت می گردد که محتوای ارزشمندی دارد. بک پیوند‌های کیفیت بالا می‌توانند به ارتقاء درجه سایت در نتایج SERP و بهبود بهینه سازی وب سایت شما امداد کنند.

پاسخ سایت backlinko به سوال بک پیوند چیست؟

بک لینک و پیوند‌ها به معنای لینک‌های ورودی بی‌طرف یک وب‌تارنما می باشند که به کاربران و موتورهای جستجوی گوگلرایا پارس ، جهت یافتن وب‌وبسایت‌های تازه امداد می‌کنند؛ برای دستیابی به نتایج بالاتری در موتور جستجو به کارگیری از بک لینک و پیوند‌ها توصیه میشود.

تاثیر بک پیوند بر seo وب سایت به چه شکل میباشد؟

بک لینک‌ها تاثیر مهمی در الگوریتم موتور جستجو، سئو و استراتژی کلی برای رشد وب‌وبسایت دارا هستند. به عنوان کردن بی آلایش،what is seo  بک لینک را می‌اقتدار به مکالمه‌ای در بین دو وب‌تارنما با دامنه متفاوت تشبیه کرد، مکالمه‌ای توفیق-توفیق برای هر دو سایت. جمعاَ تاثیر این ترفند seo را می‌توان از جنبه‌های متفاوت پژوهش کرد:

کمک به برندینگ سایت

هنگامی که مردم در اینک تلاوت مطالب آنلاین میباشند، متوجه لینک‌ها می شوند. درصورتی که ببینند که نام برند و وب‌وب سایت شما بارها و بارها در یک نوشته ی علمی ذکر شده می باشد، برند شما به طور اتومات با مورد نوشته‌علمی در ذهن آنها مرتبط میشود. همان‌طور که موتورهای جستجو پیوند‌های وب سایت شما‌را تشخیص می دهند و نشانه می دهند که سایت شما اطلاعات مفیدی داراست، کاربران نیز آن را می‌بینند و با گذشت زمان به برند شما علاقه‌مند می‌شوند.

ارتقا ترافیک وبسایت 

داشتن بک پیوند‌های زیاد می تواند شمارا وادار به پیدا کردن دوستان نو، رهبری و محافظت رابطه با مشتریان خود کند. وقتی شخصی یک پست بهتر را می‌خواند و یک بک لینک را می‌بیند که به منبع اشاره می‌کند، احتمال زیادی وجود داراست که روی آن کلیک کند تا اطلاعات بیشتری در امر اینکه آن نوشته‌ی علمی از چه کسی و از کجا بوده میباشد، به‌دست آورد. در صورتیکه آن شخص واقعاً از نوشته‌ی علمی شما لذت برنده شود، ممکن میباشد شمارا در رسانه‌های اجتماعی دنبال کند. یک لینک ساده قادر است علاوه بر کمک به جایگاه‌بندی موتورهای جستجو، مشتریان جدیدی را به وب‌وبسایت شما بیاورد. این‌راه جذب ترافیک، نرخ پرش پایینی دارد.

تبلیغ

بک پیوند روشی مناسب برای تبلیغ وب‌وبسایت یا تولیدها شما از طریق لحاظ دادن در وبسایت‌های معتبر و اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی می‌باشد. در‌حالتی که صفحاتی که می خواهید مرتبه‌بندی کنید محتوای ضعیف/پایه‌ای داشته باشند، کوشش برای رتبه‌بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای شما مشقت بار خواهد بود.

بهبود رتبه وبسایت 

نتایج جستجوی ارگانیک نتایجی می باشند که لغات کلیدی مرتبط با عبارت جستجوی مهم را در خود جای داده‌اند. در مقابل حاصل جستجوی ارگانیک، نتیجه ها غیر ارگانیک جای‌دارد که تبلیغات از نوع پرداخت به ازای کلیک می‌باشند. بک پیوند دادن به کسب سکو خوب شما به طرز ارگانیک در موتورهای جستجو یاری می‌کند. در حالتی‌که نوشته‌ی‌علمی شما از وب‌سایت‌های دیگر لینک دریافت کند، به مرور زمان در موتورهای جستجو رتبه بالاتری دریافت خواهد کرد.

ارتقا سرعت ایندکس مطالب

یکی از از روش‌های افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل، لینک سازی میباشد؛ چه لینک‌سازی خارجی و چه داخلی. جالب می‌باشد بدانید که گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای شناسایی صفحه های جدید در وب، از صفحه های سابق و پیوند‌هایی که در آن‌ها وجود داراست به کار گیری می‌کنند. از آنجایی که شانس تحقیق مجدد وبسایت‌های قدیمی و معتبر بیشتر هست، قراردادن لینک سایت در چنین تارنما‌هایی باعث به ارتقا سرعت ایندکس سایت میگردد.