مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

گزارش seo چیست و دربرگیرنده چه مواردی میگردد؟


آیا استراتژی سئوی شما منفعت داده است؟ آیا می توانید این نتیجه ها را به مشتریان یا مدیر خود ثابت کنید؟ یکی وسیع ترین چالش‌های متخصصان سئو در سرتاسر فقیه، نه صرفا ساخت محتوایی است که منجر مرتبه‌ بندی یا ارتقا ترافیک میگردد،سئو در مشهد  بلکه این میباشد که بتوانند تأثیرات استراتژی خود را با گزارش‌های خوب ارائه دهند.

گزارش سئو چیست؟.jpg
یک گزارش عالی می‌تواند حالت جانور و نتیجه ها به‌دست‌آمده را ارائه کند. در اینجا خواهید رویت کرد رایا پارس که چه طور می توان یک گزارش سئوی عالی تنظیم کرد و متوجه خواهید شد که معیارهای اساسی که معیار موفقیت آن‌ها باید در گزارش seo ذکر شود کدامند.

با ساخت‌و‌ساز یک گزارش سئو، میتوانید تندرست سئوی وب سایت خود، تاثیر تلاش کارهای سئوی خود what is seo و سکو های کلیدی را مشاهده و احتساب فرمایید تا با استفاده از اطلاعات آن، استراتژی های سئو آجل را اساس ریزی کنید. با این در حال حاضر، تشکیل داد یک گزارش سئو قادر است بسیار مشقت بار باشد، به خصوص در‌حالتی که ندانید که چگونه گزارش بنویسید، از کجا داده ها را دریافت نمایید، یا روی کدام معیارها تمرکز فرمائید. در شرایطی که در سئو مبتدی هستید، توصیه میکنیم آغاز نوشته‌ی‌علمی سئو چیست را مطالعه نمایید.

گزارش سئو چیست؟
گزارش بهینه سازی بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی شما است.
چه در یک شرکت سئو عمل می کنید و چه در فریلنسر یا عضو دسته سئو میباشید، یک گزارش بهینه سازی خوب ما یحتاج هست تا یقین حاصل شود که مدیر یا مشتری شما میتوانند به راحتی کوشش و بازگشت سرمایه فعالیت های متعدد سئو را اندازه گیری کنند. شما نه تنها باید شاخص های کلیدی همت (KPI) را در مشت آن ها قرار دهید، بلکه باید به آن ها کمک نمائید تا اطلاعات مفیدی به دست آورند. خواه گزارش ماهانه سئو، فصلی یا سالانه باشد، اطلاعات خاصی وجود داراست که مشتری شما انتظار دارد آن را ببیند. از مفاد پایین بعنوان مهم‌ترین ضروریات یک گزارش در قالب بهینه سازی خیال می‌شود:

ترافیک تارنما
احتمالاً مهم ترین موردی که باید در یک گزارش بهینه سازی ارائه شود، مبحث ترافیک سایت است. در واقع بعد از اگاهی از پتلفرم آیتم استعمال‌ی یک وب سایت که ممکن میباشد گوگل آنالیتیکس یا هر نوع پلتفرم دیگر باشد، متخصص سئو موظف میباشد در حین‌های زمانی تعیین شده توسط رئیس سایت اقدام به ارسال گزارش کند. معمولاً در‌این نصیب از گزارش پارامتر session دارای اهمیت بیشتری میباشد.

رفتار کاربران
از دیگر مواردی که برای مدیریت یک تارنما دارای اهمیت زیادی هست، تحقیق رفتارهای کاربران است که این مورد قادر است در قسمت‌های متفاوت مانند بانس ریت، مجال فرصت بازدید هر مخاطب، تعداد صفحات در هر بازدید و مواردی از این دست در نظر گرفته خواهد شد. پر هویدا است که انتقال اطلاعات به طور کاملً صحیح درین خصوص در قالب گزارش سئو بوسیله مجموعه seo به خیر می‌تواند اقدامات آجل مدیر و محتوانویس‌های وب سایت را گزینش کند.

صفحات فرود
پیش بینی و مطالعه صفحات فرود به وسیله یک گروه بهینه سازی دارای اهمیت است. در واقع شناسایی اینکه کدام صفحه های از تارنما دارای بازدید بیشتری می‌باشند و ترافیک بالاتری را مصرف می‌کنند به مدیران وب‌وبسایت‌ها امداد خواهد کرد تا به مطالعه کیفیت صفحات معین شده بپردازند تا از این‌رو بتوانند کاربر بیشتری را جذب کنند. همچنین ارائه گزارشات seo بر طبق اینکه چه صفحات جدیدی می‌توانند قابلیت تبدیل شدن به یک برگه فرود باارزش را داشته باشند نیز بسیار اصلی میباشد که باید توسط یک دسته سئو در گزارش بهینه سازی نظر گردد.

حضور در نتایج جستجو
به عنوان مثال وظایف اساسی یک گروه seo رسیدگی وب سایت از نظر نتیجه ها کلماتی میباشد که در سرچ گوگل وجود دارند. در واقع تحقیق و کسب کلماتی که در گوگل دارای جایگاه می باشند و در نتیجه ها به کاربران نشان داده می شود اطلاعات بسیار با اهمیتی هست که باید در گزارشات seo لیست شوند. این اطلاعات حیاتی به مدیران وب سایت‌ها امداد خواهد کرد تا روی کلمات حصول شده بیشتر فعالیت کنند و یا حتی لغات مشابه را پژوهش و تقویت نمایند.

سرعت تارنما
همان گونه که می دانید سرعت یک سایت تأثیر بسزایی در سئو وبسایت دارد. در واقع هر چه سرعت بار گذاری یک وب‌تارنما کمتر باشد، احتمالاً از نگاه گوگل جذاب‌تر است و وبسایت مورد نظر به کاربران بیشتری نمایش داده میشود. هم اکنون سرعت یک سایت ممکن میباشد در طول‌های هنگامی گوناگون به دلایلی همچون تغییر‌و تحول کدها، نصب نرم افزار (ماژول)، در نظر گرفتن قالب جدید و مواردی از این دست، دچار تغییرات گردد که مطلقاً بایستی بوسیله دسته سئو گزینه تحقیق قرار گرفته و در گزارش seo مطرح خواهد شد.

حالت‌های ایندکس
همانطور که میدانید مطالب تازه یک سایت باید در گوگل ایندکس شوند. این مسئله برای به نمایش درآمدن مطالب به کاربران حیاتی میباشد. در حال حاضر ممکن می باشد به دلایل متعدد شغل ایندکس مطالب با مشکل روبرو گردد که یکی از آن‌ها تأخیر در ایندکس میباشد. اکنون متخصص بهینه سازی بایستی در هر روزگار‌ی هنگامی چنین موردها مهمی را بازرسی کرده و در صورت نیاز در بررسی لیست گزارش سئو به طور به طور کاملً دقیق موارد مایحتاج را ذکر کنند. ولی ناگفته نماند که یک دارای تخصص سئو روش‌کارهای رفع این نقص‌ را نیز ارائه خواهد بخشید.

ایرادات وبسایت (صفحات ۴۰۴ و غیره)
هر سایتی ممکن میباشد دارای صفحه ها ۴۰۴ و مواردی از این دست باشد که یک سئوکار مکلف به پژوهش کلی سایت و شناسایی لینک و پیوند‌های نقص‌‌دار میباشد. در واقع مطالعه این آیتم و پیشنهاد برای رفع مشکلات این‌چنینی بر عهده‌ی دسته بهینه سازی بوده که باید در گزارشات seo ثبت شوند. همانگونه که میدانید وجود چنین پیوند‌هایی برای افزایش seo یک سایت سم به حساب میآید و هر چه زودتر بایستی به رفع کامل آن اقدام شود.

چرا باید یک گزارش بهینه سازی ساخت‌و‌ساز کنید؟
غرض اولیه از ساخت‌و‌ساز یک گزارش بهینه سازی این میباشد که بفهمید مردم چه چیزی را جستجو می کنند، از چه کلماتی به کارگیری می کنند، دنبال چه چاره هایی می‌باشند و چه نوع محتوایی را می‌خواهند. وقتی که مقصود مخاطبان خود را فهم و شعور کردید، می‌توانید مسیر ارتقا سئو سایت را هموار فرمائید. ثانیا، با تمرکز بر تک تک معیارهای کلیدی سئوی خود، اغتماد رییس یا کارفرمای خود را جذب می‌کنید. خلال این، با ساخت یک گزارش بهینه سازی، می‌توانید کوشش استراتژی ها و تاکتیک های سئوی خود را اندازه گیری فرمائید. به این ترتیب، میتوانید تعیین فرمایید که کدام کمپین ها بهترین تلاش را دارا هستند و کدامیک نه.

ابزارهای لازم برای گزارش بهینه سازی
ابزارهای سئو زیادی وجود دارااست که می‌توانید از آنها برای ساخت گزارش سئو به کار گیری فرمائید. بحران این میباشد که تعداد آنان بسیار زیاد میباشد. برای یک تحلیلگر یا مدیر سئو که پروژه ها، کمپین ها و وب سایت های متعددی را مدیریت می کند، توده داده ها از چند ابزار کار سختی است. برخی از بهترین ابزارهای موردنیاز برای تهیه گزارش بهینه سازی عبارند از:

Google Search Console (GSC)
ahresf
moz
Google Analytics
screaming frog
در حالتی که یک شرکت سئو معتبر را استخدام کرده اید، آنان بایستی گزارش های منظمی را ارائه دهند که دربرگیرنده معیارهای بالا باشد. در حالتی‌که در موضوع seo تازه کار میباشید و نمی‌دانید که یک گزارش بهینه سازی دربرگیرنده چه مواردی میباشد، مطلقاً موارد نخستین مانند ترافیک و بک لینک‌ها را در لحاظ بگیرید. گزارش‌دهی احتمالاً هیچ وقت عمل آیتم علاقه کسی نخواهد بود؛ البته بسیار اصلی است که شما این کار را برای داشتن مشتریانی راضی و درآمد عالی اعمال دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد