مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

پیلار کلاستر pillar cluster و نقش آن در سئو چیست؟

پیلار و کلاستر محتوا خوشه‌ای چیست؟
 یک شیت ستونی شناخته میشود که یک شیت وب را شامل شده و نمایی کلی را راجع‌به یک آیتم به شما ارائه میدهد.سئو در مشهد  کلاستر نیز به عنوان موضوعی تیم‌ای شناخته میگردد که مقالات مرتبط و صفحه ها سایت شما را حول اساس یک مورد متمرکز می‌کند.
برگه پیلار به کلاستر موضوعی شما لینک و پیوند می‌شود و در منفعت تجربیات محتوایی به هم پیوسته‌ای ساخت می‌شود که بها فوق العاده را تشکیل داد می‌کند. در عین اینک، Google نیز شما را به عنوان یک مرجع خواهد شناخت و از این روی پیلار و کلاستر به عنوان یک آیتم بسیار مهم در مورد سئو تبدیل گردیده استرایا پارس . در‌این راهنما با شما همپا هستیم تا در مورد ایجاد کرد صفحه ها پیلار و کلاستر موضوعی با شما صحبت داشته باشیم.
رویکردی تازه در استراتژی سئو
بگذارید این بخش را با یک سوال استارت کنیم. چرا محتوای ساده و seo بر پایه ی کلمات کلیدی دیگر سعی چندانی ندارد؟ تا پیش از سال 2015 کلمات کلیدیwhat is seo به عنوان پاد شاه seo شناخته می‌شدند. این در حالی میباشد که جستجوها در دنیای امروز خاص تر و قضیه‌ای تر شده‌اند. اکثریت قریب به اتفاق کسانی که در Google جستجو می‌کنند، عبارت های وقتگیر تری را جستجو می‌کنند.
خلال این برخی از جستجوگران گوگل حتی یک واژه کلیدی در جستجوی خود به کارگیری نمیکنند. در واقع این مورد را می‌توان به دلیل استفاده از سیری و الکسا در جستجو دانست. در سال‌های قبل، گوگل یکسری بار الگوریتم‌های خود را به روز کرده است. موتورهای جستجوی امروزی آنقدر هوشمند میباشند که می دانند که شما دقیقا دنبال چه نتایجی می باشید.
با در کنار هم قرار دادن این دو برهان، میتوانیم بدین بهره برسیم که رغبت کسانی که امروز از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند، آن است که جستجوی دقیق تری انجام دهند و سوالاتی از موتور جستجو می‌پرسند که شاید در آن حتی یک واژه و کلمه کلیدی هم وجود نداشته باشد. با این وجود می توانیم به این منفعت برسیم که ساخت و ساز محتوا و استراتژی بر طبق لغت ها کلیدی در دنیای امروز دیگر آن قدر ها پاسخگوی نیاز وب سایت ها نخواهد بود.
مزایای سازماندهی محتوا با استفاده از ساختار پیلار و کلاستر
گوگل دوست داراست که دقیق‌ترین محتوا را به کاربران خود ارائه دهد. بر این محور می‌توان بدین سود رسید که موتور جستجوی Google علاقمند است که وب سایت‌هایی را به کاربران خود در صفحه اولیه بنامد که مبنی بر مورد سازماندهی شده باشند، نه مبتنی بر کلمه ها کلیدی. این موضوعی می باشد که درپی بیشتر درباره‌ی آن با شما کلام خوا هیم داشت.
یک آیتم در واقع مانند یک مضمون‌ شناخته میگردد و خود مشمول موضوعات جنبی و فرعی بسیار زیادی میگردد. این در حالی می‌باشد که یک واژه و کلمه کلیدی بخشی از یک معنا را نشانه میدهد. بیایید یک فروشگاه مواد غذایی را تصور کنیم. در‌این مغازه مواد غذایی در راهروهایی به صورت گروه بندی به مشتریان ارائه می‌گردد.

مثلا یک راهرو مرتبط با تولید ها لبنی وجود دارد، یک راهرو محصول ها پروتئینی و غیره. پس زمانی که برای مثال شما نیاز به خرید ماهی دارید، بایستی به بخش تولید ها پروتئین وارد شوید به این دلیل‌که ماهی به عنوان یک بخش فرعی از یک آیتم مهم به نام پروتئینی میباشد.
هم اکنون بیایید مثال بالا را به یک تارنما تعمیم دهیم. به طور مشابه خواهیم توانست از این روش برای گروه بندی لغات کلیدی به کار گیری داشته باشیم. این شغل سبب ساز می شود که یک آیتم یا مضمون‌ اساسی را در لحاظ بگیریم و سپس با استعمال از ساختار پیلار و کلاستر، محتوای فرعی مرتبط را به عنوان زیر گروه‌ای از یک محتوای مهم در نظر داشته باشیم. در واقع وقتی که ما موضوعات را به صورت ادغام معرفی می کنیم، عبارات کلیدی به صورت منظم در آمده و همین امر سبب ساز میگردد که استراتژی سئو شما بهبود بسیار زیادی پیدا کند.
سازماندهی محتوا با طرز پیلار و کلاستر منجر میشود که سازماندهی محتوای شما در تیم های موضوعی به خیر انجام شود. همچنین مرتبط با گزینه بوده و توسط لینک ها به یکدیگر مرتبط خواهند شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد