مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

ریچ کارد چیست؟| چه‌گونه ساخته می گردد؟| تاثیرآن بر seo


مضمون‌ ریچ کارد ( Rich Cards ) ممکن میباشد برای بیشتر سئوکاران جدید وارد ناشناخته باشد. ولی ما امروز میخواهیم در‌این نوشته ی علمی بدین سئو در مشهد  معنا بپردازیم. این که‌این مضمون‌ چیست؟ استدلال التفات آن در سئوسایت چیست؟ طریق به کارگیری از آن چه‌گونه میباشد تا بتوانیم نرخ کلیک را بالا ببریم و غیره.


ریچ کارد چیست؟

به نتایجی که در SERP به طور کارت اکران داده می‌شوند ریچ کارد میگویند. Rich Cards دارنده مواقعی مانند اشخاص، جای ، کتب و مورد ها بسیار متنوع دیگر میباشد. به بی آلایش ترین گویش به بوسیله Rich Cards تارنما در وضعیت سرچ با گوشی و به طور یک کارت در نتیجه ها گوگل نشان داده می شود. مقصود مهم ریچ کارد ارتقا دقت مخاطبین غرض به برخی نتیجه ها جستجوی گوگل ارتقا نرخ کلیک و اخذ کلیک بیشتر در موبایل تلفن همراه میباشد. شما میتوانید بعداز رایا پارس  استعمال از ریچ کارد، گزارش عمل را در اینترنت مستر گوگل ملاحظه کنید. 


عامل معرفی ریچ کاردها در گوگل چیست؟

همان گونه که می‌دانید عموم از تلفن همراه بیشتر از کامپیوتر به کارگیری کرده و کلمه ها متبوع را درگوگل بیشتر سرچ می نمایندwhat is seo. تصور کنید از نخستین صبح که بیدار میشوید تاهنگامیکه می خوابید از تلفن همراه چندبار به کار گیری می‌کنید؟


به صورت میانگین داده های عددی به کارگیری از موبایل به تفصیل پایین میباشد:


به صورت میانگین ما در زمان روز به تدریج حدود ۳ ساعت را با تلفن همراه میگذرانیم.

در طی روز به طور تقریب حدود ۱۵۰ توشه برای دستیابی داده ها موردنیاز از گوشی به کار گیری میکنیم.

اشخاص برای رسیدگی داده ها و تولید ها از گوشی بیشتر از کامپیوتر به کارگیری می نمایند. نرخ تبدیل روی گوشی ۲۹% بیشتر از قبل میباشد.

با این تفاسیر باصرفه کردن تارنما برای گوشی و به کار گیری از ریچ کارد، ترافیک بیشتری از نتیجه ها جستجوی گوگل را جذب می نماید.


مزیت به کار گیری از ریچ کارد برای بازاریابان چیست؟

خصوصیت های که به‌دنبال ذکر میگردد فقط برای شیوه نامه محصول ها یا این که چیزی مشابه بدین وجود ندارد. بلکه یک بازاریاب میتواند از این مورد ها استعمال نماید.


ارتقاء تدبیر از مارک

استحصال به رده نخستین در سود جستجوی گوگل

مشاهده بها در لحظه یا این که جزئیات بیشتر از خالق

به کار بستن از تصاویر جالب برای جلب اعتنا کاربر

و بقیه موردها دیگر

ریچ کارد چه دیتاهایی مدد می نماید؟

Rich Cards حالا از دیتاهای ذیل پناه می نماید:


رستوران

اشکال استخراج وکارهای محلی

اتفاق افتاد

نوشته‌ی علمی

نظارت کتاب

فیلم

بخش های تلویزیونی

نرم افزار های قابل انعطاف افزاری

Rich Cards چه‌طور در بهینه سازی امداد می نماید؟

یک کدام از هدف ها گوگل ارائه شایسته ترین پیشنهادات به کربران میباشد. از آن مکان که ریچ کاردها را گوگل سفارش می‌دهد تا شایسته ترین نتیجه ها را ارائه دهد برای حصول و امور میتواند فرصتی بسیار خوب باشد تا یوزرها و مخاطبین غرض را به صفحاتشان بکشاند. Rich Cards گوگل نوع تکامل یافته از ریچ اسنیپت گوگل میباشد که از نماد گذاری در شیت ( On-Page Markup ) میباشد. با امداد ریچ کارت ها داده ها بیشتری درمورد شیت سایت ها داده ها بیشتری به گوگل میدهد که می قدرت داده ها اثر گذار بیشتر و بهتری به یوزرها اکران بخشید. 


با چه طرز های می اقتدار در ریچ کارت چیره شد؟

استعمال از آرم گذاری

بی آلایش ترین فرمتی که می اقتدار در رئیس برچسب ها بهره برد به کار گیری از JSON-LD میباشد. هر یک‌سری به لحاظ می‌آید که مجبورید کدهای هر ورقه را تغییر و تحول دهید و این نحوه وقتگیر میباشد. البته این شیوه بستگی به نوع برچسب درسیستم رئیس شما ذارذ که از آن به کار گیری می نماید. وقتی که او‌لین نماد گذاری را ایفا می دهید، جزئیات شیوه نامه را می‌توانید در ابزارهای مروبط آزمایش نمایید. آن گاه تغییراتی مانند تغییر تحول در موضوع اکران یا این که ارسال مسائل مربوطه را فورا مشاهده کنید.


تأیید و مشاهده تغییرات

شما می‌توانید از دو شیوه برای مشاهده پیش اکران تغییرات به کارگیری نمایید. یا این که کاغذ ای که مطالب نماد گذاری اند در ابزارهای آزمایش شیوه نامه تازه یا این که URL دارنده نشانه را وارد فرمایید. درصورت مشاهده هرگونه خطایی در ابزارها می‌توانید آن را ملاحظه کنید. پس از افزودن تصویر پیام از دست رفته، پیامی را اضافه نمائید و همگی چیز را آنالیز فرمائید می‌توانید. از تابع پیش اکران ملاحظه کنید که Rich Cards به چه شکلی در حاصل کاوش ظواهر می گردند.


جاری ساختن در وب سایت

در صورتیکه از انجام و اجرا نتیجه ها تغییرات فوق راضی بودید میتوانید این فرآیند را در کلیه صفحه ها تارنما خویش قرار دهید. یکی معمولی ترین منش ها در گوگل به کارگیری از مدیر برچسب هاست. البته این زمینه بستگی به شیوه پیکربندی تارنما شما داراست.


ریچ کارد چه طور ساخت‌و‌ساز می‌شود؟

برای طراحی داده های ساختار یافته در وبسایت از راهنمای آرم گذاری گردیده داده ایجاد کرد یافته استعمال فرمائید. برای داده های که میخواهید نماد گذاری نمایید نوع داده را تعیین نمائید. تعیین نوع داده اصلی بوده و به گوگل امداد می نماید تا داده ورقه وبسایت شما‌را مجموعه بندی نماید. بعداز جایگذاری نشانی تارنما روی « استارت برچسب گذاری » کلیک نمائید. یک HTML ساخت کرده و به اینترنت اضافه نمایید. با استعمال از ابزار آزمایش داده ساختار یافته، توجه نماد گذاری خویش را پژوهش فرمایید.


برای تایید درنتایج گوگل کلیه داده های ساختار یافته دارای شرایط نیستند. راهبرد های خاصی وجود دارااست که می بایست از آنها تقلید نمایید. گوگل به شما هشدار میدهد که نقض این آیین نامه ها ممکن میباشد سبب ساز گردد تا تارنما شما برای حاصل دارای شرایط وجود ندارد.  درگزارش کوشش دستی سرچ کنسول کاوش معمولا بایک مبادرت دستی به شما هشدار داده می‌شود.


شما میتوانید با به کارگیری از فرمت JSON-LD، Microdata و یا این که RDFA اشکال داده را در وب سایت خویش علامت گذاری نمائید. ولی گوگل خویش به کار گیری از JSON-LD را به یوزرها سفارش می نماید. به کارگیری از این شیوه بی آلایش میباشد. یکی از دیگر از سفارش های گوگل مسدود نکردن دسترسی به صفحه های داده ساختاریافته به Googlebot میباشد. برای شناسایی هرگونه خطای فنی غیر وابسته از ابزار های آزمایش, می قدرت از ابزار مطالعه URL نیز به کارگیری فرمائید. 


فیض گیری

ریچ کارد جدیدترین شیوه برای اکران محتوا در حاصل کاوش در گوشی به نوع جذاب و دیدنی میباشد. با به کار گیری از آن می قدرت دقت بیشتری را نسبت به سایت ها جلب کرد. از این نحوه می اقتدار فارغ از پرداخت هیچ هزینه ای  کلیک بیشتری کلیک را در حاصل کاوش گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد