مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

ابزار Disavow چیست و چه طور عمل می‌نماید؟+حذف بک‌ پیوند های مخرب

از زمانی که گوگل برای نخستین دفعه ابزار Disavow خویش را معرفی کرد،  سئو در مشهد 10 سال می گذرد که به صاحبان وب سایت ها در اختیار گرفتن بیشتری بر تأثیر بک لینک های مخرب اشاره گردیده به تارنما هایشان می دهد.
اما از آن زمان، گوگل یوزرها را از استعمال مکرر از Disavow پشیمان  کرده و در عین اکنون در شناسایی لینک و پیوند های کیفیت خوب زیر نیز عالی شد‌ه‌است. رایا پارس بدین ترتیب آیا استراتژیست های بهینه سازی موتور کاوش (seo) هنوز هم از این ابزار برای امداد به بهبود چگونگی سیگنال های سوا وبسایت و نمایه بک لینک خویش استعمال می نمایند؟what is seo   برای جواب به همه سوالات با نوشته‌ی‌علمی‌ی “Disavow چیست و به چه شکل کار می‌نماید؟” با سایت آموزشی جت تک همراه باشید!?
در اینجا به تفکیک ابزار Disavow، زمان استفاده از آن و بقیه داده ها مهم دیگر که صاحبان تارنما ها می بایست هنگام مقابله با بک لینک های مخرب در لحاظ بگیرند، نقل شده میباشد.?
بک لینک و پیوند های مخرب چیست؟
از اولیهِ بهینه سازی، فاکتور جایگاه اول گوگل اثبات باقی‌مانده میباشد: بک لینک و پیوند ها. درصورتی که یک وب سایت میخواهد در موتورهای کاوش درجه خیر داشته باشد، باید بک لینک و پیوند های متعددی از دیگر سایت های دارای اعتبار داشته باشد.
البته کلیه لینک و پیوند ها به یک اندازه ساخت نمی شوند. پیوند‌های اینترنت‌وبسایت‌های بی‌چگونگی و هرزنامه سمی و مخرب در لحاظ گرفته می گردند، چون به‌مکان افزایش اعتبار، به اعتبار کلی وب سایت شما آسیب میزنند. وبسایت هایی که دارنده بک پیوند های مخرب متعددی می باشند، بعید میباشد در نتیجه ها کاوش جایگاه نه استحصال نمایند، مگر اینکه اقدامات لازم را برای کاهش تأثیر منفی آن بک لینک ها ایفا دهند.
بک پیوند ها و گوگل: یک تاریخچه مختصر
تاریخچه بک پیوند، گوگل و صنعت سئو تاریخچه پیچیده ای میباشد. ادراک این تاریخچه و روش رئیس گوگل با بک لینک ها عوض شده میباشد (و همچنان در اکنون تغییر و تحول میباشد) میتواند به شما یاری دهد تا تصمیمات مدبرانه تری در زمینه ی اینکه آیا یا این که چه هنگامی از Disavow به کارگیری نمائید، بگیرید.
برای ادراک عالی اینکه چه گونه صنعت seo به جایگاه مدرن رسیده هست، در اینجا چند لحظه کلیدی در تاریخچه بک پیوند و گوگل وجود داراست که باید به خیال بسپارید.
پتنت PageRank (1998): الگوریتم PageRank گوگل از بک لینک و پیوند ها برای شعور مداقه صفحه های اینترنت استفاده می نماید. هر چه تعداد لینک های بیشتری به یک صفحه اشاره نمایند، احتمال اینکه گوگل آن ورقه را در نتیجه ها کاوش تبلیغ نماید بیشتر میشود.
استراتژی های سئو کلاه سیاه (2000-2011): اگرچه بک پیوند ها راه و روش خیر برای ادراک اعتبار محتوای اینترنت هستند، اما گوگل به‌سرعت متوجه شد که آنها برای ویرایش نیز فراهم می‌باشند. در روزهای اول گوگل، سئوکاران کلاه سیاه شیوه های مشکوکی برای اخذ بک لینک و پیوند پیدا کردند تا صفحه ها اینترنت خویش را در کاوش ارتقا دهند.
الگوریتم پنگوئن (2012): گوگل الگوریتم پنگوئن را برای آنالیز عالی چگونگی بک لینک و پیوند ها و جریمه کردن وب سایت هایی که به نظر می رسید درگیر استراتژی های بهینه سازی کلاه سیاه می‌باشند، معرفی کرد.
ابزار Disavow (2012): صاحبان وبسایت با مقداری شک به پنگوئن جواب دادند و تأکید کردند که هیچ کنترلی بر اینکه آیا وب سایت های باکیفیت زیر به تارنما های آن‌ها لینک و پیوند دارند یا این که خیر، ندارند. بنابراین گوگل ابزار Disavow را معرفی کرد و راهی را برای صاحبان وب سایت ارائه کرد تا تأثیر پیوندهای کیفیت بالا ذیل را که به صفحات اینترنت خویش اشاره می نمایند، کاهش دهند.
به‌روزرسانی هرزنامه لینک و پیوند (2021): گوگل به‌روزرسانی هرزنامه لینک خویش را کامل شدن کرد و توانایی خزنده‌های خویش را برای شناسایی و کنسل هرزنامه ارتباطات بهبود بخشید. وقتی که خزنده های گوگل لینک های باکیفیت زیر را شناسایی می نمایند، اکنون میدانند که در الگوریتم های سکو بندی خویش آنها را نادیده بگیرند.
اساساً، هنگامی گوگل برای شناسایی بک پیوند های بی چگونگی عمل بسیار دشوار تری داشت، ولی فعلا، آنها در شناسایی آنها بسیار توسعه یافته خیس گردیده اند. آنها همینطور در تشخیص بقیه سیگنال های اساسی در صفحه های اینترنت، مانند چگونگی محتوا و تجربیات صفحه، بسیار بهتر میباشند.
به این ترتیب، این چه معنایی برای سئوکاران مدرن داراست؟ بهتر، تأثیر بک لینک و پیوند های کیفیت خوب تحت نسبتاًً به اندازه قبلی مضر وجود ندارد، به این مضمون‌ که وضعیت‌های به کار گیری از ابزار Disavow کم یاب‌خیس میشوند.

اما همچنان، صاحبان تارنما می بایست پیرو استحصال پیوند های کیفیت خوب بیشتر به سایت های خویش باشند و به سلامت کلی پروفایل های بک پیوند خویش اعتنا نمایند.

به چه شکل بفهمم بک لینک و پیوند ها مخرب هستند؟
با استعمال از ابزارهای تجزیه و تحلیل بک لینک، صاحبان وب سایت می‌توانند ایده بهتری در امر داشتن یا این که نداشتن لینک های مربوط به نمایه بک لینک و پیوند خویش داشته باشند.


اکثر این ابزارهای قابل انعطاف افزاری محاسبات مخصوص خویش را در گزینش سمیت پیوند ها دارا‌هستند، ولی آن ها اکثر وقت ها از روش معیارهایی مانند اعتبار دامنه (DA) تارنما پیوند دهنده، متن لنگر و جای لینک و پیوند در وبسایت اندازه گیری میشوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد