مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

Google lighthouse چیست؟

موتور جستجو گر گوگل با ارائه طیف تبارک و گسترده ای از الگوریتم ها و ابزارهای متنوع جهت سئو و ارتقاء سرعت وبسایت قرار داده میباشد سئو در مشهد که به هنگام فعال‌سازی وب سایت خویش می‌توانید از آن‌ها به کارگیری نمائید. گوگل ابزارهای متعددی را در دسترس تمامی اشخاص برای در اختیار گرفتن بعضا معیارهای خویش نهاده می باشد که Google lighthouse نیز یک کدام از همین ابزارها است. زیرا برای گوگل عملکرد و سرعت وبسایت حائز اهمیت متعددی می‌باشد.رایا پارس  باید کل نکات موردنیاز برای کنترل سرعت وبسایت خویش و ارتقاء سرعت تلاش آن را برای این که به منفعت ی مناسب برسید در حیث بگیرید.


Google lighthouse تحت عنوان یکی‌از ابزارهای اصلی گوگل هست که برای بهبوددهی به چگونگی صفحه های سایت به منظور یاری برای توسعه و گسترش دهندگان اینترنت میباشد که سئو صفحه های،سرعت لودینگ و دسترسی به سایت را آیتم مطالعه قرار می‌دهد. از آن جایی که چگونگی صفحات تارنما what is seo شما تحت عنوان یک ادله مهم و اساسی جهت بهینه سازی تارنما صفحه شما در شکل رعایت موردها بالا به حساب می‌آید. گوگل این ابزار را در صدر برای بازرسی فرآیند گسترش و ایجاد کرد اینترنت نرم افزار پیاده سازی کرده بود که با بسط کوشش آن در دسترس طراحان اینترنت قرار داد. از هدف ها اساسی این ابزار میتوان به ارتقا سرعت و سرعت بار گذاری وبسایت اشاره کرد. و البته این نکته نیز دارای اهمیت است که با استعمال از Google lighthouse می توانید به راحتی همگی خطاها سایت خویش را پیدا فرمایید تا اقدامات لازم را برای رفع آنان اعمال دهید.


سفارش های گوگل لایت هاوس

سفارش هایی که‌این ابزار میدهد به قدری ریزبینانه است که شاید از عنایت آن متعجب گردید. با به کارگیری از این توصیه ها میتوانید موجب سئو و ارتقای وبسایت خویش از نظر رابط کاربری یا این که تجارب،کوشش،عملکرد،seo،امنیت و کاهش هزینه ها جهت مراقبت وبسایت گردید.البته بایستی همه پروسه را با تهیه نمودن امتیاز 100 بگذرانید هرچند که‌این عمل ریلکس نیست اما تصاحب کردن امتیاز 100 ناممکن نیز نیست. برای سنجش تارنما خویش می‌توانید از این ابزار لایت هاوس به کارگیری نمایید هرچند شاید دارای تخصص طراحی وب سایت نباشید اما با یک سری کلیک بی آلایش میتوانید از این ابزار به آسانی استعمال فرمایید هرچند برخی از گزارشات این ابزار بسیار تخصصی میباشد و مرتبط با شغل مدیران سرور و طراحان وبسایت است البته برخی گزارش های آن جهت سنجش چگونگی وبسایت خیلی ساده هست.


Google lighthouse چیست؟

تصویر1- Google lighthouse چیست؟

امتیاز دهی Google lighthouse به چه شکل می‌باشد؟

در شکل کپی صفحه ها تارنما به وسیله Google lighthouse با پژوهش پنج ترازو به صفحه ها شما امتیاز میدهد که به طور مختصر بدین پنج مورد جدا از هم و اساسی که میزان امتیاز دهی گوگل لایت هاوس می‌باشند توضیح داده گردیده‌است:


ترازو امتیاز دهی گوگل لایت هاوس

تصویر2-ترازو امتیاز دهی گوگل لایت هاوس



عملکرد:

میزان تعامل یوزرها با محتوای وب سایت شما و سرعت بار گذاری صفحه ها آن از اصلی ترین کوشش اینترنت شما میباشد. رد شدن از این امتحان بسیار مهم است زیرا موجب بهبود سئو وب سایت شما و ارتقاء واحد سنجش شعور استفاده کننده از محتوای سایت شما می‌گردد. امتیاز دهی گوگل و جایگاه بندی آن برای وبسایت هایی میباشد که دارنده سرعت زیاد لود شدن میباشند.


قابلیت و امکان دسترسی:

این امتحان با در نظر گرفتن هدر برگه و رنگ های جانور در وبسایت همگی صفحه های را پژوهش می نماید تا مطمئن خواهد شد متن تارنما قابل تشخیص و خوانا میباشد یا این که خیر. برای این که‌این امتحان را بتوانید با توفیق بگذرانید میتوانید با رعایت مواقعی مانند انتخاب رنگ های مطلوب و جمله‌ها قابل ادراک برای یوزرها و استفاده از Alt برای کپشن تصاویر خویش و… ساخت دسترسی قابل قبولی برای وبسایت خویش فرمائید.


امنیت:

این امتحان جهت آزمایش کردن خطاهایی که ممکن میباشد به هنگام لود کردن صفحه ها صورت بیفتد میباشد تا تمرکز خاصی بر روی جراحت هایی که ممکن میباشد برای مختل کردن امنیت برگه شما صورت دهد, داشته باشد.


seo:

در شکل رعایت و استفاده از تمامی نکات seo موجب رد شدن از این امتحان و قرار اماده ساختن در مرتبه ی فراتر در گوگل می‌شوید.


Progressive web app:

این نسخه برداری موجب آزمایش همه صفحه های شما می گردد تا این اعتقاد را داشته باشد که بوسیله گوشی به راحتی وب سایت شما بار گذاری می‌شود و یا این که به طور آفلاین نیز می‌تواند در دسترس باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد