مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

4 قدم برای سئو تارنما برای لغت ها کلیدی ارگانیک


اثرات احتمالی بر روی نرخ تبدیل:
پیش از اینکه بخواهیم به سراغ سئو وب سایت برای کلمه ها کلیدی برویم بایستی ببینیم تغییراتی که سئو در مشهد ساخت‌و‌ساز میکنیم چه تاثیری بر روی نرخ تبدیل خواهد داشت. چنانچه مراحلی که درین نوشته‌ی‌علمی ذکر خوا‌هیم کرد را دنبال نمائید سبب می‌شوید صفحه ها سایتتان باصرفه شوند و درآمدی برایتان داشته باشند.
میان همگی تغییراتی که بر روی برگه ایفا می دهید مواقعی می‌باشد که میتواند بر روی تجربیات کاربری تاثیر بگذارد رایا پارس . این اثر می‌تواند مثبت یا این که منفی باشد و نرخ تبدیل را تغییر تحول دهد. بیشتر این تغییراتی که تولید میکنیم دقیق می باشند و نباید اثر متعددی بر روی نرخ تبدیل ساخت‌و‌ساز می نمایند.what is seo  ولی در صورتی میخواهید تغییرات متعددی اجرا دهید( برای مثال محتوای جدیدی اضافه نمائید، محتوا را مجدد از نخستین بنویسید) پس بایستی این تغییرات را به امداد آزمایش A/B بسنجید و مشاهده کنید این تغییر‌و تحول چه تاثیری بر روی نرخ تبدیلتان داشته میباشد.
برای درایت بیشتر در خصوص دیگر سرویس ها تاکسی دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حال با ما تماس حاصل نمایید .
تماس با ما seo و سئو وب سایت
۵- عملکرد نمایید فهرست کاوش را برای کلمه ها کلیدی سئو فرمائید:
در ادامه کلمه ها کلیدی باشید که میخواهید سایتتان را برای آن seo فرمایید. این کلمه ها کلیدی را کاوش نمایید و مشاهده کنید فهرست حاصل کاوش چه طور میباشد. آنگاه همت نمایید تارنما را مبنی بر نتایجی که به دست میاورید باصرفه کنید. می بایست واژه کلیدی تان را آنگونه که سایرافراد کاوش می نمایند کاوش فرمائید. از جمله واژه و کلمه کلیدی که در تصویر بالا بدان اشاره کردیم را در لحاظ بگیرید. اینجانب برای chrome frame sliders سوای اینکه چیزی اضافه یا این که نادر کنیم، کاوش کردیم. به جای‌اینکه ورقه حاصل کاوش را ذیل و رو فرمایید و چیزی که به دنبالش می‌باشید را بیابید می‌توانید Site:DomainName را کاوش نمایید. مثلا جستجوی عبارت site:domainname.com chrome frame sliders در گوگل قادر است حاصل مشابهی با یک جستجوی بی آلایش در اختیارتان بگذارد و کارتان را شل خیس نماید.
مشاهده کنید موتورهای کاوش چه‌طور این فهرست را ساخت و ساز می نمایند:
در قدم‌بعدی می بایست ملاحظه کنید موتورهای کاوش چه گونه این فهرست را ساخت و ساز می نمایند. برای اینکار بایستی متن روی برگه را از تگ متادیکسرپشن حصول نمائید. گوگل ممکن میباشد هنوز هم فهرست خویش را از روی پروژه دایرکتوری گشوده نماد دهد البته معمولا اینکار برای صفحه ها مهم شکل می‌گیرد. اینجانب معتقدم که بینگ یا این که یاهو هنوز هم فهرست خویش را از دایرکتوری یاهو نشانه می‌دهند. بینگ ممکن میباشد فهرست خویش را از روی پروژه دایرکتوری گشوده نماد دهد. در شرایطی‌که نتایجی که از دایرکتوری نشان داده میشود ایده آل نیستند می‌توانید فهرست دایرکتوری را آپدیت فرمائید.
تلاش فرمایید بر روی فهرست کاوش تاثیر بگذارید:
ما تمامی نتیجه ها کاوش را برای کلیه مواقعی که قصد داشتیم روی آن‌ها تمرکز کنیم یادداشت کرد و درجه بندی و نرخ کلیکشان را هم نوشتیم. شیت را سئو میکنم و کارایی داریم فهرست را با اصلاح متنی که موتورهای کاوش از آن به کار گیری می نمایند بهبود ببخشیم. اکنون این متن قادر است کاغذ ای بر روی وبسایت باشد یااینکه تگ متادیسکرپشن یا این که ترکیبی از این دو.
از جمله یکبار فهرست بی آلایش جستجوی گوگل برای یک واژه کلیدی اصلی از گزاره مهم کاغذ اساسی مشتری به دست آمده بود. این فهرست زیاد وقت گیر خلا ولی نرخ کلیک برای این فهرست ذیل بود.
۶- سرتیترهای خویش را آپ دیت نمائید یا این که آن را اضافه نمائید:
سرتیترهایی که بر روی صفحه های به شغل می‌روند معمولا بوسیله بازدیدکنندگان انسانی خوانده میشوند پس تلاش فرمایید اثر بهتری بر روی آنان بگذارید. در حالتی که بتوانید یک یا این که دو کلمه و واژه کلیدی در آن بگنجانید خوب می‌شود. اینکار خیر فقط به سکو بندی تان امداد می نماید بلکه سبب ساز می‌گردد بازدیدکننده ای که برای آن کلمه و واژه کلیدی کاوش می نماید هم شمارا بیابد.
۷- متن فعلی را سئو فرمائید:
در قدم‌بعدی سفارش میکنیم بقیه متن هایی که بر روی کاغذ تان دارید را هم seo نمایید. این ها معمولا تغییرات ظریفی میباشند که اثر منفی بر روی نرخ تبدیل ندارند. در‌پی طرز هایی برای گنجاندن گونه های مختلفی از کلمه ها کلیدی باشید فارغ از اینکه متن را حاد نمایید یا این که ظواهر بدی به آن ببخشید.
مثال پایین از وبسایت اسلایدر کادر موتورسیکلت میباشد. بدین آزمایش عالی نگاه نمائید:
این ها به وسیله Diamond Powersports ساخت گردیده اند و از آلومنیوم های با کیفیتی تهیه و تنظیم گردیده اند. این ها به طوری پیاده سازی گردیده اند از قاب های موتورسیکلت شما در حوادثی که ممکن میباشد فیس بدهد نگهداری می نمایند. موادی که آیتم استعمال قرار گرفته رنگ موتورسیکلت را حتی وقتی که خراشی بر روی آن بیفتد نیز مراقبت می نمایند. این رنگ بسیار مستحکم میباشد و پوشش سطحی وجود ندارد. این اسلایدرها به همپا پیچ و مهره های توانا ارائه گردیده اند و قلاب های تعبیه بسیار با کیفیتی دارا هستند.
ما پیشنهاد می کنیم متن بالا را به طور متن ذیل اصلاح نمایند:
این اسلایدرهای قاب بوسیله Diamond Powersports ایجاد گردیده اند و از آلومینیوم های با کیفیتی تهیه و تنظیم گردیده اند که می‌توانند از قاب موتور سیکلت به خیر در وضعیت مشقت بار همانند حادثه ها ها نگهداری نمایند. عناصری که درین مواد به عمل رفته حتی‌در شکل ساخت و ساز خراش هم رنگ خویش را از دست نمی دهند. رنگ در مجموع بدنه اثبات و سفت میباشد و پوشش سطحی وجود ندارد. اسلایدرهای کادر دارنده پیچ و مهره های قادر و قلاب های تعبیه بسیار با کیفیتی می‌باشند.
می توانستیم به اجبار لغات کلیدی بیشتری در متن بگنجانیم ولی اینکار خوانایی متن را نابود می‌کرد. به همین خیال و خاطر همت کردیم با چند تغییرات دقیق باقی متن را عوض کنیم.
عبارات کلیدی
۸- در ادامه متن در تصاویر بگردید:
این اکثر وقت ها متنی بر روی برگه میباشد که موتورهای کاوش نمی توانند آن را بخوانند. مثلا بر روی تارنما پایین فعالیت می‌کنیم که صرفا متن مو جود در ورقه مهم در تصویر می باشد. از آنجایی که موتورهای کاوش متن را برای تولید فهرست از متنی که قابل تلاوت میباشد استحصال می نمایند آنها تنها مورد های خبری که با قرار به چنگ آوردن موشواره رویشان ظواهر میگردد را به دست می‌آورند. این قضیه به ساخت‌و‌ساز فهرست جستجوی نامرتبط سبب میگردد که هیچ کمکی به اشخاص نمی نماید. خلال این ما نمی توانیم متن را سئو کنیم تا جایگاه بهتری داشته باشیم.
به همین خیال پیشنهاد میکنیم در تصاویر از متن هایی استعمال شود که موتورهای کاوش هم توان خواندنش را دارا‌هستند. یک اپ نویس حرفه‌ای می‌تواند بیشتر تصاویر را با صرفه نماید تا متن به یاری CSS ، تصاویر قضیه ای و غیره برای موتورهای کاوش هم قابل قرائت باشد.
۹- در شرایطی که ممکن بود محتوای جدیدی به شیت تان اضافه نمائید:
پس از دستکاری محتوای فعلی عالی میباشد در‌پی زمان هایی باشید که به شما یاری می نماید محتوای جدیدی به شیت بیفزایید به خصوص در‌صورتی‌که برای تمرکز بر روی لغت ها کلیدی اساسی به محتوای بیشتری نیاز دارید. ایده های تحت کمکتان می نماید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد