مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

چه‌طور می اقتدار Pogo Sticking را کاهش داد

همان گونه که قبلاً اشاره شد، Pogo Sticking تجربیات بدی میباشد که کاربران با بازدید از تارنما پیشین به دست میاورند. زمانی که یک تجربیات کاربری یکپارچه همراه با محتوایی که استفاده کننده در‌پی آن میشود را در اختیار بازدیدکنندگان تارنما خود قرار می دهید، سئو در مشهد  pogo-stiking را به ترازو قابل توجهی کاهش خواهید داد. در‌پی نکاتی که موجب به حداقل رساندن Pogo Sticking میگردند، توضیح داده شد‌ه‌است.

1. محتوای تارنما را مناسب با هدف استفاده کننده بنویسید

مقصود مخاطب در یک تارنما به فرایندی گفته میشود که طی آن انتظارات خوانندگان از طریق ارائه پاسخ‌های مناسب به سؤالات آنان، برآورده خواهد شد. به عنوان مثال، هنگامی که "خرید هدفون " را در گوگل جستجو می کنید، سایت هایی که در صدر نمایش داده میگردند پست های وب لاگ مربوط به خرید هدفون نمی باشند بلکه تارنما هایی هستند که به صورت تجاری عمل می کنند. برهان نمایش سایت های فروشگاهی در رتبه های نخستین این میباشد که گوگل با تمرکز به هدف شما از جستجوی این عبارت، وب سایتی مناسب جهت خرید هدفون را نمایش می دهد.

از سوی دیگر، در شرایطی که عبارت "بهترین هدفون برای خرید" را جستجو نمائید، احتمالا به مشورت کردن ای در مورد خرید هدفون نیاز دارید.رایا پارس بنابراین گوگل پست های وبلاگ مربوط به خرید هدفون را همراه با لیستی از مورد ها پیشنهادی، به شما نمایش میدهد. به‌دنبال این سوال مطرح می گردد که چه‌طور می توانید محتوای خود را مبتنی بر با هدف و جستجوی مخاطب ارائه دهید و از Pogo Sticking شدن افراد دوری نمایید؟

برای آغاز، کلمه کلیدی مدنظر خود را شناسایی کرده و اطلاعات لازم را درباره‌ی جستجوی استفاده کننده به دست آورید. داشتن اطلاعات بیشتر، به شما این امکان را می‌دهد تا محتوایی ایجاد کرد فرمایید که بتواند در ورقه اولیه جستجوی گوگل نمایش داده شود.

به عنوان مثال، فرض فرمائید کاربر عبارت "هدفون بلوتوث " را جستجو نماید و احتمالا هدفش خرید جنس باشد. در چنین شرایطی در what is seo  شرایطی که یک پست وبلاگ همدم با واژه و کلمه کلیدی با صرفه شده نداشته باشید، بازدید کننده را از دست می دهید. در بهره، بعداز شناسایی نیاز کاربر، محتوا تولید کرده و بر طبق کلمه کلیدی مناسب، آن را باصرفه فرمایید.

2. ایجاد کرد محتوای Skyscraper یا  "افق خراش 

در حالتی‌که محتوای شما به اندازه کافی غنی نبوده و قابلیت و امکان پاسخگویی به سوالات احتمالی کاربران را ندارد، با نقص‌ مواجه خواهید شد. در این حالت، کاربران وب سایت شمارا رخنه‌ و به وبسایت دیگری مراجعه می کنند. با ارائه مطالب Skyscraper یا  "افق خراش ، میتوانید از این نقص‌ دوری کنید.

محتوای پر‌نور و جامعی را ساخت نموده و با تمرکز به نوع جستجو، برای هر سوال پاسخ مناسبی ارائه دهید. در گوگل به جستجو بپردازید و به کادرهای  "People also Ask \" توجه نمایید. سوالاتی را بیابید که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی موردنظرتان دارند و آنان‌را در مطالب خود بگنجانید. همچنین می‌توانید نصیب پرسش‌های متداول را در محتوای خود بگنجانید و پاسخ‌های کوتاه و دقیقی به آن ها بدهید.

3. سرعتبارگذاری وب سایت خود را بهبود دهید

زمان قتل کننده وبسایت میباشد و هر ثانیه ای که بارگذاری وبسایت بیشتر طول بکشد، ممکن میباشد بازدید کننده ای را از دست بدهید. در منفعت، اطمینان حاصل نمائید که وب سایت شما سریعا لود می‌گردد که شرایط ایده آل آن، دو ثانیه میباشد. ابزارهایی مانند افزونه LSCache، میتوانند به شما در افزایش سرعت لود تارنما امداد نمایند.

4. خواندن مطالب را سهل و آسان تر فرمایید

در شرایطی‌که مخاطب در خواندن و فهم و شعور محتوای تارنما شما خلل داشته باشد، ترجیح می‌دهد به ورقه نتایج جستجو بازگشته و سراغ وبسایت دیگری برود. هم اکنون این پرسش تولید میگردد که چه‌طور می قدرت خوانایی محتوای وبسایت را بهبود بخشید؟

عملکرد نمایید اندازه فونت متن‌ها را بزرگتر تعیین کنید. در شرایطی که استفاده کننده بدون چاره شود به دلیل کوچک بودن اندازه فونت تغییری در اندازه متن تشکیل داد کند احتمال اینکه در تارنما باقی بماند، کم است. همچنین کارایی نمائید تا درک محتوا آسوده باشد. از اصطلاحات تخصصی و بغرنج که مضمون‌ دشواری دارا‌هستند اجتناب فرمایید. در نهایت، جملا‌ت و پاراگراف های خود را کوتاه بنویسید تا موجب خستگی در هنگام خواندن نشوند.

5- طراحی خوشگل و جذابی برای وبسایت خود تعیین نمایید

ظاهر وبسایت نقش بسیار مهمی در جذب کاربران داراست. مطالعات صورت گرفته نشانه می‌دهد که به طور معدل 0.05 ثانیه طول می کشند تا افراد تصمیم بگیرند که آیا تارنما شما‌را ترک کنند یا در آن باقی بمانند. این دستور، تاثیر ساخت سایت را در کوشش آن بسیار حائز اهمیت می کند. وب سایتی که جستجو و به کارگیری از آن سخت باشد باعث میشود تا کاربر آن را رخنه‌ کرده و مجددا به برگه نتایج جستجو بازگردد. بنابراین، یقین حاصل نمائید که طراحی وب سایت شما برای به کارگیری و مرور، به خیر و خوبی انجام شده است.

فاید

پوگو استیکینگ یک کردار از سمت استفاده کننده است که می تواند بر رتبه بندی وب سایت شما اثرگذار باشد. جاری ساختن اقدامات مورد نیاز جهت هجران از خروج مخاطب، منجر می‌گردد تا از Pogo Sticking بازدیدکنندگان وبسایت، پیشگیری نمائید و افراد را به سمت وبسایت خود جذب نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد