مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

کارشناس seo کیست؟

دارای تخصص سئو یا کارشناس بهینه سازی به شخصی گفته میشود که وبسایت‌ها را به جهت بهبود رتبه و دریافت ترافیک ارگانیک در نتیجه ها موتورهای جستجو، بهینه می‌کند. به عبارت دیگر یک دارای تخصص سئو به فردی گفته می‌شود که میداندبه چه شکل از موتورهای جستجو ترافیک بیشتری برای وب سایت  سئو در مشهد خود دریافت کند.

چه‌گونه به یک دارای تخصص seo حرفه ای تبدیل شویم؟

بهینه سازی دسته‌ای از فرآیندهای داخلی و خارجی برای بهینه سازی وب‌تارنما هست که برای یادگیری آن بایستی بصورت مستمر مطالب و تکنیک‌های جدید را استیناف و آزمایش کنیم.

البته سوال اینجاست که به چه شکل متخصص سئو شویم ؟ متداول‌‌‌ترین طریق‌‌‌‌هایی که می‌‌توانند به شما در استحصال مهارت‌‌های seo کمک کنند عبارتند از:

گذراندن یک بعدازظهر جامع سئو

پیاده‌‌‌سازی تکنیک‌‌‌‌‌های سئو بر روی یک تارنما شخصی

کارآموزی در یک آژانس بازاریابی

دریافت گواهینامه seo از وب سایت‌‌های معتبر

پیاده‌‌‌سازی تکنیک‌‌‌‌‌های بهینه سازی بر روی یک تارنما شخصی

خب، پیشنهاد می‌‌‌‌کنیم برای استارت کار یک وب سایت رویکرد‌‌‌اندازی کرده و از آن برای آزمایشات خود استفاده کنید. این کار می‌‌تواند علاوه بر ارتقاء سرعت، در یادگیری مفاهیم جدید از استرس شما جهت دریافت نتایج معکوس J  نیز، کم کند!

از مزایای دیگر آن می‌قدرت به :

دسترسی بی نقص به همه بخش‌‌های تارنما برای ساخت تغییرات دلخواه، آشنایی با کدهای HTML و بازاریابی محتوا اشاره کرد.

به عبارت دیگر داشتن یک تارنما شخصی، به علت ساخت بحران‌‌های مختلف می‌‌‌تواند به شما در این زمینه بسیار کمک کند.

کارآموزی در یک آژانس بازاریابی

کار در آژانس‌‌های دیجیتال مارکتینگ، میتواند سرعت رویش شما‌را بالا برده و به شما کمک کند تا به یک متخصص seo تبدیل شوید. علت این فرمان حضور عده ای می‌باشد که بهینه سازی را به خیر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسند و میتوانند در معدود‌ترین مجال به سوالهای شما پاسخ دهند.

آزمایش و یادگیری

گوگل دائما در درحال حاضر به روزرسانی و تغییر‌و تحول الگوریتم‌‌های خود است. طبق گفته‌های کارشناسان گوگل، به طور میانگین، سالانه نزدیک به ۳۰۰۰ تغییر‌و تحول در الگوریتم‌های گوگل انجام می‌‌‌گردد. به این ترتیب شما می بایست به طور مداوم فاکتورهای مختلف را بررسی و آزمایش فرمایید.

قرار دادن کلمات کلیدی در تگ‌‌‌های عنوان (باصرفه‌‌‌سازی کلیدواژه ها)

تغییر و تحول در طریق نوشتن عناوین (بهینه سازی نرخ کلیک یا CTR)

تغییر قالب‌‌های محتوا (آزمایش اخلاق و رفتار کاربران)

طول محتوا ( با دریافت بک پیوند در سئو )

پیوند‌‌سازی داخلی ( نرخ پرش و نرخ خروج کاربران)

لینک‌‌سازی خارجی (تاثیر در جایگاه‌بندی)

برای دستیابی اطلاعات در حوزه ی نرخ پرش چیست به شما سفارش میشود نوشته‌ی علمی اختصاصی ما را بازرسی نمائید.

ویژگی های متخصص سئو

در واقع seo چیزی فراتر از درج کلیدواژه ها در متن و seo متاتگ ها می باشد. در حقیقت بهترین کارشناسان سئو، اشخاصی میباشند که معمولا در زمینه‌‌‌‌‌های متعدد بازاریابی دارای مهارت هستند. از جمله فردی که با ابزارها و پلتفرم‌‌‌‌‌های متفاوت دیجیتال مارکتینگ آشنایی دارد مطمئنا از پتانسیل بالاتری برای تبدیل شدن به یک کارشناس seo شامل است.

همچنین یک کارشناس یا کارشناس seo همیشه می بایست با تمرکز به اپدیت های سال جدید، یک پژوهش لیست سئویی از اقداماتی که برای بهینه سازی اعمال می‌دهد، داشته باشد. برای مثال چک لیست seo ۲۰۲۲ مطلقا با موارد پژوهش لیست در سال های قبلی گوناگون خواهد بود و موارد جدیدی به آن اضافه گردیده است.

بطور کلی یک سئوکار فن‌‌‌‌ای بایستی دارای ویژگی‌‌‌های تحت باشد:

توان دریافتن عبارات کلیدی پر حجم و کم رقابت

شعور نسبی از HTML و CSS

اقتدار تحقیق رقبا در کلیدواژه‌‌‌‌های مورد نظر

فهم و شعور نکات فنی تاثیرگذار، بر رتبه‌‌‌‌‌بندی وبسایت‌‌‌‌‌ها

دانش کافی در زمینه الگوریتم‌‌‌های گوگل و تغییرات تازه

مهارت نوشتن متن ها تبلیغاتی جالب

توان در لینک و پیوند‌سازی برای کلمات کلیدی

مهارت به کارگیری از ابزارهای تحلیلی مانند گوگل آنالیتیکس

آشنایی با شبکه‌های اجتماعی و نحوه کارکرد آن‌‌ها

مهارت در ایجاد کرد محتوای بصری مانند ساخت ویدئو و اینفوگرافیک برای این گزینه میتوانید از نوشته‌ی علمی دیجیتال مارکتینگ چیست کمک بگیرید.

گوگل برای سکو بندی سایت‌ها، بیش تر از ۲۰۰ فاکتور را پژوهش کرده و با توجه به امتیازات استحصال شده مقام هر سایت را معین می کند. البته نیازی به یادگیری همه مفاد نیست چون گوگل از این موارد برای رسیدن به سه ویژگی ارتباط، قدرت و کیفیت به کار گیری می‌‌کند.

ارتباط یا Relevancy

مراد از ارتباط میزان تطابق کلیدواژه جستجو شده با وب سایت می باشد.

به عنوان مثال در حالتی‌که شما، کلیدواژه “پیراهن خاکستری” را جستجو فرمایید، Google در فهرست خود در‌پی تارنما‌‌هایی خواهد بود که عناوین و محتوای آنها با عبارت جستجو شده هم‌خوانی داشته باشد. گوگل در اجرا این فعالیت بسیار وسواس به خرج می‌‌‌دهد به همین علت می‌باشد که شما در نتایج، کفش خاکستری یا شلوار خاکستری مشاهده نمی‌‌نمائید.

توان یا Authority

مراد از قدرت، میزان متکی بودن گوگل به محتوای یک وب‌تارنما هست.

معمولا قدرت یک دامنه در مرتبه اولیه، مطابق تعداد پیوندهایی می‌باشد که به آن دامنه داده می‌‌‌گردد. هر چه صفحه های سایت دارای پیوندهای بیشتری باشند اعتبار آنان از دید گوگل بیشتر است.

کیفیت محتوا یا Quality

کیفیت با تمرکز به عوامل مختلفی مانند شهرت و محبوبیت سایت از دید کاربران، ساختار محتوای کاغذ و روش تعامل کاربران با تارنما در نتایج محاسبه می‌‌‌شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد