مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

محتوایی مختصر، بدیهی و حقیقی وواقعی بنویسید

با اینکه Featured Snippets اشکال مختلفی دارا‌هستند ولی در یک چیز مشترک می باشند:
همه مبنی بر حقیقت می‌باشند. پلتفرم‌های بسیار متعددی وجود دارا هستند  سئو در مشهد که میتوانید نظرها خویش را در آنان منتشر فرمایید، ولی گوگل، در خصوص فیچر اسنیپت‌ها، محتوایی را میخواهد که مطابق واقعیت باشد.
همینطور مقاله شما می بایست مختصر و اثر گذار باشد. یک اسنیپت عالی به راحتی خوانده میگردد و تخت گاز فهمیده میگردد. در‌صورتی‌که مقصود شما این میباشد که فیچر اسنیپت‌ها را تصاحب فرمایید، محتوای خویش را تا می توانید به صورتی بی آلایش نگاه دارید. از به عمل بردن عبارات غیر متعارف و بسیار ادبی و لحن کلام حیران‌کننده پرهیز کنید زیرا شانس شما‌را کاهش میدهد.
پژوهش ها فیچرد اسنیپت ها
افزودن استراکچرد دیتا8 به برگه اینترنت‌وب سایت
استراکچرد دیتا یا این که داده‌ها ساختار یافته به موتورهای جستجوی گران قدر مانند گوگل، یاهو و بینگ یاری می‌نمایند تا محتوای شمارا شناسایی نمایند و در باب آن ریچ اسنیپت9 بسازند. در صورتیکه شما نیز استراکچرد دیتا را به محتوای خویش اضافه نمائید، سبب می گردد که شانس شما برای ارتقای جایگاه در برگه حاصل کاوش و ولی تصاحب فیچر اسنیپت‌ارتقاء یابد. بعضا نمونه‌ها از ریچ اسنیپت‌ها را با هم در ذیل مشاهده میکنیم:
ایده ها یوزرها
امر پخت خوراک
فیلم‌ها
حوادث
فکر کنید که به طور کامل امر پخت یک خوراک را در تارنما خویش منتشر کرده‌اید و داده ها خاصی را در آن گنجانده‌اید مانند اینکه از چه موادی بایستی به چه ترازو استعمال شود و چقدر حرارت مایحتاج میباشد و چقدر ارتفاع میکشد خوراک صحیح خواهد شد.
در شرایطی که شما در اینجا از استراکچرد دیتا استعمال فرمایید موتور کاوش خوب می تواند محتوای شمارا شناسایی نماید و آن را به طور اسنیپت درآورد.
از تیترهای مهم و فرعی موءثر به کار گیری نمایید
یکی طرز‌هایی که میتوانید از روش آن فیچر اسنیپت‌ را تصاحب نمائید این میباشد که محتوای خویش را به شکلی کارآمد سازماندهی و شکل‌بندی فرمائید. همگی تیترهای مهم و فرعی شما می بایست در باب با هم معنادار باشند و محتوای شمارا به گونه ای تهیه نمایند که بتواند جواب مستقیمی را مهیا نماید.
مثلا تصور کنید در درحال حاضر تایپ کردن مطلبی درباره ی این می‌باشید که چطور استحکام بدنی را می‌قدرت بهبود داد. عنوان اساسی شما قادر است چیزی مشابه بدین باشد: «ساختن ماهیچه‌ها شکم در ۳۰ روز» و تیترهای فرعی شما نیز قادر است تمرین‌های مختلفی باشد که قرار میباشد آن‌ها را گستردن دهید مانند:
دراز و گرد هم آیی
تکان بلند کردن پاها
تکان پلانک
همینطور بایستی کاری فرمایید که مقاله شما به راحتی خوانده خواهد شد و این مورد بسیار اصلی میباشد. همت فرمایید ارتفاع گزاره‌ها و جملا‌ت خویش را متعدد نگاه دارید تا متن شما برای خواننده گان دیدنی‌خیس باشد.
از بالت‌ها و آیه‌ها به کارگیری فرمائید تا خوانایی و وضوح مقاله شما ارتقاء یابد. هیچکس دوست ندارد که یک متن هنگفت و شلوغ را استیناف نماید. عملکرد فرمایید تا جایی که ممکن میباشد کاری فرمایید که خواننده‌گان بتوانند به راحتی مطلبی که در‌پی آن می‌باشند را پیدا نمایند.
با تصاحب فیچر اسنیپت‌ کلیک‌های بیشتری را به دست آورید
فیچر اسنیپت‌ میتوانند به شدت منجر ارتقاء نرخ کلیک بر روی لینک و پیوند شما شوند ولی محافظت اینگونه جایگاهی طاقت فرسا می شود در حالتی که از ابزارهای مطلوب بهینه سازی استعمال نکنید.
با این درحال حاضر تلاش کردن برای تصاحب فیچر اسنیپت‌ به شما آسیبی نمی‌رساند زیرا به عبارتی اقداماتی را که چهت نیل به آن اعمال می‌دهید، مانند مطالعه لغت ها کلیدی یا این که سازمان‌دهی محتوا، به شما یاری خواهند کرد که در گوگل جایگاه بهتری را اخذ فرمایید. یعنی درصورتی که نتوانستید Featured Snippets را نیز تصاحب نمایید، قدم بلندی برای جایگاه به دست آوردن در گوگل برداشته‌اید.
حافظه دریافت کردن یک سری ترفند و مهارت برای تصاحب فیچر اسنیپت‌ می تواند حقیقتا به پرورش استحصال‌وکار شما یاری دهد.
به خیال و خاطر داشته باشید که ساخت ترافیک ارگانیک فرصت‌بر میباشد البته در حالتی که به طور مداوم پلن‌های جدیدی را طرح‌ریزی کرده و آن را اعمال دهید به حصول‌وکار خویش شانس‌متعددی برای توفیق اعطا می کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد