مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

E-A-T در نویسندگان چقدر التفات دارااست؟

فاکتورهایی که گوگل برای معلوم کردن E-A-T به کارگیری می‌نماید برای برندها، سایت ها، بیزنس ها و نویسندگان قابل استعمال میباشد. گوگل به ما میگوید که درصورتی که تالیف کننده موضوعی در آن قضیه تخصص نداشته باشد، چگونگی متن به نحوه قابل توجهی ذیل خواهد آمد.
e-a-t در نویسندگان سایتاین مسئله خیلی اساسی میباشد. به مطالبی که در وب سایت های YMYL مندرج نگاه فرمائید. سئو در مشهد خیلی از این مطالب به وسیله نویسندگان ماهری درج شده اند که در آن مسئله تخصص ندارند. چنانچه خویش شما مطلبی درباره ی مالیات میخوانید ترجیح می‌دهید که‌این مقاله را یک تالیف کننده نوشته باشد یا این که هر کس تا قبل از این شغل های حسابداری اجرا داده میباشد؟

بدیهی میباشد که ترجیح می‌دهید مقاله مندرج را از گویش کارشناس بخوانید. برای همین گوگل می‌خواهد به مشتریان نشانه دهد که مطالب بوسیله متخصصان درج شده. پس در صورتیکه اینک در مسئله کاری خویش شناخته گردیده نیستید، همت فرمایید برندتان را بیشتر معرفی فرمائید.
الگوریتم e-a-t گوگل
تصویر بالا مطلبی میباشد که درباره مسائل مالی درج شده. درین شیت جایگاه تخصص مولف معین وجود ندارد و این مسئله برای درجه بندی به خصوص در سایتهای مالی و پزشکی مداقه متعددی داراست.
برای همین خیلی اساسی میباشد که تالیف کننده های شما بیوگرافی کوتاهی از خویش بنویسند و توضیح دهند به چه عامل در این باره کارشناس به‌اکانت می‌آیند.
آیا E-A-T فاکتور انتخاب‌کننده مرتبه وبسایت میباشد؟
آری و خیر!
بیایید ببینیم Danny Sullivan، کارمند ارتباط ها همگانی گوگل در سال 2019 دقیقاً چه توئیتی نهاده بود و درباره E-A-T چه گفته بود.
آیا E-A-T فاکتور انتخاب‌کننده مرتبه تارنما میباشد؟
Danny Sullivan می گوید که میزان تکنیکالی برای اندازه‌گیری الگوریتم E-A-T در وبسایت‌ها نیست. یعنی E-A-T مثل سرعت وبسایت وجود ندارد که بشود آن را اندازه گرفت؛ پس نمی‌قدرت ذکر کرد که‌این الگوریتم به صورت جدا فاکتور سکو‌بندی محسوب می‌شود. البته گوگل فاکتورهای مختلفی را درین الگوریتم آپ دیت کرده که میتوانند انطباق محتواها را با E-A-T تشخیص دهند و به صورت غیر بی واسطه و در درازمدت مرتبه تارنما را پایین تأثیر قرار دهند. پس در شرایطی‌که از این زاویه به مسئله نگاه کنیم، آری! E-A-T فاکتور سکو‌بندی به حساب می آید.
سرگردان شدید؟ اذن بدهید قضیه را بیشتر توضیح دهیم.
از لحاظ گوگل وقتی میتوانیم یک عنصر را فاکتور درجه‌بندی بنامیم که تماماً قابل لمس باشد، کامپیوترها بتوانند آن را بفهمند و اندازه‌گیری نمایند. از در بین مجموع فاکتورهایی که در E-A-T نقش دارا‌هستند، قابل اندازه گیری ترین فاکتور، تعداد بک‌لینک و پیوند‌هایی میباشد که از منابع دارای اعتبار اخذ می‌گردد. البته به جز این آیتم، مابقی فاکتورهای E-A-T عناصری انسانی و بر پایه ی چگونگی می‌باشند که نمی‌توانیم به طور داده‌های عددی اندازه‌گیری‌شان کنیم. کامپیوترها لهجه E-A-T را نمی‌فهمند پس نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که تخصص، پشت گرمی و قابل اعتقادوباور بودن یک سایت بوسیله ربات ها کاملا تشخیص داده خواهد شد و تحت عنوان یک فاکتور درجه بندی، تأثیر بی واسطه داشته باشد.
صرفا راهی که اینک گوگل برای اندازه‌گیری E-A-T دارااست، نظارت خلق و خوی استفاده کننده در وبسایت و ارزیابی آن اخلاق و رفتار میباشد. یعنی به عبارتی چیزی که در اولِ این نوشته ی علمی گفتیم: این‌که کاربر در وبسایت شما بماند و مطالب را (به مکان اسکرول کردن) با تمرکز بازرسی نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد