مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

نقش seo در کسب و کار اینترنتی و افزایش درآمد

برای موفقیت در هر نوع کسب و کاری شما نیاز به اعمال تبلیغات و بازاریابی خواهید داشت تا به وسیله خریداران بالقوه دیده شوید، این گزینه در اینترنت نیز مصداق دارااست و باید عملیات بازاریابی اینترنتی اعمال دهید.
یکی از این شیوه های بازاریابی اینترنتی همان سئو می باشد، طبق آمارهای منتشر شده حدود 80 درصد کاربران توسط موتورهای جستجو به وب سایت ها هدایت می شوند و باز هم طبق همین آمار روزانه بیش از 3 میلیارد عبارت در گوگل جستجو می خواهد شد، بنابراین بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو امری ضروری محسوب می شود.
بیشتر کاربران قبل از خرید کردن مال یا خدمات مورد نیاز خود شروع در موتورهای جستجو آغاز به گشتن میکنند و بیش از 50 درصد آنها همیشه متاع یا خدمات خود را از همین طریق تهیه و خریداری می کنند، کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو وارد وب سایت شما می شوند دقیقا همان خریدارن هدف و بالقوه می باشند.

در اهمیت تأثیر سئو بر کسب و کار همین کافی می باشد که بدانید بیش از 85% کاربران از طریق موتورهای جستجو سئو در مشهد  به وب­سایت­ها هدایت شده و 50% از آنان همواره محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به شیوه­ی اینترنتی خریداری و دریافت می­کنند!

بنابراین اگر در پی یافتن راهی برای موفقیت در دستیابی کار خود هستید از نقش پراهمیت بهینه سازی و بهینه­ سازی سایت بر طبق الگوریتم­های موتورهای جستجو غافل نمانید. سئوی سایت با استفاده از ترفندهایی گاه ساده همچون رعایت نکات هدینگ و گاه پیچیده همچون بهینه­ سازی مطالب و تصاویر، ایجاد وب­سایتی موبایل فرندلی و یوزر فرندلی و برقراری اعتبار داخلی و خارجی به سایت، سبب ساز به قرارگیری وب­سایت شما در صدر نتایج موتورهای جستجویی همچون گوگل می­خواهد شد. دیده شدن وب­سایت شما در نتایج نخستین جستجو، سبب به جلب پشت گرمی کاربران شده و افزایش بازدیدکنندگان را بهمراه خواهد داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد