مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

تولیدات و پیشنهادات (Product & Offer)

این دو اسکیما (Schema) نیز برای فروش یک گزینه خاص از یک خدمت یا این که مال به کار گیری میگردند. هر دوی این اسکیما ها، داده ها جنس را مانند بها و موقعیت آرم میدهند، ولی نماد‌گذاری سفارش به خصوصیت‌های قیمتی نیاز داراست، در حالی که آرم‌گذاری مال صرفا به خصوصیت های مانند اسم و ویژگی ها نیاز دارااست.
اسکیما درجه بندی/نظارت (Rating/Review)
این اسکیما (Schema) یاری می نماید تا سوای نیاز به جستجوی عمیق خیس، داده ها خریدار مفیدی را اخذ نمایید سئو در مشهد و متوجه گردید که خریداران دیگر درباره‌ی با فرآورده چه نظری داشتند.
دلایل عنایت اسکیما (Schemsa) چیست؟
صفحتای که دارنده اسکیما (Schema) می‌باشند، در نتیجه ها کاوش زودتر پیدا میگردند. مخاطب میتواند جزئیات برگه شما‌را در یک نگاه ببیند و تصمیم بگیرد که آیا روی ورقه کلیک نمایند یا این که به کاغذ مرتبط خیس برود. همینطور، اسکیما (Schema) به وبسایت شما امداد می نماید تا اشکال محتواهایتان مرتبه بهتری پیدا نمایند و هر یک به نوبه خویش کلیک های بیشتری اخذ نمایند. با اعتنا به Search Engine Land، با طراحی طرحواره میتوانید 30 درصد ارتقاء نرخ کلیک اخذ نمائید.
به خاطر داشته باشید که اسکیما (Schema)، گول زدن موتورهای کاوش وجود ندارد بلکه کمکی به آنها میباشد تا محتوای شمارا خوب پیدا نمایند و به یوزرها اکران دهند.
افزودن اسکیما (Schema) به صفحه ها اینترنت شما
با استعمال از Microdata
Microdata، دسته‌ای از تگ‌ها میباشد که قصد دارا هستند لبه‌نویسی موادتشکیل دهنده HTML را با برچسب‌های قابل قرائت به وسیله ماشین، بسیار راحت‌خیس سازند. Microdata برای مبتدیان بسیار مطلوب میباشد چون به کارگیری از آن بسیار آسوده میباشد. با این درحال حاضر، یک نقطه ضعف استعمال از Microdata این میباشد که شما بایستی هرمورد را در بدنه برگه اینترنت خویش نشان گذاری فرمایید.
پیش از اینکه استارت به افزودن اسکیما (Schema) به صفحه های اینترنت خویش نمایید، بایستی item type (نوع محتوا) شیت اینترنت خویش را مشخص و معلوم فرمایید. مثلا، آیا محتوای اینترنت شما بر روی طعام تمرکز دارااست؟ موسیقی؟ فنی؟ و ...؟
وقتی که نوع محتوا را معین کردید، فعلا می‌توانید شیوه ی برچسب گذاری آن را معلوم فرمایید.
با به کار گیری از RDFa
RDFa مخفف عبارت Resource Description Framework در Attributes میباشد.مجموعاَ، RDFa یک پلاگین برای HTML5 میباشد و برای امداد به یوزرها در علامت‌گذاری داده‌های ساختاریافته پیاده سازی گردیده است.
RDFa تحت عنوان یک سفارش W3C در لحاظ گرفته میشود، به‌این مضمون‌ که یک استاندارد اینترنت میباشد و می اقتدار از آن برای زنجیره واژگان داده های ساختاریافته با هم استفاده نمود. RDFa به صورت خاص هنگامی مفیدتر واقع میگردد که بخواهید داده های ساختار یافته ای را اضافه نمائید که بالاتر از محدودیت های Schema.org میباشد. RDFa تفاوت چندانی با Microdata ندارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد