مقالات سئو

شرح مقالات سئو

مقالات سئو

شرح مقالات سئو

شیوه های اضافه کردن اسکیما به تارنما؟

رویکرد های مختلفی برای اضافه کردن اسکیما به وب سایت وجود داراست ما در‌این قسمت به مهم ترین شیوه ها برای اضافه شدن اسکیما به وبسایت اشاره میکنیم. در شرایطی که وب سایت شما وردپرسی است فعالیت برای تان خیلی وا رفته میگردد یک راه و روش اختصاصی وبسایت های وردپرسی به شما آموزش می دهیم و یک طریق هم برای سایت های غیر وردپرسی و از روش سوم می توانید هم برای تارنما های وردپرسی و هم برای تارنما های غیر وردپرسی استفاده نمایید.

اضافه کردن اسکیما به سایت وردپرسی

در دنیای امروز بیش از ۷۰ درصد وب سایت ها با وردپرس طراحی شده اند پس خیلی از افراد و ادمین های سئو در مشهد وبسایت در ادامه اضافه کردن اسکیما به وردپرس هستند.

در گام اول شما بایستی افزونه schema را دانلود و نصب کنید در‌صورتی‌که با طرز نصب افزونه آشنایی ندارید می‌توانید نوشته ی علمی مرتبط با آن را بخوانید. این افزونه به صورت بدون‌پول در چنگ کاربران وردپرس قرار گرفته میباشد، ایرادی که بر این افزونه وجود داراست این میباشد که تماما انگلیسی است و ممکن می باشد کلیه نتوانند به راحتی با آن عمل کنند، خوشبختانه شرکت های معتبری میباشند که افزونه ها را فارسی کرده و در دست کاربران ایرانی قرار می دهند شما می توانید به جای این افزونه، افزونه wp schema را از وبسایت های معتبر فارسی خریداری و نصب فرمایید. البته پیشنهاد ما همان افزونه schema میباشد که با یک بار دیدن این فراگیری می‌توانید آن را خیال بگیرد.

گام اولیه: بعد از نصب افزونه یک سربرگ با نام افزونه در پیشخوان به شما نشان داده می شود.

افزونه اسکیما

بعد از مشاهده سربرگ روی آیتم setting کلیک می کنیم تا به تنظیمات افزونه هدایت شویم و با ورقه ای مشابه تصویر ذیل رو به رو می‌شوید.

تنظیمات افزونه اسکیما

چندین سربرگ در این شیت وجود دارد که می بایست هر یک را بی نقص نمایید.

سربرگ general

اولین سربرگ general اسک که باید دو تا فیلد نوع وب سایت و لوگو خود را معلوم فرمایید. در نوع سایت از منویی که برای تان باز می‌توانید یک آیتم را تعیین فرمایید و برای لوگو بایستی لینک آدرس تصویر لوگو خود را در آن قرار دهید.

سربرگ knowledge graph

در حالتی‌که شما خصوصیات بی نقص این سربرگ را پر فرمایید که مشتمل بر ۴ زیرمنو است هنگامی که نام وبسایت شمارا در مرورگر جست و جو می کنند اطلاعاتی درباره تارنما به مخاطب نشان داده میشود. به عنوان مثال در تصویر تحت نام وبسایت دیجی محصول را جست و جو کرده ایم. در سمت چپ تصویر اطلاعاتی راجب دیجی متاع به ما نمایش داده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد